- Waardering
- 5.468
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, hier is het internet voorbedoeld.Het internet is juist bedoeld voor dit soort dingen.
Altijd handig om zo in contact te komen met haar vriendinnen die wel aantrekkelijk zijn en wat onderlinge strijd/concurrentie op te wekken. Effectiever dan dat gaat het niet worden.gays worden altijd gefriendzoned door dames
ik denk maar dat ik gay ga worden
Laten we dat inderdaad maar niet doen.
Altijd handig om zo in contact te komen met haar vriendinnen die wel aantrekkelijk zijn en wat onderlinge strijd/concurrentie op te wekken. Effectiever dan dat gaat het niet worden.
Laten we dat inderdaad maar niet doen.
Dan laat je het niet zo ver komen mag ik hopen. Het moet wel een doel hebben.
+1Het is maar net hoe je ermee om gaat. Als iemand tegen mij zegt dat mijn armen, t**ten of whatever te groot zijn. Dan zou ik zeggen; dat ik de volgende keer nog 100x grotere t**ten of armen neem. I LOVE IT. Hoe groter hoe beter. Dan houdt die shit zelf op. I.p.v. allemaal er serieus er op in te gaan.
Relletjes, ...Je moet er even bijblijven voor het juiste resultaat, het is net als sex, na het eerste orgasme, ... moet je juist doorgaan. Het wordt steeds beter.
Camelus zijn commentaar helpt mij om een betere bodybuilder te worden. Bij het trainen van de armen, denk ik elke keer aan zijn commentaar een jaar geleden. Neehee ik lijdt daar niet onder, het motiveert.@Camelus is een goede gast dat voel ik wel aan. Geloof oprecht niet dat hij dit doet om mensen bewust te kwetsen. Zijn bijdragen kunnen helpen bij het ontwikkelen van een dikke huid, lach het gewoon weg of antwoord terug in dezelfde stijl, wat HillR dus doet. Kan ik zelf een voorbeeld aan nemen.
Ach ik heb mijn zegje gedaan, ieder zijn/haar eigen geweten.Relletjes, ...Je moet er even bijblijven voor het juiste resultaat, het is net als sex, na het eerste orgasme, ... moet je juist doorgaan. Het wordt steeds beter.
Dezelfde reden dat ze tegen jou zegt dat ze al een vriend heeft(maar eigenlijk niet heeft) als jij een move probeert te maken. Met andere woorden: je bent gewoon focking lelijk, maar ik ga het niet eerlijk zeggen anders ben ik bang dat je jezelf of mij iets gaat aandoen.
Dezelfde reden dat ze tegen jou zegt dat ze al een vriend heeft(maar eigenlijk niet heeft) als jij een move probeert te maken. Met andere woorden: je bent gewoon focking lelijk, maar ik ga het niet eerlijk zeggen anders ben ik bang dat je jezelf of mij iets gaat aandoen.
Leven jullie allemaal onder een steen?

Tegen mij? Wat lul je nu weer man? Ik ben inderdaad focking lelijk, maar heb een leuke vriendin. Die heeft een stuk mindere "koplampen" maar zit niet op een forum op aandacht te geilen of klaagt op een forum over "niet gemakkelijk voelen" tijdens een leg training maar heeft nog nooit bedacht dat je ook gewoon een T-shirt en een iets wijdere broek kan aandoen...
Ieder zijn of haar ding natuurlijk. Ik vind de mensen die hier haar kont kussen misschien nog wel sneuer dan het meisje zelf. Misschien heeft ze oprecht weinig zelfvertrouwen. Ik hoop voor haar dat het een fase is en dat ze erover heen komt![]()
Tegen mij? Wat lul je nu weer man? Ik ben inderdaad focking lelijk, maar heb een leuke vriendin. Die heeft een stuk mindere "koplampen" maar zit niet op een forum op aandacht te geilen of klaagt op een forum over "niet gemakkelijk voelen" tijdens een leg training maar heeft nog nooit bedacht dat je ook gewoon een T-shirt en een iets wijdere broek kan aandoen...
Ieder zijn of haar ding natuurlijk. Ik vind de mensen die hier haar kont kussen misschien nog wel sneuer dan het meisje zelf. Misschien heeft ze oprecht weinig zelfvertrouwen. Ik hoop voor haar dat het een fase is en dat ze erover heen komt![]()
Helaas ......Appeltaart klinkt mij beter in de oren, nog een stukje over?![]()
Ja, het dreigde even uit te doven vanmorgenRelletjes, ...Je moet er even bijblijven voor het juiste resultaat, het is net als sex, na het eerste orgasme, ... moet je juist doorgaan. Het wordt steeds beter.

Ik kus haar kont niet en ze heeft ook echt niet het uiterlijk waar ik op val (en dat zal haar hopelijk een worst wezen) maar is hef nou echt nodig om ongevraagd zulke feedback te geven?Tegen mij? Wat lul je nu weer man? Ik ben inderdaad focking lelijk, maar heb een leuke vriendin. Die heeft een stuk mindere "koplampen" maar zit niet op een forum op aandacht te geilen of klaagt op een forum over "niet gemakkelijk voelen" tijdens een leg training maar heeft nog nooit bedacht dat je ook gewoon een T-shirt en een iets wijdere broek kan aandoen...