AndroidHealthClinic

Gainen met HillR

Ben het niet met je eens @th0maz, hoe ik erover denk was al duidelijk, vind het niet nodig om het te herhalen.

@th0maz ze gaan deze trouwens remaken, ikke benne een zielige Turk en wil graag huilen met mijn lange tenen.

Altijd handig om zo in contact te komen met haar vriendinnen die wel aantrekkelijk zijn en wat onderlinge strijd/concurrentie op te wekken. Effectiever dan dat gaat het niet worden.

Laten we dat inderdaad maar niet doen.

true, tenzij je beide lust

Het is maar net hoe je ermee om gaat. Als iemand tegen mij zegt dat mijn armen, t**ten of whatever te groot zijn. Dan zou ik zeggen; dat ik de volgende keer nog 100x grotere t**ten of armen neem. I LOVE IT. Hoe groter hoe beter. Dan houdt die shit zelf op. I.p.v. allemaal er serieus er op in te gaan.
+1

@Camelus is een goede gast dat voel ik wel aan. Geloof oprecht niet dat hij dit doet om mensen bewust te kwetsen. Zijn bijdragen kunnen helpen bij het ontwikkelen van een dikke huid, lach het gewoon weg of antwoord terug in dezelfde stijl, wat HillR dus doet. Kan ik zelf een voorbeeld aan nemen.
Camelus zijn commentaar helpt mij om een betere bodybuilder te worden. Bij het trainen van de armen, denk ik elke keer aan zijn commentaar een jaar geleden. Neehee ik lijdt daar niet onder, het motiveert.

Ik ben het best wel eens met @Camelus ... Je zal vast een aardige meid zijn, maar selfies waarop je amper shape kan beoordelen maar wel je t**ten en kont, zijn niet bedoeld om je "lijnen" te zien. Als je de aandacht prettig vind moet je dat helemaal zelf weten, maar waarom dan doen alsof dat niet zo is?

maar waarom dan doen alsof dat niet zo is?
Dezelfde reden dat ze tegen jou zegt dat ze al een vriend heeft(maar eigenlijk niet heeft) als jij een move probeert te maken. Met andere woorden: je bent gewoon focking lelijk, maar ik ga het niet eerlijk zeggen anders ben ik bang dat je jezelf of mij iets gaat aandoen.

Leven jullie allemaal onder een steen?

Ja joh haar mening doet er niet toe, want ze zal toch wel liegen :p lekker invulgedrag man en dan klagen over de friendzone.

Dezelfde reden dat ze tegen jou zegt dat ze al een vriend heeft(maar eigenlijk niet heeft) als jij een move probeert te maken. Met andere woorden: je bent gewoon focking lelijk, maar ik ga het niet eerlijk zeggen anders ben ik bang dat je jezelf of mij iets gaat aandoen.

Leven jullie allemaal onder een steen?

Tegen mij? Wat lul je nu weer man? Ik ben inderdaad focking lelijk, maar heb een leuke vriendin. Die heeft een stuk mindere "koplampen" maar zit niet op een forum op aandacht te geilen of klaagt op een forum over "niet gemakkelijk voelen" tijdens een leg training maar heeft nog nooit bedacht dat je ook gewoon een T-shirt en een iets wijdere broek kan aandoen...

Ieder zijn of haar ding natuurlijk. Ik vind de mensen die hier haar kont kussen misschien nog wel sneuer dan het meisje zelf. Misschien heeft ze oprecht weinig zelfvertrouwen. Ik hoop voor haar dat het een fase is en dat ze erover heen komt :)

Tegen mij? Wat lul je nu weer man? Ik ben inderdaad focking lelijk, maar heb een leuke vriendin. Die heeft een stuk mindere "koplampen" maar zit niet op een forum op aandacht te geilen of klaagt op een forum over "niet gemakkelijk voelen" tijdens een leg training maar heeft nog nooit bedacht dat je ook gewoon een T-shirt en een iets wijdere broek kan aandoen...

Ieder zijn of haar ding natuurlijk. Ik vind de mensen die hier haar kont kussen misschien nog wel sneuer dan het meisje zelf. Misschien heeft ze oprecht weinig zelfvertrouwen. Ik hoop voor haar dat het een fase is en dat ze erover heen komt :)

heb je foto van je vriendin?

heb je foto van je vriendin?

Ik kus haar kont niet en ze heeft ook echt niet het uiterlijk waar ik op val (en dat zal haar hopelijk een worst wezen) maar is hef nou echt nodig om ongevraagd zulke feedback te geven?

Terug
Naar boven