AndroidHealthClinic

Gainen met HillR

Zo....ff bijgelezen. Beetje een slap verhaal waarin je jouw best doet om sterk over te komen maar je jezelf juist laat kennen. Ik wist niet dat je emotioneel zo instabiel was. Moest je huilen toen je dit schreef? Ik zal dergelijke opmerkingen niet meer plaatsen. Mijn excuses muppie. Fijne vrijdag!

• Topic Starter Topic Starter
Het is maar het internet jongens, who gives a f**k wat iemand van je vindt al helemaal via het internet:roflol:. Al moet ik zeggen dat ik langzaam verliefd aan het worden ben op @Col_inc, zeker nu hij een meisjesgewicht heeft:heart:

Vond een relletje wel leuk, beetje anticlimax zo..

:roflol: vind je stiekem wel leuk

Mooie vrijdagsdiscussie :P Als ik niet al een lekker stukje appeltaart erbij had zou het :popcorn: worden ....

Als we zo relativerend gaan doen, dooft het weer uit :(

Dit :sad:

Godver wat een verhaal. Ik ga er zo even voor zitten. Eerst koffie.

Ik was zo excited :roflol:

Appeltaart klinkt mij beter in de oren, nog een stukje over? :meal:

:eyebrow:

Zo....ff bijgelezen. Beetje een slap verhaal waarin je jouw best doet om sterk over te komen maar je jezelf juist laat kennen. Ik wist niet dat je emotioneel zo instabiel was. Moest je huilen toen je dit schreef? Ik zal dergelijke opmerkingen niet meer plaatsen. Mijn excuses muppie. Fijne vrijdag!

Fucking anticlimax dit wel :roflol:

That dere onvermogen.. poor you :heart: Fijne dag schatje

Het is natuurlijk wel de grootste stierenstront dat jij die ballonnen niet gekocht hebt zodat je aandacht en bevestiging krijgt. Dat geldt voor iedereen die hier in extreme mate met zijn lichaam bezig is. Stel je verblijft de rest van je leven op een onbewoond eiland...zou je dan alsnog neptieten nemen? Zou je jezelf dan alsnog druk maken om een vetrolletje meer of je platte kontje? Dacht het niet. Dat jij het anders wilt verpakken zodat je minder sneu overkomt is begrijpelijk, maar iedereen weet toch wel dat je een onzeker persoon bent die continue de behoefte heeft om haar ego te laten strelen. Durf er gewoon voor uit te komen ;) Oke dat wou ik tóch nog even kwijt.

Niet iedereen staat even sterk in zijn/haar schoenen. Juist omdat dit het internet is zou je voorzichtiger moeten omgaan met elkaar, je weet iemands verleden en struggles niet. Kan heel goed begrijpen dat mensen misschien de neiging hebben zich terug te trekken, anderen kan het misschien motiveren, verschilt per individu, humor is vrij subjectief trouwens, wat de één grappig vindt hoeft de ander niet lollig te vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Het is natuurlijk wel de grootste stierenstront dat jij die ballonnen niet gekocht hebt zodat je aandacht en bevestiging krijgt. Dat geldt voor iedereen die hier in extreme mate met zijn lichaam bezig is. Stel je verblijft de rest van je leven op een onbewoond eiland...zou je dan alsnog neptieten nemen? Zou je jezelf dan alsnog druk maken om een vetrolletje meer of je platte kontje? Dacht het niet. Dat jij het anders wilt verpakken zodat je minder sneu overkomt is begrijpelijk, maar iedereen weet toch wel dat je een onzeker persoon bent die continue de behoefte heeft om haar ego te laten strelen. Durf er gewoon voor uit te komen ;) Oke dat wou ik tóch nog even kwijt.

Ik ben zo blij dat jij “en iedereen” mij zoveel beter kent! Er gaat een wereld voor me open!

Nooit geweten, maar nu je dit zo zegt, denk ik zelfs dat ik mijn borsten misschien wel speciaal voor jou heb laten doen.. Onbewust! Who would have known!! Ik baal nu wel echt ontzettend dat je ze niet zo mooi vindt :( word er zelfs een beetje onzeker van..

Onwijs bedankt voor je input! :heart:

Niet iedereen staat even sterk in zijn/haar schoenen. Juist omdat dit het internet is zou je voorzichtiger moeten omgaan met elkaar, je weet iemands verleden en struggles niet. Kan heel goed begrijpen dat mensen misschien de neiging hebben zich terug te trekken, anderen kan het misschien motiveren, verschilt per individu, humor is vrij subjectief trouwens, wat de één grappig vindt hoeft de ander niet lollig te vinden.

True, al denk ik wel dat je verantwoordelijk bent voor jezelf en niet van anderen kunt verwachten dat ze voorzichtig met je zijn. Je zult in je leven, online of in real life, genoeg mensen tegenkomen die niet het beste met je voor hebben, die niet aardig zijn, of waar je geen klik mee hebt. Daar heb je helemaal geen invloed op. Waar je wel invloed op hebt is hoe je daar zelf mee omgaat en wat je er vervolgens mee doet (en hoe jij een ander behandelt ;) ).

Ze geeft in haar eigen log, haar eigen gevoelens aan. Nu weten we dat mooie mensen zich niet altijd mooi voelen.
Wij voelen ons toch ook niet elke dag breed en groot ? En sommige zullen zich dan ook niet goed voelen. Waarom zou je dat niet mogen delen ? Gedeelte smart was ooit halve smart, maar hier wordt het dubbele smart. Ook mooie vrouwen zijn gewone mensen.

We zijn inderdaad verantwoordelijk voor onze eigen emoties en gedachten, 1 ding wil ik nog wel kwijt, hoe erg je iemand kan motiveren met 1 leuk berichtje zo kan je iemand ook totaal van slag brengen met 1 lullig berichtje, two sides of a coin. Zou niet weten waarom je voor dat tweede zou kiezen.

We zijn inderdaad verantwoordelijk voor onze eigen emoties en gedachten, 1 ding wil ik nog wel kwijt, hoe erg je iemand kan motiveren met 1 leuk berichtje zo kan je iemand ook totaal van slag brengen met 1 lullig berichtje, two sides of a coin. Zou niet weten waarom je voor dat tweede zou kiezen.

dat heet jaloezie of uit geilheid

Ze geeft in haar eigen log, haar eigen gevoelens aan. Nu weten we dat mooie mensen zich niet altijd mooi voelen.
Wij voelen ons toch ook niet elke dag breed en groot ? En sommige zullen zich dan ook niet goed voelen. Waarom zou je dat niet mogen delen ? Gedeelte smart was ooit halve smart, maar hier wordt het dubbele smart. Ook mooie vrouwen zijn gewone mensen.
@Camelus is een goede gast dat voel ik wel aan. Geloof oprecht niet dat hij dit doet om mensen bewust te kwetsen. Zijn bijdragen kunnen helpen bij het ontwikkelen van een dikke huid, lach het gewoon weg of antwoord terug in dezelfde stijl, wat HillR dus doet. Kan ik zelf een voorbeeld aan nemen.

@Camelus is een goede gast dat voel ik wel aan. Geloof oprecht niet dat hij dit doet om mensen bewust te kwetsen. Zijn bijdragen kunnen helpen bij het ontwikkelen van een dikke huid, lach het gewoon weg of antwoord terug in dezelfde stijl, wat HillR dus doet. Kan ik zelf een voorbeeld aan nemen.
@Camelus is gewoon een klein, breed en getint pestventje met een grote bek. Die hebben we ook nodig.

Begon bij mij als een grap met kern van waarheid. Maar men neemt zichzelf wat te serieus. Ik noemde mijzelf net een onzeker persoontje die hier alleen zit voor mijn ego te strelen, maar dat viel ofc niet op.

Dit topic lijkt wel een soapserie op zichzelf :)

Juist omdat dit het internet is zou je voorzichtiger moeten omgaan met elkaar, je weet iemands verleden en struggles niet
fl**ker toch op met je zweverig gelul man. Het internet is juist bedoeld voor dit soort dingen. Als we elkaar constant moeten gaan baffen kunnen we dat beter gewoon livestreamen op chaturbate, dan levert het tenminste nog fucking iets op.

Iedereen hier inclusief ikzelf houd van aandacht. En ja, vrouwen nog een beetje meer omdat ze doorgaans onzekerder zijn dan de meeste mannen. Ze vinden alles aantrekkelijk wat ze zelf niet hebben. Ze willen iemand die zelfverzekerd is, omdat het zelf niet zijn. Ze willen prefereren een beetje humor, omdat ze zelf geen gevoel voor humor hebben. Iemand die ambitieus is, omdat het zelf niet zijn. Iemand die mentaal en fysiek sterk is, omdat ze het zelf niet is. Het liefst iemand die eigenlijk te goed is voor haarzelf etc etc, En kom niet met die fucking ontkennende bullshit onzin, want ik ben natuurlijk zo vaak gefriendzoned dat ik allemaal weet hoe het werkt.

Het is maar net hoe je ermee om gaat. Als iemand tegen mij zegt dat mijn armen, t**ten of whatever te groot zijn. Dan zou ik zeggen; dat ik de volgende keer nog 100x grotere t**ten of armen neem. I LOVE IT. Hoe groter hoe beter. Dan houdt die shit zelf op. I.p.v. allemaal er serieus er op in te gaan.

Terug
Naar boven