Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

Bezoekers in dit topic

roddelgroepje was imba, daster en dudemeister en de regel was one-way traffic.

imba naar dude
dude naar daster
daster naar mij
ik naar imba

volgens mijis er niet veel gezegd bij de anderen, ik af en toe gedreigd naar imba dat ik er hem ging uitstemmen :p


boeoeoeheooeoeoeoeoeo
 
Laatst bewerkt:
roddelgroepje was imba, daster en dudemeister en de regel was one-way traffic.

imba naar dude
dude naar daster
daster naar mij
ik naar imba

volgens mijis er niet veel gezegd bij de anderen, ik af en toe gedreigd naar imba dat ik er hem ging uitstemmen :p
Ik heb geen één PM gehad :p

Beetje doods roddelgroepje, maar zou leuker zijn als iedereen gewoon naar elkaar mocht pm'en denk ik?
 
Moet zeggen dat ik dit wel als cult/leugenaar zijnde de leukste pot ooit vond.
Dit was zowiezo mijn 1e keer aan de dark side, en moet zeggen dat je de game dan heel anders speel.
Dit omdat je al weet wie goed en slecht is.

We hielden als cults via facebook contact, maar de eerste dagen maakten de burgers met een beetje hulp van ons elkaar zwart.
We hoefden alleen maar achterover te hangen en van de show te genieten.
Konden gewoon een beetje versprijd stemmen, en zo niet opvallen.

Voor mij persoonlijk leukste pot ooit.
Mag eigenlijk al onthult worden wie de draak was?
Of laten we dat Kwark doen in zijn verhaal?
Neem aan dat de pot afgelopen is tenminste.
 
Kwark vroeg of iedereen zn rol geheim wilde houden tot het epic verhaal
 
Hebben jullie al enig idee wie de draak was? :roflol:
 
als het woopy is mag hij nooit meer meespelen
 
als het woopy is mag hij nooit meer meespelen

Of jullie hadden het meer moeten zoeken bij de inactieve ipv je te focussen op de actieve cults.bikers was in game 4 de wolf.. inactief, maar ik verdacht hem toen toch ook ?
 
Of jullie hadden het meer moeten zoeken bij de inactieve ipv je te focussen op de actieve cults.bikers was in game 4 de wolf.. inactief, maar ik verdacht hem toen toch ook ?

Ik zou willen reageren maar ga het niet doen om de vrede te houden. Ik kan het al zo moeilijk vinden met hollanders
 
Hebben ze nog steeds geen idee dat jij het bent? :roflol:

Nee man wat een sukkels he :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 17:18 ----------

Ik zou willen reageren maar ga het niet doen om de vrede te houden. Ik kan het al zo moeilijk vinden met hollanders

doe niet zo flauw, vooruit met de geit

:trollface:
 
Aangezien het spel nog loopt stem ik Roth

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 19:33 ----------

Die t toch best lang volgehouden heeft terwijl
Ik hem er vanaf het begin al uit wou pesten :roflol:
 
Kwarkster where art thou :sad:
 
Vond het ook best leuk spelen als cult :D. Zoals imba zei de eerste dagen was het gewoon afwachten hoe jullie elkaar lekker aan het vermoorden waren.

We stemden ook gewoon random mee, daarom dat kwarkie dat in zijn verhaal duidelijk maakte. Beetje te duidelijke hint imo maar ach.

Daarna dan een miniculttrein gezet op Jaap ja maar jullie deden lekker mee :D. En ik denk dat orgie er toen aanhing? gewoon meegestemd natuurlijk.

Tegen dan was het zo ongeveer tijd dat we ergens een meerderheid konden halen met de draak erbij. Helaas molde de draak toen de geisha, de dag erna was het all op markrot en hadden we de draak te kort om de tie te maken. Die Geisha was echt k*t, moest bio er niet zijn uitgestapt waren we normaal allemaal exposed, epic dat sommigen het maar niet wilden zien.

Draak is ook gewoon super gespeeld. Jullie moesten ook veel meer voor de draak proberen gaan zijn dan voor de cults. Per cult een burger ( wolf) dus tegen dat we dood waren was het ook -4 burgers en zat je nog met 3 in the game met de draak erbij :D. Zou ook wel lachen geweest zijn :).
 
de cultjes met het speloverzicht gaan het hier eens vertellen
 
****. Gewerkt tot half 6, alvast beginnen aan verhaal, snel ff eten en tegeltjes halen, worden mn pa en ik gvd aangereden. Nu net pas thuis, dus verhaal zal waarschijnlijk iiiiiiets minder epic worden want ben kapot.
 
niets ernstig hoop ik?
 
Mag morgen ook kwarkie, maakt niets uit.
 
Back
Naar boven