AndroidHealthClinic

Dianabol voor eetlust

Bezoekers in dit topic

Okay, uhhh misschien moet je die weightgainer meteen na maaltijden eten in plaats van maaltijden er mee vervangen.. Maar dat zou een no-brainer moeten zijn, aangezien ze daarvoor gemaakt zijn.
En ga lekker elke dag wat junkfood eten. Je maakt het moeilijk voor jezelf. En ik hoor alleen maar gemaar van jouw kant over alles "moet ik kotsen" "krijg ik een droge bek van" "moet ik heel de dag met kwark in mijn hand lopen"
Jezus man.. groei een paar ballen.
Ik doe mn proteine shakes al vaak bij mn echte vaste maaltijden, weightgainer er nog eens boven op dus? G
Maar dat is echt niet normaal hoor.. Als dit serieus het geval is, zou ik eens met een huisarts gaan praten. Al klinkt het gewoon als iets wat tussen je oren zit.
Een maag is gewoon trainbaar qua inhoud. Het is onzin dat jouw lichaam daadwerkelijk bij 3000 kcals op een dag zegt dat het genoeg is. Dat is jouw hoofd die dat doet. Als we het nou zouden hebben over 3000 in 1 keer naar binnenwerken, dan zou ik het nog wel snappen dat je lichaam weerstand biedt. En zelfs 3000 kcals zou je lichaam nog prima in 1 keer aan moeten kunnen. Zelf ook zo vaak gedaan.
Psycholoog dan maar. Denk niet dat er iets is wat wij kunnen doen om jou te helpen. Want zelfs als iemand jou net vraagt wat voor dingen jij wel lekker vindt, geef je alweer een onmogelijk antwoord waarbij je zelf al aangeeft dat het niet kan omdat het te duur is. Je hebt volgens mij een mentale blokkade ontwikkeld om elke oplossing af te kaatsen.
Half haha, zit er gewoon al 2 maanden mee, maar paar tips net over zooi die je in de blender doet gaan helpen ben vandaag testen kijken hoeveel ik naar binnen krijg. Ook moet ik misschien maar stoppen met die klote adhd medicatie, ritalin fokt je eetlust ook en zit daar al sinds mn 9e aan.
 
Een jointje zorgt bij mij voor veel honger of anders Mk677.
Maar gewoon meer eten zonder supplementen moet toch wel lukken 2 wheightgain shakes en prep een paar maaltijden met veel vlees/rijst
Hmmm, jointjes ken ik ja en daar kan je wel van vreten ja. En zal eens research doen naar Mk677. Als gekregen tips hier niet werken ga ik toch richting kant van middelen proberen. Maar zie hier al par tips die me minstens naar 3500 a 4000kcal moeten kunnen laten gaan. Mocht dat plateau dan blijven gaan we kijken.
 
MK-677 naar binnen tikkelen dan heb je sowieso honger
Edit: Maar ik zou als laatste optie dit soort middelen gaan doen in jouw geval
 
Ik doe mn proteine shakes al vaak bij mn echte vaste maaltijden, weightgainer er nog eens boven op dus? G

Half haha, zit er gewoon al 2 maanden mee, maar paar tips net over zooi die je in de blender doet gaan helpen ben vandaag testen kijken hoeveel ik naar binnen krijg. Ook moet ik misschien maar stoppen met die klote adhd medicatie, ritalin fokt je eetlust ook en zit daar al sinds mn 9e aan.
Had dan meteen gezegd dat je ritalin neemt, dat kan eten natuurlijk lastiger maken, beter mee kappen!
 
Hoe kan je in godsnaam een weight gainer shake hebben van maar 250 calorieën? Als ik een normale shake neem met 2 scoops en water zit ik al op 220 calorieën? Gooi daar nog wat fine oats of cor bij en een schep pindakaas en melk ipv water en je zit zo op bijna 1000 calorieën.
 
Screenshot_20210708-190703_Chrome.jpg

3 flesjes snelle 600kcals makkelijk te doen met dit weer.
Mja six packkie gaat er ook wel in 1200kcals.
Bedank me later.
 
Als je alleen maar zoveel vloeibaar neemt komt t vanzelf wel omhoog... vloeibaar is vaak veel volume en niet veel kcal. Want een weightgain shake van 250 kcal? Hoeveel volume is dat?
Zorg voor minder volume en meer kcal. Dus kcal rijk eten. Lukt brood niet kijk eens naar van die grote crackers met pitten en zaden. 1 zo een cracker bevat al bijna 2 x zoveel als een boterham en eet vaak makkelijker weg.
Of simpel doe 1 lepel pindakaas door je "weight gain shake" of gooi er een paar lepels lijnzaad olie door. Hou het simpel.

Denk in oplossingen. Lust je geen brood kijk dan eens maar wraps. Lekker met currysaus en kaas en cheap ook.
Gaat verse broodjes wel? Kosten ook geen drol tegenwoordig. Maar zelf pizza brood. Snee brood met ketchup en wat plakjes kaas/salami/ham en even onder de gril of een tosti als je thuis bent.

Maak pasta en rijst als salade en neem het mee. Rijstepap/kwark/volle yoghurt als basis van de qeight gainer.
Volle Griekse yoghurt ipv kwark. Meer eiwit dan gooi je eiwit poeder erdoor. Eiwit kwark bevat ca 70 kcal per 100 gr. Griekse de yoghurt ca 120 kcal.

Neem de eitjes in de ochtend. Heb je daar ook wat meer kcal.

Favo van mezelf 300 ml (soya)yoghurt + 75 gr havermout+ 1 scoop eiwit + 25 gr zonnebloempitten + 25 gr pompoenpitten + 25 gr cacao + 3 eetlepels lijnzaadolie en je hebt niet teveel volume en ca. 1000 kcal in 1 bakje. En het is niet droog en zat eiwit. En dit is een normaal ontbijtje voor me. Niet eens veel...
 
En als je rijst hebt of eten wat erbij smaakt.. Gooi er eens 2 eet lepels olijfolie bij.

Toch zo weer 180 kcal die je niet echt voelt.. en toch goede vetten.. Zit denk ik tussen je oren. Kan heel lastig zijn maar als je eenmaal over die drempel van 3000 kcal zit misschien dat het dan makkelijker gaat?
 
Ik doe mn proteine shakes al vaak bij mn echte vaste maaltijden, weightgainer er nog eens boven op dus? G

Half haha, zit er gewoon al 2 maanden mee, maar paar tips net over zooi die je in de blender doet gaan helpen ben vandaag testen kijken hoeveel ik naar binnen krijg. Ook moet ik misschien maar stoppen met die klote adhd medicatie, ritalin fokt je eetlust ook en zit daar al sinds mn 9e aan.
Ja er bovenop. of in plaats van op dat moment een eiwitshake. Die zou je misschien ook op andere momenten kunnen timen wanneer je minder eiwitten van voeding krijgt.

En verder over ritalin, ik ga daar ook niet goed op.. of naja.. niet om door de dag heen normaal te functioneren. Veel te gehaaid, knarsen, geen eetlust idd. Ooit dexamphetamine geprobeerd? Werkt voor mij stukken beter. Als in, ik merkte niet aan mijn lichaam dat ik het gebruikte, maar kon mij wel beter focussen en dingen doorpakken.
 
Ook moet ik misschien maar stoppen met die klote adhd medicatie, ritalin fokt je eetlust ook en zit daar al sinds mn 9e aan.
Ben 3 jaar depressief geweest door het overmatig slikken van ADD-medicatie (mocht de medicatie maar 1 jaar slikken maar ze lieten me het rustig 4 jaar slikken), sinds die periode raak ik geen medicijn meer aan (ook geen paracetamols etc)
Tering troep, sowieso kappen met die zooi
Ik at 1 boterham per dag en 1x avond eten door die medicatie, dat spul fucked je eetlust echt bizar op
Weet niet hoe oud je bent maar op een bepaalde leeftijd groei je wel uit je ADD/ADHD, althans dat had ik wel
 
Ben 3 jaar depressief geweest door het overmatig slikken van ADD-medicatie (mocht de medicatie maar 1 jaar slikken maar ze lieten me het rustig 4 jaar slikken), sinds die periode raak ik geen medicijn meer aan (ook geen paracetamols etc)
Tering troep, sowieso kappen met die zooi
Ik at 1 boterham per dag en 1x avond eten door die medicatie, dat spul fucked je eetlust echt bizar op
Weet niet hoe oud je bent maar op een bepaalde leeftijd groei je wel uit je ADD/ADHD, althans dat had ik wel
Ik heb maar een aantal maanden in mijn leven dexamphetamine gebruikt voor mijn ADD omdat ik het op eigen kracht wilde oplossen met cognitieve gedragstherapie. En dat is goed gelukt over een tijd van wel flink wat jaren. Ik ben nu ruim 33 en heb het gevoel dat ik sinds de afgelopen 2 a 3 jaar niks meer merk van ADD. Maar dat je er uit groeit kan niet letterlijk. Het is een hersenafwijking die je ook in een scan kan zien. Dat gaat niet ineens weg. Maar je kan heel goed leren om anders te handelen en denken dan wat je intuïtieve eerste reactie zou zijn. Maar dat is ook een deel van volwassen/verantwoordelijk worden, dus veel mensen groeien vanzelf uit die impulsieve gewoontes met ouder worden. Maar dat wil niet zeggen dat je geen ADHD meer hebt.
 
Ik heb maar een aantal maanden in mijn leven dexamphetamine gebruikt voor mijn ADD omdat ik het op eigen kracht wilde oplossen met cognitieve gedragstherapie. En dat is goed gelukt over een tijd van wel flink wat jaren. Ik ben nu ruim 33 en heb het gevoel dat ik sinds de afgelopen 2 a 3 jaar niks meer merk van ADD. Maar dat je er uit groeit kan niet letterlijk. Het is een hersenafwijking die je ook in een scan kan zien. Dat gaat niet ineens weg. Maar je kan heel goed leren om anders te handelen en denken dan wat je intuïtieve eerste reactie zou zijn. Maar dat is ook een deel van volwassen/verantwoordelijk worden, dus veel mensen groeien vanzelf uit die impulsieve gewoontes met ouder worden. Maar dat wil niet zeggen dat je geen ADHD meer hebt.
Misschien beetje verkeerd verwoord van mij, maar je groeit inderdaad uit je meeste gewoontes.
Ook kan je ADD/ADHD in je voordeel gebruiken (zie: hyperfocus)
 
Misschien beetje verkeerd verwoord van mij, maar je groeit inderdaad uit je meeste gewoontes.
Ook kan je ADD/ADHD in je voordeel gebruiken (zie: hyperfocus)
Als je ouder word wordt je wel rustiger dus in dat opzichte "groei" je er wel wat overheen. maar je zult altijd nog wel sneller geprikkeld zijn of afgeleid dan mensen die het niet hebben. Dat is mijn ervaring ermee tenminste.
 
Bekijk bijlage 531764
3 flesjes snelle 600kcals makkelijk te doen met dit weer.
Mja six packkie gaat er ook wel in 1200kcals.
Bedank me later.
Whahahha, laatste halfjaar zuip ik niet meer, soms biertje voor de trek in vette bek (altijd grammetje of 100 pindas). Deed t aan het begin wel maar merkte dat vetpercentage teveel toenam in verhouding met spiergroei.

trouwens mening over een sixpack pils op je rustdag? Lees verschillende meningen op forums en hoor verschillende anecdotes op youtube. Het is slecht voor spierherstel en is testosteron verlagend in goeie hoeveelheden.. maar de kcal erin en vooral de vreetkick (als jenatuurlijk niet 3 zakken chips wegvreet maar iets voedzaams eet) daarna wegen daar dan weer tegen op.

zelf geen idee wat ik moet geloven maar groeide sneller toen ik stopte 3 dagen per week een halve krat leeg te zuipen..😂
 
Ja er bovenop. of in plaats van op dat moment een eiwitshake. Die zou je misschien ook op andere momenten kunnen timen wanneer je minder eiwitten van voeding krijgt.

En verder over ritalin, ik ga daar ook niet goed op.. of naja.. niet om door de dag heen normaal te functioneren. Veel te gehaaid, knarsen, geen eetlust idd. Ooit dexamphetamine geprobeerd? Werkt voor mij stukken beter. Als in, ik merkte niet aan mijn lichaam dat ik het gebruikte, maar kon mij wel beter focussen en dingen doorpakken.

Ben 3 jaar depressief geweest door het overmatig slikken van ADD-medicatie (mocht de medicatie maar 1 jaar slikken maar ze lieten me het rustig 4 jaar slikken), sinds die periode raak ik geen medicijn meer aan (ook geen paracetamols etc)
Tering troep, sowieso kappen met die zooi
Ik at 1 boterham per dag en 1x avond eten door die medicatie, dat spul fucked je eetlust echt bizar op
Weet niet hoe oud je bent maar op een bepaalde leeftijd groei je wel uit je ADD/ADHD, althans dat had ik wel
Ja tis dat ik het erg handig vind met werk en dat is bewezen dat het knee-extensions sterker en uithoudingsvermogen vergroot. Daarom nooit mee gestopt dacht na google meer dat het een PED was en me lekker shredded hield, gemotiveerd en energiek zonder 400mg caffeine scoop.. eigenlijk alleen voordelen (op je klote voelen zodra het uitwerkt na dan).. maarja een keer zonder proberen voor aantal weken zou verschil moeten maken dan. Las over rebound effect van eetlust zodra je stopt, eens kijken of dat voor mij ook geld
 
Ik heb maar een aantal maanden in mijn leven dexamphetamine gebruikt voor mijn ADD omdat ik het op eigen kracht wilde oplossen met cognitieve gedragstherapie. En dat is goed gelukt over een tijd van wel flink wat jaren. Ik ben nu ruim 33 en heb het gevoel dat ik sinds de afgelopen 2 a 3 jaar niks meer merk van ADD. Maar dat je er uit groeit kan niet letterlijk. Het is een hersenafwijking die je ook in een scan kan zien. Dat gaat niet ineens weg. Maar je kan heel goed leren om anders te handelen en denken dan wat je intuïtieve eerste reactie zou zijn. Maar dat is ook een deel van volwassen/verantwoordelijk worden, dus veel mensen groeien vanzelf uit die impulsieve gewoontes met ouder worden. Maar dat wil niet zeggen dat je geen ADHD meer hebt.
Ik heb ook dexamfetamine gehad, maar dat sloot mn complete eetlust af, inderdaad 1 kale cracker kaas en avond eten met wat melk meer kreeg ik op 15mg er niet in. Lisdexamfetamine uitgeprobeerd maar zelfde effect en duurde te lang, sliep uur minder dan normaal, wil rond 7.5 a 8 uur slaap blijven. Nu weer terug op 50mg ritalin per dag, maar zal eens stoppen met die ritalin. Kijken wat er veranderd
 
Als een boterhammetje extra per dag eten te moeilijk voor je is, dan is bodybuilding of krachttraining überhaupt misschien wel gewoon niks voor jou. En dat is ook helemaal niet erg… Het is niet ieder zijn ding. Wellicht is schaken, borduren of pianospelen wel hetgeen waar je passie ligt. Maak jezelf het leven niet te moeilijk.
 
En als je rijst hebt of eten wat erbij smaakt.. Gooi er eens 2 eet lepels olijfolie bij.

Toch zo weer 180 kcal die je niet echt voelt.. en toch goede vetten.. Zit denk ik tussen je oren. Kan heel lastig zijn maar als je eenmaal over die drempel van 3000 kcal zit misschien dat het dan makkelijker gaat?
Yeh had dat ook beetje met die grens van 2500kcal naar 3000, moest me er echt door heen breken, maar toen was t niet tot kotsen aan toe vandaar dat ik nu na 2 maanden precies vast te zitten begin/begon te denken aan andere oplossingen
 
Back
Naar boven