09-01-2010
judotoernooi in meeuwen-guitrode (belgië)
Weging: -100kg, woog 93.8
1e partij
Tegen Duitser, 28 jaar, 95kg. Ik maakte met sutemi een yuko (5 pnt). Daarna kreeg hij een straf wegens pasiviteit. Ik maakte veel schouderworpen op de knïën zodat hij niks kon doen. Uiteindelijk raakte hij gefrustreerd en liep op mijn schouderworp, wazari (7 pnt.) Daarna ging ik door met schouderworpen, maar deze lukten lang niet allemaal even goed dus kreeg ik uiteindelijk een straf voor schijnaanvallen. Vlak voor het einde kreeg ik nog een yuko tegen door beenworp maar wel gewonnen op wazari.
2e partij
Tegen Belg uit Lummen, ik maakte een sutemi maar kreeg wazari tegen, toen was het alles of niks en in een poging tot overnemen werd ik er met ippon vanaf gegooit.
3e partij (partij voor 3e plaats)
Tegen een bekende, jonge jongen uit Koersel (België) 1e 2 minuten domineerde ik met veel schouderworpen en grondwerk, waardoor hij geen antwoord had en helemaal kapot ging. Toen ik dacht dat hij al gebroken was ging ik voor de "finish" dmv een nekpakking, maar werd toen verrast door een worp van hem. Dom, als ik gewoon door was gegaan had het punt vanzelf wel gekomen maar shit happens. Leuke dag gehad. Resultaat: