AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic

  • Topic starter wwe
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 56K
  • Volgers 74

Bezoekers in dit topic

Ik zit zelf ook al een tijd te denken aan een console, maar er is iets wat me zo tegenhoudt en wie weet kunnen jullie dat wel weghalen.

Ik ben bijv. CoD4 gewend te spelen op een toetsenbord. Mijn muis begeleidt min of meer mijn gun. Maar hoe werkt dat op een afstandbediening? Kan je eigenlijk wel net zo snel zijn als met een toetsenbord? Ik betwijfel het namelijk :(
 
Het is best goed te doen, al zal het nooit zo nauwkeurig worden als met muis. Vind de 360 controller wel een stuk geschikter ervoor dan die van de PS3.
 
Het is best goed te doen, al zal het nooit zo nauwkeurig worden als met muis. Vind de 360 controller wel een stuk geschikter ervoor dan die van de PS3.

Ja dit is het ps3 topic, maar ik wil ook een 360 haha....dus vulde ik maar console in ;)
 
Controller zal idd niet zo snel zijn als muis+keyboard combo.
Heb het zelf geprobeerd.. (ps3) en na enig wennen goed te doen (wel wat langzamer helaas)
Maar als je online speelt heeft de rest ook een controller dus ben je wel weer gelijk aan elkaar.
 
hmm, als ik CoD4 online doe, kan ik maar heel weinig servers vinden, eigenljik geen 1, ik moet een game type kiezen (keuze uit 3) en dan kiest hij zelf de server, of...zoals nu het geval is, moet ik wachten tot er iemand anders joined....

kan ik niet ergens een lijstje van servers zien ofoz? lijkt me sterk dat er zo weinig peeps onlnie zijn


maar ik zie GEEN servers, hij meld gewoon zelf bij 1tje aan bij de gametype die ik kies
 
...

maar ik zie GEEN servers, hij meld gewoon zelf bij 1tje aan bij de gametype die ik kies
Ik heb het spel zelf niet dus ik weet het niet zeker, maar ik kan me herinneren dat een vriend van me dit bij de XBOX360 versie ook niet kon kiezen. Ik geloof namelijk dat het niet mogelijk is om zelf een specifieke server uit te zoeken, de game zoekt gewoon de beste server uit ofzo. Er zijn ook geen echte servers. Spelers hosten zelf een server dacht ik, en het kan dus goed gebeuren dat jij soms de host bent.

Correct me if I'm wrong!

Trouwens, heeft er iemand hier de force feedback/rumbe controller? En waar heb je deze gekocht?
 
hmm, als ik CoD4 online doe, kan ik maar heel weinig servers vinden, eigenljik geen 1, ik moet een game type kiezen (keuze uit 3) en dan kiest hij zelf de server, of...zoals nu het geval is, moet ik wachten tot er iemand anders joined....

kan ik niet ergens een lijstje van servers zien ofoz? lijkt me sterk dat er zo weinig peeps onlnie zijn


maar ik zie GEEN servers, hij meld gewoon zelf bij 1tje aan bij de gametype die ik kies

Hmm lamaar, geen console voor mij dus.
 
Ik heb het spel zelf niet dus ik weet het niet zeker, maar ik kan me herinneren dat een vriend van me dit bij de XBOX360 versie ook niet kon kiezen. Ik geloof namelijk dat het niet mogelijk is om zelf een specifieke server uit te zoeken, de game zoekt gewoon de beste server uit ofzo. Er zijn ook geen echte servers. Spelers hosten zelf een server dacht ik, en het kan dus goed gebeuren dat jij soms de host bent.

Correct me if I'm wrong!

Trouwens, heeft er iemand hier de force feedback/rumbe controller? En waar heb je deze gekocht?

hmm zou wel raar zijn, ik kan ook maar 3 gametyps kiezen, moet de rest unlocken ofzo?
 
hmm zou wel raar zijn
Mja, zoals ik al zei ik heb het spel zelf niet en ook niet vaak gespeeld, maar als het goed is is het niet mogelijk zelf een server te kiezen!

ik kan ook maar 3 gametyps kiezen, moet de rest unlocken ofzo?
Ranken! :)

Nog maar eens vragen: Heeft er iemand hier de force feedback/rumble controller? En waar heb je deze gekocht?
 
Je kan idd geen eigen server kiezen, je word gewoon in een van de servers gepropt met dezelfde game type, soms kan dit even duren maar als je eenmaal aan het gamen bent gaat dat prima!

En gamen met een console, ja natuurlijk is een muis sneller, maar als je eenmaal de console gewend ben gamed dat veel beter, zeker CoD4, heerlyk lekker knallen:D
 
Je kan idd geen eigen server kiezen, je word gewoon in een van de servers gepropt met dezelfde game type, soms kan dit even duren maar als je eenmaal aan het gamen bent gaat dat prima!

En gamen met een console, ja natuurlijk is een muis sneller, maar als je eenmaal de console gewend ben gamed dat veel beter, zeker CoD4, heerlyk lekker knallen:D

Hoe kan je dan samen met je maatjes online spelen?

PS3 controller is echt ruk sinds ik met x360 controller speel. Ligt zooveel lekkerder naar je hand en die knuppeltjes zitten op een betere plaats.
 
Hoe kan je dan samen met je maatjes online spelen?

PS3 controller is echt ruk sinds ik met x360 controller speel. Ligt zooveel lekkerder naar je hand en die knuppeltjes zitten op een betere plaats.

Als je dan met je maatjes online in de zelfde server wil spelen doe je gewoon een " invite" en dan kom je bij elkaar in de server terecht, heel makkelijk.

En de controllers van de ps3, de nieuwe, draadloze, zijn heerlijk want die zijn erg licht en oplaadbaar via de ps3!
 
Als je dan met je maatjes online in de zelfde server wil spelen doe je gewoon een " invite" en dan kom je bij elkaar in de server terecht, heel makkelijk.

En de controllers van de ps3, de nieuwe, draadloze, zijn heerlijk want die zijn erg licht en oplaadbaar via de ps3![/QUOTE]
+1
 
Hoe install je games?

Want by Burnout Paradise zijn laadtijden naar men zegt blijkbaar weg als je game installeert, maar vind echt niet hoe dat moet!

Je kan demo's instaleren, maar games niet, die spelen gewoon vanaf de cd...
 
Het is me eindelijk gelukt om een konami account te maken. Weet iemand wanneer de mgs online demo speelbaar is?
 
Het is me eindelijk gelukt om een konami account te maken. Weet iemand wanneer de mgs online demo speelbaar is?

Het plan was om de beurs demo uit te brengen maar die vonden ze geen goede weerpsiegeling geven van de game, dus dat was uitgesteld, of die dan ook nog daadwerkelijk komt is niet bekend:(
 
Het plan was om de beurs demo uit te brengen maar die vonden ze geen goede weerpsiegeling geven van de game, dus dat was uitgesteld, of die dan ook nog daadwerkelijk komt is niet bekend:(

Ja maar ik heb al een online demo gedownload hoor, hij is alleen nog niet speelbaar.
 
Ja maar ik heb al een online demo gedownload hoor, hij is alleen nog niet speelbaar.

Van MGS ? Oke beter! Dus hij is we wel... Even downloaden dan maar, te druk geweest met Call of duty :D
 
Vandaag nieuwe maps CoD op de PS3!? Ze waren al een maandje uit op de Xbox...
 
Back
Naar boven