XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • De leegte en het gemis van niet naar de sportschool kunnen gaan heb ik opgevuld met het kopen van een hardlooprugzak met waterzak bij de Aldi.

    Nu ik de optie heb om daar helemaal niets mee te doen voel ik me een stuk beter. Als het me lukt om zo mij lange duurloop meer uit te breiden is dat alleen maar een bonus. Wat er op de internetz wordt gesuggereerd aan hoeveel water je zou moeten drinken is het een wonder dat ik op alles tussen de 15 en 21k de finish altijd wel gehaald heb.

    Nu weet ik dat op het forum hardloopspul door een ieder altijd met veel enthousiasme wordt ontvangen dus ik voeg onderstaande nog even toe.

    Er zijn twee modellen (waterzak of flesjes) en twee kleuren (zwart en iets met mintgroen) en dat het enige exemplaar wat er nog lag was een zwarte met waterzak, precies wat ik wilde: je wilt natuurlijk niet voor gek lopen!
     
    Dan is dat best acceptabel.
    Je hebt dus geen extra uren moeten aanwezig zijn ervoor?
    Nee, wij hebben amper invloed op de bonus. De ene helft is afhankelijk van het lokale bedrijfsresultaat en de andere helft van het globaler bedrijfsresultaat.
     
    Nee, dat ik de hele dag DBB in de tijd van de baas heeft geen invloed op de bonus. De ene helft is afhankelijk van het lokale bedrijfsresultaat en de andere helft van het globaler bedrijfsresultaat.
    Dus eigenlijk verdien je die bonus helemaal niet? :trollface:
     
    Eindelijk wat positief nieuws.

    1616702229674.png



    Jim Cantore Sun GIF by The Weather Channel
     
    Jawel, want alleen samen kunnen we onze doelen behalen.
    Dan zie ik mijn bijdrage/aandeel ook wel verschijnen. Ik zal ff een Tikkie sturen.
     
    Voordeel van vroeg opstaan.
    Alles was volgeboekt maar
    Er kwam een reservering te vervallen. Dus ik kan zo om 0830 lekker gymmen. 💪
     
    Heeft iemand wel eens onderstaande test gedaan? Ben benieuwd in hoeverre dit accuraat is.

    Het is op basis van bioresonantie.:rolleyes:

    Wetenschappelijk bewijs biosresonantie​

    In de wetenschappelijke geneeskunde wordt zelfs een succesvolle methode ter discussie gesteld als het wetenschappelijke bewijs daartoe ontbreekt. Een groot voorbeeld is de klassieke homeopathie die al meer dan 175 jaar zeer verdienstelijk werkt maar het nog steeds zonder wetenschappelijke erkenning moet doen omdat degenen die voor officiële erkenning verantwoordelijk zijn haar niet willen begrijpen (alhoewel er wel positieve wetenschappelijke onderzoeken bekend zijn).
     
    Eindelijk wat positief nieuws.

    Bekijk bijlage 523868


    Jim Cantore Sun GIF by The Weather Channel
    What the fuck heb je hier aan dan? Niets is open. Alles is fuckdup. Jullie fucking tatta's zijn zeker blij dat jullie weer kunnen bbq’en met jullie fucking driekwart broeken met bruine sandalen en witte sokken.
     
    What the fuck heb je hier aan dan? Niets is open. Alles is fuckdup. Jullie fucking tatta's zijn zeker blij dat jullie weer kunnen bbq’en met jullie fucking driekwart broeken met bruine sandalen en witte sokken.
    Alles is al fuckedup inderdaad, laat het weer dan in ieder geval niet fuckedup zijn.
    Dat is ook al maanden deprimerend met die siberische kut kou. 20 graden is mijn nulpunt, daarboven begin ik eindelijk weer tot leven te komen.
    Gelukkig heb ik die middle eastern genetics dus dan zie ik er ten minste weer gezond uit met een tan
     
    De zonnebank moet gewoon ff open gaan
    gay shit in dit land
    Bij zo'n beatysalon hier in de buurt mag je wel je tanden laten bleken, maar je mag niet in diezelfde toko, in je eentje onder een zonnebank gaan liggen inderdaad :roflol:
     
    Back
    Naar boven