Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

Bezoekers in dit topic

Was nu wel voor de zoveelste keer burger en hoewel ik me voorhield serieus te spelen ben je het na een tijdje toch wel sneller beu. Heb ook absoluut geen tijd om enorme verhalen te gaan ontrafelen of 15 paginas bij te lezen per dag. Volgende game misschien maar eens overslaan.
 
Was nu wel voor de zoveelste keer burger en hoewel ik me voorhield serieus te spelen ben je het na een tijdje toch wel sneller beu. Heb ook absoluut geen tijd om enorme verhalen te gaan ontrafelen of 15 paginas bij te lezen per dag. Volgende game misschien maar eens overslaan.

Same here.
 
madeliefjes en konijnen

boeoeoeheoeooeoeoweoweowoewoewoe
 
Oh, lol. Ik ben niet opgegeten door de wolf. Och, anyways. De cults hebben goed gespeeld maar het merendeel van de burgers was echt ongelofelijk dom. Zo ongelofelijk slecht, geen woorden voor.
 
Oh, lol. Ik ben niet opgegeten door de wolf. Och, anyways. De cults hebben goed gespeeld maar het merendeel van de burgers was echt ongelofelijk dom. Zo ongelofelijk slecht, geen woorden voor.

Jup er is door weinig mensen serieus gespeeld denk ik anders hebben sommige burgers wel echt een bord voor hun kop gehad.
 
Jup er is door weinig mensen serieus gespeeld denk ik anders hebben sommige burgers wel echt een bord voor hun kop gehad.

Hoezo? 2 dagen geleden kregen we lork eruit omdat we met goede planning een sterke trein hebben opgezet. Maar gisteren was ik niet te redden hoor, toch doordat de burgers het wel doorhadden (duh). Vandaag hadden de burgers al nooit kunnen winnen, aangezien het al 5-5 stond voor cults-burgers, dus iedereen had vandaag rustig kunnen zeggen wat hij was, en dan nog hadden we gewonnen :roflol:
 
Hoezo? 2 dagen geleden kregen we lork eruit omdat we met goede planning een sterke trein hebben opgezet. Maar gisteren was ik niet te redden hoor, toch doordat de burgers het wel doorhadden (duh). Vandaag hadden de burgers al nooit kunnen winnen, aangezien het al 5-5 stond voor cults-burgers, dus iedereen had vandaag rustig kunnen zeggen wat hij was, en dan nog hadden we gewonnen :roflol:

Jullie hebben het best goed gespeeld inderdaad, die reactie was op Roth die het over de burgers had. Veel burgers hebben gewoon niet actief/serieus mee gedaan anders hadden jullie het wel een stuk moelijker gehad.
 
Jullie hebben het best goed gespeeld inderdaad, die reactie was op Roth die het over de burgers had. Veel burgers hebben gewoon niet actief/serieus mee gedaan anders hadden jullie het wel een stuk moelijker gehad.

nou er zijn er ook wel een paar die gewoon een bord voor hun kop hadden en daardoor was het vanaf het begin al niet duidelijk of sommigen nou slecht waren of gewoon minder goed in het spel.
 
Vonden jullie wel dat ik goed kon liegen?
Of geef ik nu te veel mijn rol vrij? :p
 
Was me wel al duidelijk welke rol jij had :D
Denk dat het ondertussen van iedereen wel duidelijk is aan welke kant die stond.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 09:32 ----------

Btw, mijn laatste stem breng ik uit op: Iedereen :mad:
 
Whaha, mooi gespeeld cults. Dit potje was idd een flinke mind ****. Burgers maakte elkaar wel lekker af, beetje gestook en strategische stemmen van de cults er bij. Lork als roddelaar, dan wilt dat wel ;)
 
Aldus Rob G de gelouterde speler van de enige echte weerwolf game..
 
Jup er is door weinig mensen serieus gespeeld denk ik anders hebben sommige burgers wel echt een bord voor hun kop gehad.

Ja maar als burger heb je gewoon de opties om low profile te spelen, en te zorgen dat je geen slachtoffer wordt. Maar de rol is al redelijk saai imo (nu 2x burger geweest, naja 1x roddelaar), dus als het spel dan ook nog niet echt loopt, dan is het behoorlijk suf.

Daarom poste ik ook nog die hint van Maxiamento, die dag waren er misschien een paar votes uitgebracht en het was behoorlijk stil. Ik had echt die laatste regel niet gelezen nog, zat met laptopje achter de PC. En meteen volle gas een clubje burgers die er op af ging. Het was niet eens een cult treintje, maar gewoon een burger treintje.

Wie zaten er allemaal bij Lork in het roddelgroepje? Was dat dan Jaap, Daster en Maxiamento ofzo?
 
The amount of robs in this topic is to damn high
 
Ik ben nu van 8 potjes 6 x burger geweest ong :o
 
Laatst bewerkt:
6 potjes maximaal robp haha
 
Het moest eigenlijk al 2 dagen geleden voorbij zijn :p. Toen de draak de geisha perongeluk vermoorde :(. Moest er dan iemand dood zijn was het ook 6-6 en was het gespeeld. Imo heeft Lork met zijn getroll over valsspelen en dan bio die er zichzelf liet uithalen de cults dan toch weer gered.

Maar ik moet zeggen dat ik het ook een klein beetje gezien heb. Tijdens de examens was het vorige spel erg leuk als afleiding. Nu zit ik met een vakantiejob en heb dus ten eerste al geen tijd en ten tweede meestal neit veel zin meer na het werken ook.
 
Back
Naar boven