MastaguyB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kan het niet riskeren om een kloon te maken, dan volgt meteen mijn permban![]()
.Jij stelt niet zulke hoge eisen aan het leven he, is op zich ook mooi hoor.
.Neeeeee dus.Te weinig lucht in zijn bloed waardoor het blauw wordt. Lijkt me dat het daarna weer weggaat doordat het lichaam geen bloed meer nodig heeft.
(denk ik)
Tja, het staat ook onder het filmpje. 10 personen vinden dit leuk.Kon het toch niet laten om te lachen toen hij helemaal verkleurde, best een hilarisch gezicht.
Ach klaasmans moet internet niet zo serieus nemen, trollen zo af en toe is fun, zeker met iemand die gegarandeerd haptZie Klaas, je genezingswater draagt niet echt bij aan een stabiele darmflora. Ik vrees dat je brouwsels een te hoge zuurgraad kennen.
Maar...dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen markymark, die foto van jou in een club samen met een wat oudere dame en wat vrienden is leuk hehe, had me echt niet ingebeeld dat jij een klein baardje zou hebben...Ach klaasmans moet internet niet zo serieus nemen, trollen zo af en toe is fun, zeker met iemand die gegarandeerd haptMaar...dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen markymark, die foto van jou in een club samen met een wat oudere dame en wat vrienden is leuk hehe, had me echt niet ingebeeld dat jij een klein baardje zou hebben...
@klaaswitz, theres more where that came from
Driekwart van de mensen hebben nog nooit gevoelens ervaren die te vergelijken zijn met de zwaarste depressies, die mensen hebben dan ook moeite om te begrijpen wat iemand zover kan brengen. Onlangs nog ergens gehoord van een of andere autoriteit in de psychiatrie.
Ga lekker slapen manDriekwart van de mensen hebben nog nooit gevoelens ervaren die te vergelijken zijn met de zwaarste depressies, die mensen hebben dan ook moeite om te begrijpen wat iemand zover kan brengen. Onlangs nog ergens gehoord van een of andere autoriteit in de psychiatrie.

!!!!