XXL Nutrition

Zweed (21) pleegt live zelfmoord op internet

Alleen merkt ie er weinig meer van...

ik vind het echt jammer hoe sommige mensen hier op reageren. ik ben geen expert maar volgens mij was dit een jongen die op zoek was naar aandacht en dit was zijn laatste kreet naar aandacht.we mogen blij zijn dat hij niet met een pistool zijn school is binnengewandelt en enkele medestudenten is gaan afschieten.

Wat een mong**l. Iedereen die zelfmoord pleegt is een loser. Er zijn mensen die kapotgaan aan een ziekte en alles zouden doen om te leven terwijl de zelfmoordplegers geven gewoon zomaar op. Zwakkelingen!

Iedereen die zelfmoord pleegt moet dood! :scratch:

Bij nader inzien, laat ze inderdaad maar...

Wat een mong**l. Iedereen die zelfmoord pleegt is een loser. Er zijn mensen die kapotgaan aan een ziekte en alles zouden doen om te leven terwijl de zelfmoordplegers geven gewoon zomaar op. Zwakkelingen!

Iedereen die zelfmoord pleegt moet dood! :scratch:

Bij nader inzien, laat ze inderdaad maar...
wat een hoerenvergelijking -_-'
er zijn ook mensen die uren in de rij staan voor tickets voor tokio hotel, maar dat betekent niet dat ik ze daarom zou willen:rolleyes:

Te ziek gewoon maar dat hij het nog opneemt is nog heel wat zieker.
Wat een zielo

Wat haal je uit een pareltje als deze "Mjita"?
he-mad.jpg

3x "kanker" + een persoonlijke bedreiging. Ik ben me wel kapot geschrokken hoor. Wat een gangster, helemaal gek joh.

Hij sparteld ook echt als een goudvis op het droge..

3x "kanker" + een persoonlijke bedreiging. Ik ben me wel kapot geschrokken hoor. Wat een gangster, helemaal gek joh.

Hahaha ****, dan ben je echt een E-Hero op zo'n prachtige msn manier. Ongehoord, maar tis de leeftijd, plus het I.Q. Maar ook opvoeding kan ermee te maken hebben, de maatschappij word ook wel eens de schuld gegeven, maar eigenlijk is de echte reden dat hij terecht is gezet en dat gewoon niet kan verkroppen omdat hij op sgool ook al zwaar vet gepezzed word, jwt!

Egt een ganstah mang!

.....

Laatst bewerkt:
Ik heb ook deze gedachten (door mijn mede sporters en internetters opgelopen krankzinnige ,en ook nog na 3 maanden clean van de drugs, hebbende denkbeelden,;)

Maar ik ga het niet op zo'n trieste eenzielige manier voltooien... NEE! Ik wil Spektakel!!

En jullie zullen daar spoedig achterkomen :).

Ik heb ook deze gedachten (door mijn mede sporters en internetters opgelopen krankzinnige ,en ook nog na 3 maanden clean van de drugs, hebbende denkbeelden,;)

Maar ik ga het niet op zo'n trieste eenzielige manier voltooien... NEE! Ik wil Spektakel!!

welkom, wat zijn je doelen?

Lekker triest. En ohjah....

Post een foto van je t**ten!

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

En wat heb jij nu eigenlijk gedaan om zo toegesproken te worden? :dunno:

Kan je misschien een tipje van de sluier lichten, dat we iets hebben om naar uit te kijken? :)

Terug
Naar boven