MuscleMeat

Gainen met HillR

• Topic Starter Topic Starter
"Misschien ziet een andere chick het wel en raakt die gemotiveerd door de lijnen op mijn abs, de lijnen in mijn benen. De manier waarop ik train of de manier waarop ik mij uit."

Dit is dus waar ik wel butthurt over ben. (jonge) Dames zien dat jij op deze manier aandacht krijgt en gaan zich eraan spiegelen. Tyfushard voor gewerkt, doe normaal man. Je hebt een atletisch figuur met een dikke kont en neppe boobs. Je let een beetje op je eten en je gaat naar de gym, wow. Je doet net alsof je een medicijn tegen kanker hebt uitgevonden of dat je een wereldklasse figure competitor bent. Ik ben benieuwd of je zo gelukkig wordt. Een prettig leven nog, ik zal je niet meer lastig vallen, fans heb je toch al zat.

@th0maz : mijn vriendin werkt met ouderen, helpt vrijwillig mensen met taalproblemen bij de gemeente en is super lief. Ik ben trots op haar! Ze zal vast minder knap zijn als "HillR", / care ook. Ik ben zelf ook echt fucking lelijk (true story, skinny fat oud judoka/strongman met een big ass litteken in mn nek), dus mooier dan ik is ze al snel. Kusjes verder, ouwe forum troll van me.

Ik ben niet verantwoordelijk voor hoe anderen mij zien of hoe anderen op basis daarvan concluderen hoe het leven werkt. Ik heb er wel tyfushard voor gewerkt. Je mag vinden van niet, maar voor mij was het tyfushard. Ja, ik heb nu een atletisch lichaam met een dikke kont en neptieten. Dat kwam er niet vanzelf. Ik heb jaren mijn best moeten doen om van mijn enorme overgewicht af te komen, heb gestruggeld met voeding en zelfbeeld en ben nu eindelijk een jaar steady op gewicht.

Geloof me, ik ben op het moment gelukkiger dan ik ooit ben. Vooral omdat ik me niets meer aantrek van wat anderen vinden. Omdat ik mijn leven leid zoals ik dat wil, zonder nog te moeten voldoen aan de standaard die mensen zoals jij anderen opleggen.

I Love You Reaction GIF

Ik hoop in ieder geval dat je een fijn weekend hebt, met je leuke vriendin, ze klinkt oprecht leuk en ik hoop dat jullie gelukkig zijn en blijven samen. Liefde is een mooi iets en draait niet eens om uiterlijk, dus dat je lelijk bent maakt niet uit :)

Wil je nog wel meegeven, dat het misschien goed zou zijn eens wat minder veroordelend te zijn over mensen die je niet kent, gewoon wat respect te hebben ook al is het maar online. Je weet niet eens welke weg ik heb afgelegd, wat ik in en met mijn leven doe. Maar je hebt bijvoorbaat al je conclusie getrokken op basis van mijn uiterlijk en omdat ik toevallig neptieten heb en vanwege deze discussie hier. Die kortzichtigheid brengt mensen niet ver in het leven.

Godver :roflol: :roflol:

SoreFrenchCopperhead-small.gif

lezen is ook een kunst XD

Ik geef les, altijd welkom.

Gebruik altijd zinnen als ik eet je kutje op enzo en geloof me het werkt

Terug
Naar boven