- Waardering
- 591
Had je liever langer beschermd, maar ons spelletje is uit helaas

Mja, epic gespeeld burgers, ik had niet verwacht dat jullie haar zouden ontmaskeren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nee man, ik was een burger.
y
u
no
paaaay
attention?
You're just getting trolled.nee man, ik was een burger.
y
u
no
paaaay
attention?
pm van kwarkvarken:
Japanese Dragon, je rol
Dag,
Jouw rol is:
Burger.
Happy hunting!
Kwark

ik vint juh leukz, heb juh alz un vriendjuh? hihi xoxo

Er is dom gespeeld door de burgers laatste ronde, op feedback stemmen hahahaMarcel3000, dat weet iedereen op t forum
Heren (en dame!),
Ik moet jullie helaas vertellen dat ik dusdanig kapot ben van de hele dag werken (van 7.30 tot nu) dat ik echt ff geen creativiteit heb voor n epic-story. Mag ik jullie vragen jullie rollen nog een laatste 24 uur stil te houden? Ik beloof jullie dat mijn verhaal morgen ALLES bevat wat jullie willen, desnoods verzinnen jullie nu alvast shit die ik in het verhaal kan bewerken (zoals de cactussen en geiten). Het spijt me heel erg, maar t zit er echt niet in.
----------
Feedback is dood, zij was burger.
Het is nacht, tot het einde der dagen. De draak en zijn cultisten hebben gewonnen!

Het was toch al game over.. Het had hooguit een tie kunnen worden qua stemmen en van de burgers zijn er 1 of 2 niet actiefEr is dom gespeeld door de burgers laatste ronde, op feedback stemmen hahaha![]()
Er is dom gespeeld door de burgers laatste ronde, op feedback stemmen hahaha![]()
maar dacht echt dat zij de draak was