MuscleMeat

Contest Log (v) Amateurtje gaat er voor!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Halve marathon bijna :cool:

:hedbang:
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
De tweede helft, maar ikke hoef geen help
Efelien was elf, ik deed alles zelf
Ik ging zelf naar school, nu kom ik zelf op tv
En ik lach in mezelf want de sletten ik breng
Nou kijk ze kijken, dus blijf kijken
Alle dikzakken willen op me lijken


Heb een paar pagina's even bijgelezen, goed bezig hierzo! :goodposting:
Appelazijn neem ik sinds kort ook, ik doe 2 eetlepels door mijn whey shake en proef er niks van. Ik neem het voor vochtafdrijving, of het werkt zou ik eerlijk gezegd niet zeker weten.
Het hebben van een kort lontje op weinig voeding klinkt heel bekend :rolleyes: En inderdaad dat mensen precies wanneer je bijna klaar bent met cutten je lekker eten aanbieden of uitnodigen om mee uit eten te gaan. Mijn ouders vanmiddag ook: 'Ga je vanavond mee naar de Griek', terwijl wij daar bijna nooit uit eten gaan... Zucht..:fire:

Haha erg is dat he. Dit is mijn laatste week. Dus ga nu nog even alles op alles zetten. Merk wel dat ik nogal op ben haha. Al lig ik in bed voel ik mijn rug helemaal trekken ofzo. Beetje moeilijk uitleggen.
Aankomende woensdag uiteten met het werk... sushi... we gaan nooit uiteten... waarom niet gewoon volgende week... arghhh:roflol:
 
Sterrenstof, kan je geen karma geven :( moet eerst 10 anderen geven.
 
punten voor liedjes in je log
 
Kutkutkut... had mijn laatste training op woensdag gepland. 2 dagen voor mijn shoot. Maar dan ga ik uiteten met het werk... :treuren::sad::windup:
 
Laatste training moet ik dus verplaatsen naar donderdag. Kan dit kwaad ?

Verder hebben ze ervoor gekozen om tapas te eten. Wat is het minst schadelijk ? Gegrilde groenten, vis, mager vlees ?
 
Denk om het zout ook..
 
Denk om het zout ook..

Ja ik ga me best doen. Ik denk dat ik voor de zekerheid gewoon een liter extra drink die dag. Wat zijn zoute tapas gerechten die je het beste kan vermijden ?
 
Ja ik ga me best doen. Ik denk dat ik voor de zekerheid gewoon een liter extra drink die dag. Wat zijn zoute tapas gerechten die je het beste kan vermijden ?

Volgens mij gooien ze overal wel zout doorheen?

Welk restaurant ga je? Dan kan je alvast de kaart bekijken.
 
Damn! Dat zijn nog eens afstanden..wel lekker 1100kcals verbrand:woot:
 
Denk dat erin tapas überhaupt veel natrium zit, de dag voor je shoot trainen gaat je de volgende dag wel vocht opleveren ik zelf zou dan niet trainen en dan op je shoot dag wat pump setjes doen eventueel met kabels.
 
Volgens mij gooien ze overal wel zout doorheen?

Welk restaurant ga je? Dan kan je alvast de kaart bekijken.

Ja dat was ook mijn plan, Maar het restaurant is nog niet bekend...

Damn! Dat zijn nog eens afstanden..wel lekker 1100kcals verbrand:woot:

Wooohoooo:hedbang:

Denk dat erin tapas überhaupt veel natrium zit, de dag voor je shoot trainen gaat je de volgende dag wel vocht opleveren ik zelf zou dan niet trainen en dan op je shoot dag wat pump setjes doen eventueel met kabels.

Ja daar ben ik ook bang voor.
Maar er zitten 2 dagen tussen he. Ofnouja. Ik wil dan donderdagavond trainen en zaterdag ochtend is de shoot. Jij raadt het af ?
 
Probleem opgelost. Heb dit nog thuisliggen
IMG-20180722-WA0042.jpeg
 
Mooie voeten ^^
 
Ja dat was ook mijn plan, Maar het restaurant is nog niet bekend...



Wooohoooo:hedbang:



Ja daar ben ik ook bang voor.
Maar er zitten 2 dagen tussen he. Ofnouja. Ik wil dan donderdagavond trainen en zaterdag ochtend is de shoot. Jij raadt het af ?
Ja dat was ook mijn plan, Maar het restaurant is nog niet bekend...



Wooohoooo:hedbang:



Ja daar ben ik ook bang voor.
Maar er zitten 2 dagen tussen he. Ofnouja. Ik wil dan donderdagavond trainen en zaterdag ochtend is de shoot. Jij raadt het af ?

Ik zelf zou idd niet trainen maar dat is persoonlijk verschilt denk ik per lichaam maar als ik armen kuiten of benen bijvoorbeeld train heb ik zeker 48 uur meer vocht ze lijken dan wel stuk voller maar ook een stuk minder lean , weet niet hoe het op de foto's eruit komt te zien dan.
Uiteindelijk gaat het vooral om het verschil bij deze wedstrijd dus als je voornaamlijk heb gecut zou ik voor droogte en seperatie gaan en niet voor een volle look
 
Ik voelde me vandaag lichtelijk zwak op het werk. Ik vind het nu mentaal nogal slopend. Maak mijzelf in me hoofd een beetje gek met " is het wel goed genoeg". Want als ik mijzelf zo zie is het NIET goed genoeg.
Dan begin ik weer te twijfelen of ik er wel alles aan heb gedaan...
Maar goed.

Op het werk was het weer heel prettig
IMG-20180723-WA0036.jpg


GELUKKIG mogen we morgen op kantoor werken. Denk dat ik het anders ook niet echt meer trek.

Ondanks alles toch nog een training eruit geperst.

Db bench press
4x20x5kg

Lat pulldown front & back
4x20x25kg ( 8 totaal dus )

Tricep pushdown
4x20x4.5kg

One arm Cable pulley
4x20x4.5kg

Shoulder press
1x15x4kg
Side raise
1x15x3kg

Bovenstaande set 4x

Bicep curl
3x20x4kg

Hanging Leg raises
4x10

Award voor meest lelijke gezichten trekken gaat naar mij!

Al met al wil ik deze week knallen. Hoe dan ook.
Heel even zeuren:

Ik kan mijn grote teen niet meer bewegen, ik denk door die 18km van gisteren.
Intense stekende pijn in mijn knokkels en vingers bij lat pulldown.
Ik zit vol energie door frustratie (?) Maar voel mijzelf zo slap.
En toch leer ik hier allemaal zoveel van. Je komt jezelf erg tegen in zo'n cut;)

Vanavond lopend naar vriendinnetje. Nog even lunch halen voor morgen.
Morgenavond niet dansen want dat is met deze hitte gewoon niet te doen.
Denk dat ik maar weer een mooie wandeling ga maken bij de kust.
Nee Geen 18km :roflol:


WE ZIJN ER BIJNA
WE ZIJN ER BIJNA
MAAR NOG NIET HELEMAAL:cheer:
 
Ik wil alsnog een beetje carbs laden voor de shoot.
Ik dacht aan:

Na 20:00 Geen water meer
Om 10:00 carbs
Zaterdag ochtend carbs.
1 bak koffie


Maaaaaaar hoeveel gram carbs is save? 70? 80?

Ik wil namelijk heul graag een wrap met pindakaas en banaan ( was mijn grootste verslaving) en een stukje Johnny doolde kan er ook wel in.

Iemand die kan helpen? :D
 
Hoe droog ben je? Wat zijn je macros nu? Ik zou niet gaan spelen met carbs, grote kans dat je je fysiek verneukt of 5% wint.

Met 70/80g carbs lijkt mij overigens niet zoveel mis. Zit je nu al lager dan dat?
 
Hoe droog ben je? Wat zijn je macros nu? Ik zou niet gaan spelen met carbs, grote kans dat je je fysiek verneukt of 5% wint.

Met 70/80g carbs lijkt mij overigens niet zoveel mis. Zit je nu al lager dan dat?

Heel erg droog ben ik momenteel nog niet.
Dat is dus ook wat ik vaak lees online.
Ik drink momenteel 5 a 6 liter water per dag
Carbs tussen 30 & 40 gram
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven