Lijkt me sterk, meeste studieboeken zijn in het Engels.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me sterk, meeste studieboeken zijn in het Engels.

Ik zal de volgende keer een komma plaatsen op het woord there's ipv theres![]()
Je denkt echt dat dit het enige mankement is. Kijk anders nog even naar al die andere Tony Montana achtige kreten die je naar me toegestuurd hebt de afgelopen weken. Je bent toch geen spast of wel?
Wat doe je nou weer stoer dan?
Jij loopt al vanaf het begin te k*tten klapmongool
Mijn moeder heeft geen intresse in je
Mijn moeder heeft geen intresse in je
Dus laat dat soort praktijken maar voor je eigen moeder, die zal je glibberige communisten tong wel waarderen tussen der reet
Haha lelijkDie lelijke moeder van je. Gaat het weer een beetje met haar?

Haha lelijk
Moet jij zonodig zeggen kale knakker,anders vet je die glanzende bol effe van je in met wat dreft.
Maar aan je avatar te zien kun je maar beter in de voetsporen van die zweed stappen, een kop waar alleen een moeder van kan houden....een incestmoeder wel te verstaan
Als mensen zwaar depressief zijn en totaal geen zin meer hebben in het leven en zelfmoord plegen, waarom zou dat egoïsme zijn? Zou het niet juist egoïstisch zijn om van zo'n persoon te verlangen dat hij blijft leven omdat hij nog familie/vrienden rond heeft lopen?Ik ga dat filmpje niet kijken, heb weinig met personen die zelfmoord plegen. In mijn ogen het toppunt van egoisme.
Als mensen zwaar depressief zijn en totaal geen zin meer hebben in het leven en zelfmoord plegen, waarom zou dat egoïsme zijn? Zou het niet juist egoïstisch zijn om van zo'n persoon te verlangen dat hij blijft leven omdat hij nog familie/vrienden rond heeft lopen?
Depressies duren geen leven lang, dat komt met vlagen en er is genoeg medicatie en hulp voor te krijgen. Het verdriet wat iemand zijn of haar directe omgeving aan doet is absurt. Daarmee verwoest degene niet alleen zijn of haar eigen leven.... Puur egoisme.
Lul toch niet zo slap man. Je weet geen reet. Is trouwens wel een interessant fenomeen. De mensen die het minste weten zijn altijd het meest overtuigt van hun eigen kennis en inzicht. Enig idee hoe dat mechanisme in elkaar zit?
Maar wat je verzwijgt Mjita is dat je fysiek werk doet. Is natuurlijk helemaal niets mis mee maar daardoor behoor je tot de rode kleur binnen het politieke spectrum. Anno 2010 niet de badge waar tegenop gekeken wordt.