MuscleMeat

Zweed (21) pleegt live zelfmoord op internet

Ik zal de volgende keer een komma plaatsen op het woord there's ipv theres:treuren:

Je denkt echt dat dit het enige mankement is. Kijk anders nog even naar al die andere Tony Montana achtige kreten die je naar me toegestuurd hebt de afgelopen weken. Je bent toch geen spast of wel?

Je denkt echt dat dit het enige mankement is. Kijk anders nog even naar al die andere Tony Montana achtige kreten die je naar me toegestuurd hebt de afgelopen weken. Je bent toch geen spast of wel?

Wat doe je nou weer stoer dan?
Jij loopt al vanaf het begin te k*tten klapmongool, moeje nie gaan mauwen als een punani omdat iemand daar wat van zegt

heren,

msn???

:roflol:

Die lelijke moeder van je. Gaat het weer een beetje met haar?
Haha lelijk:roflol:
Moet jij zonodig zeggen kale knakker,anders vet je die glanzende bol effe van je in met wat dreft.

Maar aan je avatar te zien kun je maar beter in de voetsporen van die zweed stappen, een kop waar alleen een moeder van kan houden....een incestmoeder wel te verstaan, bloedkop

Haha lelijk:roflol:
Moet jij zonodig zeggen kale knakker,anders vet je die glanzende bol effe van je in met wat dreft.

Maar aan je avatar te zien kun je maar beter in de voetsporen van die zweed stappen, een kop waar alleen een moeder van kan houden....een incestmoeder wel te verstaan

Je gaat bijna weer doordraaien he, tamme dorpsgek. Zegt die lelijke moeder van je nu nooit dat je een labiel knulletje ben? Heb je je adem nog een beetje onder controle?

Ik ga dat filmpje niet kijken, heb weinig met personen die zelfmoord plegen. In mijn ogen het toppunt van egoisme.
Als mensen zwaar depressief zijn en totaal geen zin meer hebben in het leven en zelfmoord plegen, waarom zou dat egoïsme zijn? Zou het niet juist egoïstisch zijn om van zo'n persoon te verlangen dat hij blijft leven omdat hij nog familie/vrienden rond heeft lopen?

Zo kom ik de nachtdienst wel door,

Loving it:D

Voor (toekomstig) DBB'ers die zelfmoord plannen hebben...filmen en streamen die handel!

Mischien had dit topic er een maand of twee eerder moeten zijn...kan me iets heugen van een pinda die soort gelijke neigingen had...:o

Maar wat je verzwijgt Mjita is dat je fysiek werk doet. Is natuurlijk helemaal niets mis mee maar daardoor behoor je tot de rode kleur binnen het politieke spectrum. Anno 2010 niet de badge waar tegenop gekeken wordt.

Als mensen zwaar depressief zijn en totaal geen zin meer hebben in het leven en zelfmoord plegen, waarom zou dat egoïsme zijn? Zou het niet juist egoïstisch zijn om van zo'n persoon te verlangen dat hij blijft leven omdat hij nog familie/vrienden rond heeft lopen?

Depressies duren geen leven lang, dat komt met vlagen en er is genoeg medicatie en hulp voor te krijgen. Het verdriet wat iemand zijn of haar directe omgeving aan doet is absurt. Daarmee verwoest degene niet alleen zijn of haar eigen leven.... Puur egoisme.

Depressies duren geen leven lang, dat komt met vlagen en er is genoeg medicatie en hulp voor te krijgen. Het verdriet wat iemand zijn of haar directe omgeving aan doet is absurt. Daarmee verwoest degene niet alleen zijn of haar eigen leven.... Puur egoisme.

Lul toch niet zo slap man. Je weet geen reet. Is trouwens wel een interessant fenomeen. De mensen die het minste weten zijn altijd het meest overtuigt van hun eigen kennis en inzicht. Enig idee hoe dat mechanisme in elkaar zit?

Lul toch niet zo slap man. Je weet geen reet. Is trouwens wel een interessant fenomeen. De mensen die het minste weten zijn altijd het meest overtuigt van hun eigen kennis en inzicht. Enig idee hoe dat mechanisme in elkaar zit?

Ik weet er meer van dan jij denkt....

Maar wat je verzwijgt Mjita is dat je fysiek werk doet. Is natuurlijk helemaal niets mis mee maar daardoor behoor je tot de rode kleur binnen het politieke spectrum. Anno 2010 niet de badge waar tegenop gekeken wordt.

Alles beter dan een slap aftreksel fungerend als verlengde van het belastingapparaat, wat eigenlijk tussen de benen van moeder regering had kunnen doorglippen de vieze vloer op

Je gaat nu een beetje geforceerd doen "Mjita", niet te veel hooi op de vork he.

Ik denk dat het ook van de persoon afhangt, ikzelf zou zolang ik nog levende familie heb nooit geen zelfmoord plegen, hoe depressief ik ook wordt. Maar dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn.

Om het 'puur egoisme' te noemen gaat wel ver aangezien je de omstandigheden niet weet.

Terug
Naar boven