XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Opgelost
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor het oplossen van m'n probleem Olivier! Order is er uit! #100132897
 
Heeft iemand voor mij de voedingswaarde van smokey pulled chicken? Had sample pack gekocht (staat er niet op) en product is van de site gehaald
 
Ik zou gewoon de macro’s van de kant en klare kipfiletbkokjes gebruiken, dat zal bijna hetzelfde zijn.
 
Heeft iemand voor mij de voedingswaarde van smokey pulled chicken? Had sample pack gekocht (staat er niet op) en product is van de site gehaald

100gr Pulled Chicken Smokey Paprika bevat:

  • Energie: 105kcal
  • Koolh: 1.3 gram
  • Eiwit: 20.6 gram
  • Vet: 1.85 gram
  • Zout: 1.0gr
 
Zijn er ook iets minder pittige kip stukjes ipv de paprika chili
 
Heeft iemand voor mij de voedingswaarde van smokey pulled chicken? Had sample pack gekocht (staat er niet op) en product is van de site gehaald
Wordt ie niet meer verkocht?:sad:
 
Het is de laatste tijd wat stiller in dit topic, heb ik de indruk...?
The Dutch Giant: nog nieuwe dingen in het verschiet en / of leuke promo’s te verwachten binnenkort?
 
Zijn er ook iets minder pittige kip stukjes ipv de paprika chili

Ja! Shoarma en Piri Piri in die versie is net online gekomen: https://musclemeat.nl/diepvries/kip/kant-en-klaar . De shoarma is daarbij een goedek keus voor je, minder heftig. De piri piri is wel pittig maar een ander soort pittig dan de paprika chili. De chili brand wat op de tong en piri piri is heeft dit niet naar mijn mening maar meer een licht pittig gevoel in de mond. Daarnaast kun je ook voor alle naturel zakken gaan in combinatie met een light saus of voor de 5 keer 200gr versies die niet pittig zijn (behalve morocan flavor en thais).

Wordt ie niet meer verkocht?:sad:

Helaas is de partner van dit product ermee gestopt. We zoeken op het moment hard naar een alternatief.

Het is de laatste tijd wat stiller in dit topic, heb ik de indruk...?
The Dutch Giant: nog nieuwe dingen in het verschiet en / of leuke promo’s te verwachten binnenkort?

Op de achtergrond is het drukker dan ooit :D. Men is duidelijk terug van vakantie. Daarnaast is er elke week tegenwoordig wel iets :meal:. Afgelopen week was dit de actie: https://musclemeat.nl/zomerafsluiter-actie en als je daar nog gebruik van wilt maken --> loopt tot vandaag. Daarnaast zijn er 2 nieuwe producten online gekomen die deze week de actie in zijn als introductie. Zie onze Facebook en Instagram: www.instagram.com/musclemeatnl
 
Laatst bewerkt:
Hoe is de smaak en structuur van die nieuw kip (shoarma en piri piri) in vergelijking met de paprika chili en de kant en klare kipfilet blokjes. De paprika chili vind ik super lekker, de kan en klare kipfilet blokjes daarentegen niet.
 
Ja! Shoarma en Piri Piri in die versie is net online gekomen: https://musclemeat.nl/diepvries/kip/kant-en-klaar . De shoarma is daarbij een goedek keus voor je, minder heftig. De piri piri is wel pittig maar een ander soort pittig dan de paprika chili. De chili brand wat op de tong en piri piri is heeft dit niet naar mijn mening maar meer een licht pittig gevoel in de mond.
Ben meer dan benieuwd! Uiteraard gelijk besteld!
 
Op de achtergrond is het drukker dan ooit :D. Men is duidelijk terug van vakantie. Daarnaast is er elke week is er tegenwoordig wel iets :meal:. Afgelopen week was dit de actie: https://musclemeat.nl/zomerafsluiter-actie en als je daar nog gebruik van wilt maken --> loopt tot vandaag. Daarnaast zijn er 2 nieuwe producten online gekomen die deze week de actie in zijn als introductie. Zie onze Facebook en Instagram: www.instagram.com/musclemeatnl

Ben super benieuwd naar wat jullie van MM nog allemaal in petto hebben!
 
Hoe maken jullie de pulled chicken klaar? Magnetron in verpakking?
 
Hoe is de smaak en structuur van die nieuw kip (shoarma en piri piri) in vergelijking met de paprika chili en de kant en klare kipfilet blokjes. De paprika chili vind ik super lekker, de kan en klare kipfilet blokjes daarentegen niet.

De piri piri heeft een zoete smaak en is pittig. Shoamra is een bekende smaak en heel ver weg iets scherps, ofwel zeer licht pittig.Structuur van de blokjes is zachter dan de roasted paprika chili omdat het steamed is en niet roasted.

Ben meer dan benieuwd! Uiteraard gelijk besteld!

Bedankt! Hoor graag je mening na het proeven.

Ben super benieuwd naar wat jullie van MM nog allemaal in petto hebben!

:thumbs:

Hoe maken jullie de pulled chicken klaar? Magnetron in verpakking?

Ontdooit eerst het pakje via water of koelkast. Daarna opwarmen naar wens. Dus bv als laatste bij een maaltijd doen in je in een pan aan het bereiden bent, of los opwarmen in de magnetron.
 
Bedankt! Hoor graag je mening na het proeven.
Ga ik doen! Zal het volgende week in mijn prep verwerken.

Maar misschien dat ik het zaterdag vast proef!:D
 
Ga ik doen! Zal het volgende week in mijn prep verwerken.

Maar misschien dat ik het zaterdag vast proef!:D

:thumbs: de opmerking bij je bestelling is trouwens gelezen. Tracktrace heb je al gekregen maar sturen het dinsdag ivm woensdag levering.
 
:thumbs: de opmerking bij je bestelling is trouwens gelezen. Tracktrace heb je al gekregen maar sturen het dinsdag ivm woensdag levering.
Top! Al zou het bij nader inzien toch morgen kunnen, maar komt goed zo:D
 
Heb een tijd geleden kipfilets uit Argentinie besteld, ordernr 100124708.
Eerste paar filets waren prima, maar het overgrote deel heeft een vreemde dikke, witte laag eroverheen zitten, zie foto's.
Als je het er niet af haalt, is het net alsof er een dikke laag papier op zit, niet te eten dus.
Enig idee wat dit is?

IMG_20180924_174428.jpg


IMG_20180924_174459.jpg


Edit: ik zie dat het op de foto's niet erg goed te zien is. IRL is het een stuk erger.
 
Back
Naar boven