MuscleMeat

Zweed (21) pleegt live zelfmoord op internet

huh. men doet het ook al voor de lol??? klopt niks van

Laatst bewerkt:
wat mij intrigeert is dat zijn kop blauw wordt en deze daarna weer wit kleurt.
Iemand een verklaring?

@gallius: ja vind ik ook raar man d8 ligt aan de cam ofzo.

voel me trouwns ook een noob dat ik het filmpje toch gekeken heb...

Te weinig lucht in zijn bloed waardoor het blauw wordt. Lijkt me dat het daarna weer weggaat doordat het lichaam geen bloed meer nodig heeft.

(denk ik)

Kon het toch niet laten om te lachen toen hij helemaal verkleurde, best een hilarisch gezicht :D.

Zie Klaas, je genezingswater draagt niet echt bij aan een stabiele darmflora. Ik vrees dat je brouwsels een te hoge zuurgraad kennen.
Ach klaasmans moet internet niet zo serieus nemen, trollen zo af en toe is fun, zeker met iemand die gegarandeerd hapt :D Maar...dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen markymark, die foto van jou in een club samen met een wat oudere dame en wat vrienden is leuk hehe, had me echt niet ingebeeld dat jij een klein baardje zou hebben...

@klaaswitz, theres more where that came from

Als je iemand wilt vermoorden gewoon wurgen met een riem, daarna riem ene kant vastmaken rond zijn nek, andere kant rond een deurknop, lijkt het alsof hij als in dit filmpje zelfmoord heeft gepleegd door te gaan zitten. :)

Ach klaasmans moet internet niet zo serieus nemen, trollen zo af en toe is fun, zeker met iemand die gegarandeerd hapt :D Maar...dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen markymark, die foto van jou in een club samen met een wat oudere dame en wat vrienden is leuk hehe, had me echt niet ingebeeld dat jij een klein baardje zou hebben...

@klaaswitz, theres more where that came from

Oh, dus ik werd getrolled, je trolt me door volledig gefrustreerde berichtjes naar me te verzenden. Duidelijk man.

Dat 'Engels' van je zal vast heel interessant hebben geklonken toen je het zat te bedenken maar neem nu maar van mij aan dat het nogal idioot overkomt. Levensles nr. 135 (of was het 136?) doe niet interessant in een taal die je amper beheerst.

Ik ga dat filmpje niet kijken, heb weinig met personen die zelfmoord plegen. In mijn ogen het toppunt van egoisme.

Driekwart van de mensen hebben nog nooit gevoelens ervaren die te vergelijken zijn met de zwaarste depressies, die mensen hebben dan ook moeite om te begrijpen wat iemand zover kan brengen. Onlangs nog ergens gehoord van een of andere autoriteit in de psychiatrie.

Driekwart van de mensen hebben nog nooit gevoelens ervaren die te vergelijken zijn met de zwaarste depressies, die mensen hebben dan ook moeite om te begrijpen wat iemand zover kan brengen. Onlangs nog ergens gehoord van een of andere autoriteit in de psychiatrie.

Laat mij maar bij die driekwart horen dan....

Ga lekker slapen man
Btw, studie psychologie loopt errruggg lekker ;)

Dat karmabericht.. :roflol::roflol::roflol:!!!!

---------- Toegevoegd om 01:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:05 ----------

Quoted for awesomeness:
"**** yu kanker mother****er, vieze smerige kl***zak, ga je vader ppen, wtf doe jij altijd zo stoer dan, altijd zon grote kk bek en stoer doen, todat je een x in je gezicht gestompt wordt kk kneus, h**ren****ing kind. Kom maar met je flikkerberichte" (Mjita 2010)

Terug
Naar boven