XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Shit just got real. Ik weet niet of dit landelijk is geregeld maar hier mag je nu ook als particulier boodschappen bij de Sligro.



    20200406_161858.jpg
     
    Shit just got real. Ik weet niet of dit landelijk is geregeld maar hier mag je nu ook als particulier boodschappen bij de Sligro.



    Bekijk bijlage 486338
    Dat is toch al een tijdje zo. Niet dat je er heel veel aan hebt, ik heb een Makro pas en kom er 2 of 3 keer per jaar, het is meer om de omzet van de Sligro en de Makro omhoog te krikken dan om de consument te helpen.
     
    Je kan beter langs Amazing Oriental, die hebben zeer nice dingetjes en goedkoop (itt de makro, hanos en sligro)
     
    Om het drama van gisteren af te sluiten het antwoord op mijn mail over mijn beoordeling was dat hij zijn eind beoordeling over mij verkeerd had ingevuld en dat het aangepast gaat worden naar voldoet aan de verwachtingen.

    Maar soms heb ik het ook wel te doen met mijn leidinggevende, hij komt van een andere afdeling, heeft geen chemische achtergrond en dit is zijn eerste leidinggevende positie. Hij geeft leiding aan 20 man, waarvan 4 uitzendkrachten, die zijn sowieso niet te kritisch, en met de overige 16 man kan hij het best lasting hebben. Schetsend aan de hand van een paar personages die iedereen hier wel kent bestaat de groep zo'n beetje uit: ik zegt de gek, Bert, azerate, apfelstrudel, chrisk, De Gezonde Roker, Schwarzeneggertje en dan hebben we nog een vieze nicht , een hysterisch wijf en een stuk of 7 betrekkelijk normale mensen. Ga er maar aan staan.
     
    Om het drama van gisteren af te sluiten het antwoord op mijn mail over mijn beoordeling was dat hij zijn eind beoordeling over mij verkeerd had ingevuld en dat het aangepast gaat worden naar voldoet aan de verwachtingen.

    Maar soms heb ik het ook wel te doen met mijn leidinggevende, hij komt van een andere afdeling, heeft geen chemische achtergrond en dit is zijn eerste leidinggevende positie. Hij geeft leiding aan 20 man, waarvan 4 uitzendkrachten, die zijn sowieso niet te kritisch, en met de overige 16 man kan hij het best lasting hebben. Schetsend aan de hand van een paar personages die iedereen hier wel kent bestaat de groep zo'n beetje uit: ik zegt de gek, Bert, azerate, apfelstrudel, chrisk, De Gezonde Roker, Schwarzeneggertje en dan hebben we nog een vieze nicht , een hysterisch wijf en een stuk of 7 betrekkelijk normale mensen. Ga er maar aan staan.
    Drinken jullie niet op kantoor dan?
     
    Om het drama van gisteren af te sluiten het antwoord op mijn mail over mijn beoordeling was dat hij zijn eind beoordeling over mij verkeerd had ingevuld en dat het aangepast gaat worden naar voldoet aan de verwachtingen.

    Maar soms heb ik het ook wel te doen met mijn leidinggevende, hij komt van een andere afdeling, heeft geen chemische achtergrond en dit is zijn eerste leidinggevende positie. Hij geeft leiding aan 20 man, waarvan 4 uitzendkrachten, die zijn sowieso niet te kritisch, en met de overige 16 man kan hij het best lasting hebben. Schetsend aan de hand van een paar personages die iedereen hier wel kent bestaat de groep zo'n beetje uit: ik zegt de gek, Bert, azerate, apfelstrudel, chrisk, De Gezonde Roker, Schwarzeneggertje en dan hebben we nog een vieze nicht , een hysterisch wijf en een stuk of 7 betrekkelijk normale mensen. Ga er maar aan staan.
    Leidinggevende zijn als je zelf een sterk aanwezige baas hebt is een rotjob. Je zit steeds tussen de hamer en het aambeeld. Heb het jaren gedaan. Nooit meer!
     
    Zalige nachtrust gehad.
    Denk haast 8 uurtjes geslapen.
    Na twee best stressvolle weken is dit heel fijn.

    Denk vandaag of morgen ook nog eens te trainen.
    Dat is ondertussen ook wel al even geleden.
     
    Back
    Naar boven