Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was nu wel voor de zoveelste keer burger en hoewel ik me voorhield serieus te spelen ben je het na een tijdje toch wel sneller beu. Heb ook absoluut geen tijd om enorme verhalen te gaan ontrafelen of 15 paginas bij te lezen per dag. Volgende game misschien maar eens overslaan.
Oh, lol. Ik ben niet opgegeten door de wolf. Och, anyways. De cults hebben goed gespeeld maar het merendeel van de burgers was echt ongelofelijk dom. Zo ongelofelijk slecht, geen woorden voor.
Jup er is door weinig mensen serieus gespeeld denk ik anders hebben sommige burgers wel echt een bord voor hun kop gehad.

Hoezo? 2 dagen geleden kregen we lork eruit omdat we met goede planning een sterke trein hebben opgezet. Maar gisteren was ik niet te redden hoor, toch doordat de burgers het wel doorhadden (duh). Vandaag hadden de burgers al nooit kunnen winnen, aangezien het al 5-5 stond voor cults-burgers, dus iedereen had vandaag rustig kunnen zeggen wat hij was, en dan nog hadden we gewonnen![]()
Jullie hebben het best goed gespeeld inderdaad, die reactie was op Roth die het over de burgers had. Veel burgers hebben gewoon niet actief/serieus mee gedaan anders hadden jullie het wel een stuk moelijker gehad.
Aldus Rob G de gelouterde speler van de enige echte weerwolf game..
Jup er is door weinig mensen serieus gespeeld denk ik anders hebben sommige burgers wel echt een bord voor hun kop gehad.
8 potjes?
. Toen de draak de geisha perongeluk vermoorde
. Moest er dan iemand dood zijn was het ook 6-6 en was het gespeeld. Imo heeft Lork met zijn getroll over valsspelen en dan bio die er zichzelf liet uithalen de cults dan toch weer gered.