XXL Nutrition

Sticky Indian clubs, Persian Meels, Clubbells, Gada/Maces & Bulgarian Bags

Bezoekers in dit topic

Vandaag een gada gemaakt voor mijn vrouw 2,5kg en nog twee om mijn set compleet te maken 6,5kg en 8kg. Heb dan 2,5kg-5kg-6,5kg-8kg-10kg-12,5kg-15kg
Helaas ging het op het einde helemaal fout bij een mal, had ditmaal glas gebruikt en bij het trillen van het beton brak een vaas :o. Gelukkig was het beton heel compact en liep het er niet uit. Heb mijn goede vriend ductape erbij gehaald om de boel nog wat bijeen te houden en voorzichtig de bamboe stok erin gedraaid. Benieuwd hoe deze eruit zal komen.

IMG_9221.png

IMG_9222.png
IMG_9223.png
 
Vandaag een gada gemaakt voor mijn vrouw 2,5kg en nog twee om mijn set compleet te maken 6,5kg en 8kg. Heb dan 2,5kg-5kg-6,5kg-8kg-10kg-12,5kg-15kg
Helaas ging het op het einde helemaal fout bij een mal, had ditmaal glas gebruikt en bij het trillen van het beton brak een vaas :o. Gelukkig was het beton heel compact en liep het er niet uit. Heb mijn goede vriend ductape erbij gehaald om de boel nog wat bijeen te houden en voorzichtig de bamboe stok erin gedraaid. Benieuwd hoe deze eruit zal komen.

Bekijk bijlage 440426
Bekijk bijlage 440427 Bekijk bijlage 440428
De gada's zijn er prima uitgekomen, ook de gebroken vaas. Iets minder mooi maar fuck it, deze zal zijn werk doen.

Meteen geprobeerd. De woman gada is zonder pot 0,5kg lichter geworden (nu 2,5kg) en swingt heel fijn. Dit gaat mijn one handed gada worden de komende tijd.
De 6,5kg gada is perfect gebalanceerd. Merk pas wat de pull met je doet wanneer de gewichten wat toenemen. Je moet echt flink explosief kracht zetten, voelt heel anders dan de 6kg of 8kg mace die voor mij toch net wat te kort zijn (40cm bijna). Ga naast het volume werk ook wat lage reps met zwaardere gada's trainen.

IMG_9235.png
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik mijn collectie clubs flink heb uitgebreid de afgelopen tijd ben ik tevens meer ruimte aan het creëren in mijn gym.
Spullen die ik niet meer gebruik mogen weg. Voor ik indian clubs had draaide ik tevens met stalen staven.

De korte staaf weegt 900gram en de lange 1,2kg. De clubs wegen 2kg.
Mocht iemand interesse hebben voor €10,- doe ik ze weg.

IMG_9236.png
 
Back
Naar boven