Fitness Seller

Gainen met HillR

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 442
  • Weergaven 48K
  • Volgers 62

Bezoekers in dit topic

Even serieus wie zou niet volop over zulke borsten willen spuiten
Eerlijk ? Ik zou er zelfs voor betalen.
Haar kont kussen... nog liever dan de foto's van de vriendin van Snowke zien :D
Ik zou haar op handen dragen én al haar schoenen poetsen of afstoffen elke zaterdag.
 
Steks : jou naam toch ook niet genoemd?
RonnReeves : tenminste eerlijk
HillR : denk je oprecht dat iets goeds gaat komen uit het posten van dergelijke foto's, behalve gasten wankvoer geven en een beetje aandacht krijgen?
 
Goede schoenenkast trouwens of hoe dat ding ook heet! Brengt mij op ideeën want heb er zelf ook een nodig, slingeren meer dan 10 paar door het hele huis inmiddels. Gelijk maar even iets bestellen!
 
Eerlijk ? Ik zou er zelfs voor betalen.
Haar kont kussen... nog liever dan de foto's van de vriendin van Snowke zien :D
Ik zou haar op handen dragen én al haar schoenen poetsen of afstoffen elke zaterdag.

ja bro, weetje wat ik zal doen ze is toch zo klein ik zou haar keer op keer in de lucht gooien en met me kapstok opvangen
 
Gozer hou eens op man, zo meteen vraag je nog waarom ze ademt, je probeert mee te liften met Camelus, cheap ass shit.
 
Tegen mij? Wat lul je nu weer man?
Tegen jou ja. Ik quote jou toch. Ben ik nou zo dom, of zijn zijn jullie allemaal zo slim.

Die heeft een stuk mindere "koplampen" maar zit niet op een forum op aandacht te geilen of klaagt op een forum over "niet gemakkelijk voelen" tijdens een leg training maar heeft nog nooit bedacht dat je ook gewoon een T-shirt en een iets wijdere broek kan aandoen...
En daarom loopt ze ze ook te verbergen. Anders had ze precies hetzelfde gedaan. Als je niks hebt, moet het ook lekker verbergen. Geef je vriendin geen ongelijk, dat wilt niemand zien. Ik kan me niet voorstellen dat als je iets hebt waar je op trots op bent het niet wilt laten zien. Laat me beetje vertellen dat ik geen extra small shirt moet aandoen, zodat mij spieren nog groter lijken. Lekker overcompenseren. All eyes on me bitches. I fucking love it.

Als er iemand hier een anti-simp is dan ben ik het wel. Volgens mij ben je zo fucking gefrustreerd dat je daarmee elke mogelijk vorm van realiteitszin verloren bent geraakt. Je weet het antwoord toch al? Wat voor zin heeft het dan om geforceerd hetzelfde antwoord uit iemand te krijgen. Dat veel vrouwen zo zijn is toch een gegeven. Als je daar allemaal butthurt over gaat doen, dan laat je jezelf alleen maar kennen.
 
Tegen jou ja. Ik quote jou toch. Ben ik nou zo dom, of zijn zijn jullie allemaal zo slim.


En daarom loopt ze ze ook te verbergen. Anders had ze precies hetzelfde gedaan. Als je niks hebt, moet het ook lekker verbergen. Geef je vriendin geen ongelijk, dat wilt niemand zien. Ik kan me niet voorstellen dat als je iets hebt waar je op trots op bent het niet wilt laten zien. Laat me beetje vertellen dat ik geen extra small shirt moet aandoen, zodat mij spieren nog groter lijken. Lekker overcompenseren. All eyes on me bitches. I fucking love it.

Als er iemand hier een anti-simp is dan ben ik het wel. Volgens mij ben je zo fucking gefrustreerd dat je daarmee elke mogelijk vorm van realiteitszin verloren bent geraakt. Je weet het antwoord toch al? Wat voor zin heeft het dan om geforceerd hetzelfde antwoord uit iemand te krijgen. Dat veel vrouwen zo zijn is toch een gegeven. Als je daar allemaal butthurt over gaat doen, dan laat je jezelf alleen maar kennen.
Je Nederlands is stukken beter na je afwezigheid, heb je lessen gehad?
 
Wat een zeik topic begint dit te worden zeg.

Wees blij dat er een paar serieuze meiden zitten die ook willen loggen.
Nu gaan er een paar seksueel gefrustreerde hier zitten reageren op foto's die niet duidelijk genoeg zijn.
Neem een account op een betaalde sekssite als je betere beelden nodig hebt.

Een groot deel hier spuit diverse soorten aas om er beter uit te kunnen zien maar wel lopen klagen wanneer een vrouw een borstvergroting heeft gehad.
Get a life.
 
Tegen jou ja. Ik quote jou toch. Ben ik nou zo dom, of zijn zijn jullie allemaal zo slim.


En daarom loopt ze ze ook te verbergen. Anders had ze precies hetzelfde gedaan. Als je niks hebt, moet het ook lekker verbergen. Geef je vriendin geen ongelijk, dat wilt niemand zien. Ik kan me niet voorstellen dat als je iets hebt waar je op trots op bent het niet wilt laten zien. Laat me beetje vertellen dat ik geen extra small shirt moet aandoen, zodat mij spieren nog groter lijken. Lekker overcompenseren. All eyes on me bitches. I fucking love it.

Als er iemand hier een anti-simp is dan ben ik het wel. Volgens mij ben je zo fucking gefrustreerd dat je daarmee elke mogelijk vorm van realiteitszin verloren bent geraakt. Je weet het antwoord toch al? Wat voor zin heeft het dan om geforceerd hetzelfde antwoord uit iemand te krijgen. Dat veel vrouwen zo zijn is toch een gegeven. Als je daar allemaal butthurt over gaat doen, dan laat je jezelf alleen maar kennen.

Ik ben nergens "butthurt" hoor, ik geef alleen mijn mening. Daar is een forum voor.
 
Wat een zeik topic begint dit te worden zeg.

Wees blij dat er een paar serieuze meiden zitten die ook willen loggen.
Nu gaan er een paar seksueel gefrustreerde hier zitten reageren op foto's die niet duidelijk genoeg zijn.
Neem een account op een betaalde sekssite als je betere beelden nodig hebt.

Een groot deel hier spuit diverse soorten aas om er beter uit te kunnen zien maar wel lopen klagen wanneer een vrouw een borstvergroting heeft gehad.
Get a life.

Nee dat ben ik helemaal niet. Serieus, waarom? Omdat ze 3x per week naar de gym gaat? Door dit soort gedrag (en nog erger; alle aandacht die eruit voortkomt) gaan jonge chicks denken dat die shit normaal is en/of nodig om aandacht te krijgen. Een verschrikking vind ik het!
 
Wat een zeik topic begint dit te worden zeg.

Wees blij dat er een paar serieuze meiden zitten die ook willen loggen.
Nu gaan er een paar seksueel gefrustreerde hier zitten reageren op foto's die niet duidelijk genoeg zijn.
Neem een account op een betaalde sekssite als je betere beelden nodig hebt.

Een groot deel hier spuit diverse soorten aas om er beter uit te kunnen zien maar wel lopen klagen wanneer een vrouw een borstvergroting heeft gehad.
Get a life.

!!!! TRUE, ZOLANG HET MAAR BORSTVERGROTING IS EN GEEN ANDERE SHIT BEN IK HET ER VOLLEDIG MEE EENS.
 
Ik ben inderdaad focking lelijk, maar heb een leuke vriendin. Die heeft een stuk mindere "koplampen"
Misschien heeft ze dan ook mindere ogen als ze zo leuk is en met jou wil rondlopen.

Ik ben nergens "butthurt" hoor, ik geef alleen mijn mening.
 
Verdomme, hou jullie bek nou eens even, elke keer als ik wil reply'n dan is er weer een nieuwe shitload :roflol:

Ten eerste even dit:

Ik weet heel goed dat Camelus het bedoelt als een grap met een kern van waarheid. Ik vind het juist leuk om daar een discussie over te voeren, anders was ik het wel uit de weg gegaan. Was veel makkelijker geweest :) Ik hou wel van wat oncomfortabele shit, thats where you grow right.

Beetje diepgang kan ik vaak wel waarderen, ik voel me niet aangevallen, maar voel me wel genoodzaakt altijd om onwaarheden tegen te spreken. Aard van het beestje. Kan niet zo goed tegen onrecht.

Het kan me oprecht geen moer schelen of iemand mij wel of niet aardig, leuk, aantrekkelijk of een aandachtshoer vindt. Het gaat er in het leven vooral om wat je van jezelf vindt en ik denk dat ik het laatste jaar harder heb gewerkt dan menig persoon die hier zijn gal over mijn social media gedrag loopt te spuwen, en dat is okay. Verwar mijn openheid niet met onzekerheid of iets. Ik deel dat soort shit vooral om een beetje inzicht te verschaffen, maar het gros is so biased dat ze niet eens een beetje openminded naar dingen kunnen kijken, vermoeiend wel.


Ik ben het best wel eens met Camelus ... Je zal vast een aardige meid zijn, maar selfies waarop je amper shape kan beoordelen maar wel je tieten en kont, zijn niet bedoeld om je "lijnen" te zien. Als je de aandacht prettig vind moet je dat helemaal zelf weten, maar waarom dan doen alsof dat niet zo is?

Jij moet even teruggaan naar het begin. Je hebt de discussie gemist.

Ik zal de laatste zijn die pretendeert niet van aandacht te houden. Ik ben één van de grootste aandachtshoeren van DBB, al jaren, en proud of it (op dit moment ook met het beste fysiek ooit, so better get used to it). Stoort het je, lekker de negeerknop aanklikken en niet meer naar mij kijken ;)

Mijn borsten heb ik er op laten zetten, mijn kont heb ik al 8 jaar tyfushard voor gewerkt. Ik ben allang aan m'n borsten gewend, voor mij valt het helemaal niet op, ik let er ook niet op. Dat jij kennelijk de harde lijnen van mijn buik en quads over het hoofd ziet zegt niets over mij, maar over hoe jij naar de foto kijkt. Ja, ik poseer op de foto, dat is het hele fucking doel, want je wilt dat je lijnen / spieren e.d. zo voordelig mogelijk op de foto komen.

Tegen mij? Wat lul je nu weer man? Ik ben inderdaad focking lelijk, maar heb een leuke vriendin. Die heeft een stuk mindere "koplampen" maar zit niet op een forum op aandacht te geilen of klaagt op een forum over "niet gemakkelijk voelen" tijdens een leg training maar heeft nog nooit bedacht dat je ook gewoon een T-shirt en een iets wijdere broek kan aandoen...

Ieder zijn of haar ding natuurlijk. Ik vind de mensen die hier haar kont kussen misschien nog wel sneuer dan het meisje zelf. Misschien heeft ze oprecht weinig zelfvertrouwen. Ik hoop voor haar dat het een fase is en dat ze erover heen komt :)

Grappig wel dat iemand jou "commentaar" geeft en je het vervolgens nodig acht om mij nog verder naar beneden te halen. Moeilijk he, incasseren.

Ik weet niet waar je mij ziet geilen :roflol: Ik loop al zo lang rond op dit forum dat er nog weinig valt te geilen voor mij. Ik hoor inmiddels een beetje bij het archief zegmaar.

Ook voor wat betreft mijn gymkleding, ben ik altijd gewoon bedekt. Sorry dat ik me de laatste keer ongemakkelijk voelde. Gebeurt me ook niet vaak tbh. Maar soms heb je dat, op een nieuwe plek, onbekende mensen.

Er zaten vast een paar tussen die net zo'n veroordelende persoonlijkheid hebben als jij, die creeren dat soort ongemakkelijkheid namelijk. Ik voelde me niet ongemakkelijk hoe ik er uit zag, ik voelde me ongemakkelijk over het feit dat ik de enige vrouw was tussen 60 mannen. Ik weet niet wat daar mis mee is. Het zegt in ieder geval meer over jou dan over mij om mij daarover te veroordelen.


Steks : jou naam toch ook niet genoemd?
RonnReeves : tenminste eerlijk
HillR : denk je oprecht dat iets goeds gaat komen uit het posten van dergelijke foto's, behalve gasten wankvoer geven en een beetje aandacht krijgen?

Oh shit, ik wist niet dat mijn doel uberhaupt was om iets goeds te veroorzaken met mijn posts of foto's. Misschien ziet een andere chick het wel en raakt die gemotiveerd door de lijnen op mijn abs, de lijnen in mijn benen. De manier waarop ik train of de manier waarop ik mij uit.

Vertel mij eens, wat word jij minder van het feit dat ik mijn foto's post? Wat wordt uberhaupt iemand minder van hetgeen wat ik post?

Denk jij oprecht dat er iets goeds komt uit jouw geweldige bijdrage in dit topic?

Goede schoenenkast trouwens of hoe dat ding ook heet! Brengt mij op ideeën want heb er zelf ook een nodig, slingeren meer dan 10 paar door het hele huis inmiddels. Gelijk maar even iets bestellen!

Thanks! Het is de Kallax kast van Ikea, super blij mee!
 
Je Nederlands is stukken beter na je afwezigheid, heb je lessen gehad?
Na die opmerking van jou durfde ik mijzelf hier niet meer te vertonen totdat ik dat gefixt had.

Ik ben nergens "butthurt" hoor, ik geef alleen mijn mening. Daar is een forum voor.
Ooohja dat maakt het verschil. Het is een mening, dan kan je niet butthurt zijn. Iedereen met meer dan twee hersencellen kan zien dat jij butthurt bent. Zeker toen je die vergelijking maakte met je eigen vriendin.
 
Vandaag overigens wel meer aandacht dan normaal, en ik heb niet eens foto's geplaatst.

Super knap en zwaar die leg press. Is de stand van je voeten smal of breed?
60D37A77-1266-4280-B55F-801BCDBA8A90.jpeg
 
"Misschien ziet een andere chick het wel en raakt die gemotiveerd door de lijnen op mijn abs, de lijnen in mijn benen. De manier waarop ik train of de manier waarop ik mij uit."

Dit is dus waar ik wel butthurt over ben. (jonge) Dames zien dat jij op deze manier aandacht krijgt en gaan zich eraan spiegelen. Tyfushard voor gewerkt, doe normaal man. Je hebt een atletisch figuur met een dikke kont en neppe boobs. Je let een beetje op je eten en je gaat naar de gym, wow. Je doet net alsof je een medicijn tegen kanker hebt uitgevonden of dat je een wereldklasse figure competitor bent. Ik ben benieuwd of je zo gelukkig wordt. Een prettig leven nog, ik zal je niet meer lastig vallen, fans heb je toch al zat.

th0maz : mijn vriendin werkt met ouderen, helpt vrijwillig mensen met taalproblemen bij de gemeente en is super lief. Ik ben trots op haar! Ze zal vast minder knap zijn als "HillR", / care ook. Ik ben zelf ook echt fucking lelijk (true story, skinny fat oud judoka/strongman met een big ass litteken in mn nek), dus mooier dan ik is ze al snel. Kusjes verder, ouwe forum troll van me.
 
Back
Naar boven