- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stukje zelf analyse, das een goeie flapdrol!Autisten doen wel vaker een beetje vreemd, "vermeirio".

Had het originele thread ook gelezen, dit is eigenlijk wel redelijk confronterend in tegenstelling tot de vid.
wat een hoerenvergelijking -_-'Wat een mong**l. Iedereen die zelfmoord pleegt is een loser. Er zijn mensen die kapotgaan aan een ziekte en alles zouden doen om te leven terwijl de zelfmoordplegers geven gewoon zomaar op. Zwakkelingen!
Iedereen die zelfmoord pleegt moet dood!
Bij nader inzien, laat ze inderdaad maar...

Mjita in karmabericht zei:**** yu kanker mother****er, vieze smerige kl***zak, ga je vader ppen, wtf doe jij altijd zo stoer dan, altijd zon grote kk bek en stoer doen, todat je een x in je gezicht gestompt wordt kk kneus, h**ren****ing kind. Kom maar met je flikkerberichte
wat een hoerenvergelijking -_-'
er zijn ook mensen die uren in de rij staan voor tickets voor tokio hotel, maar dat betekent niet dat ik ze daarom zou willen![]()
Ik weet zeker dat jij je fapt op de leadzanger van Tokio Hotel

3x "kanker" + een persoonlijke bedreiging. Ik ben me wel kapot geschrokken hoor. Wat een gangster, helemaal gek joh.
Ik heb ook deze gedachten (door mijn mede sporters en internetters opgelopen krankzinnige ,en ook nog na 3 maanden clean van de drugs, hebbende denkbeelden,
Maar ik ga het niet op zo'n trieste eenzielige manier voltooien... NEE! Ik wil Spektakel!!
En jullie zullen daar spoedig achterkomen.
Ik heb ook deze gedachten (door mijn mede sporters en internetters opgelopen krankzinnige ,en ook nog na 3 maanden clean van de drugs, hebbende denkbeelden,
Maar ik ga het niet op zo'n trieste eenzielige manier voltooien... NEE! Ik wil Spektakel!!
3x "kanker" + een persoonlijke bedreiging. Ik ben me wel kapot geschrokken hoor. Wat een gangster, helemaal gek joh.