AndroidHealthClinic

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Armomvang

Ongeveer 3 weken terug voor het laatst gemeten: ~27.5cm aangespannen.
Nu is het 28.5cm aangespannen. Ben wel blij met de progressie :).

mooi bezig!

Ik heb geen huidplooimeter. Wel LIJKT het me dat ik bij een lengte van 1.76m en 50-55 kg zo'n beetje niet een bf van 30% heb?

Ik heb geen huidplooimeter. Wel LIJKT het me dat ik bij een lengte van 1.76m en 50-55 kg zo'n beetje niet een bf van 30% heb?

neeh klopt, maar het kan zijn dat je BF wel omhoog is, het is pas relevant wanneer je ook je bf er bij weet. maar 1 cm is netjes, maar nu de cm's komen, moeten de KG ook komen heh :P

Oké, ik bouw zo veel mogelijk de kg's op de laatste tijd. Volgende training alles eens 7 kg proberen (1kg omhoog). BF lijkt me niet omhoog afgaand op het feit dat m'n buikspieren nog steeds even goed zichtbaar zijn.

Oké, ik bouw zo veel mogelijk de kg's op de laatste tijd. Volgende training alles eens 7 kg proberen (1kg omhoog). BF lijkt me niet omhoog afgaand op het feit dat m'n buikspieren nog steeds even goed zichtbaar zijn.

Maar je hoeft niet elke oefening het zelfde gewicht te doen. je bicep oefeningen mogen best wat zwaarder (denk dat je dat wel aankan aangezien ik ze 2x dat doe en 15 herhalingen) dus moet jij ook wel hoger kunnen. en misschien http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/DBBentOverRow.html
erbij doen??

Thnx zal eens kijken.

lekker doorgaan zo! :)

klinkt goed sniperX!

veel succes!

Bedankt mensen! Morgen weer knallen :thumbs:!

Knal ze!

Hoe vaak train jij nou eigenlijk?

Bedankt allemaal.

Training van vandaag:

Benen:

Squat 3x10x22.5kg
Walking Lunges 1x8x6kg

Borst:

Dumbbell Flyes 3x8x6kg
Dumbbell Pullovers 2x10x6kg

Rug:

Dumbbell Shrugs 4x10x6kg

Schouders:

MP 3x10x6kg
Lateral Raises 1x8x6kg

Buik:

Sit-ups 2x10

Biceps:

Biceps Curl 2x10x6kg
Hammer Curl 2x10x6kg
Concentration Curl 2x10x6kg

Triceps:

Dumbbell Kickbacks 2x10x6kg
Tricep Extensions 2x10x6kg

Comment: Ging erg lekker, heerlijke pomp in m'n armen en die branden ook flink :).

Goed bezig beest in wording.
Pomp is altijd goed!

Zoals g3rr3 ook al zei; 3 oefeningen voor biceps en 1 voor rug...Je kan dat inderdaad beter omdraaien omdat je met de meeste pull oefeningen voor rug ook al behoorlijk biceps meepakt. Daar komt nog eens bij dat db shrugs niet voor je rug zijn maar voor je traps...Of bedoelde je db rows?
In ieder geval; doe wat meer rugoefeningen.

Voor de rest; junior hardcore!

En voorovergebogen side raises(naam?) kunnen er ook nog wel bij..
+ nog twee oefeningen voor lats
2 biceps oefeningen weghalen

En misschien iets voor onderrug, voor de rest goed bezig!

huntelaar;3478857[B zei:
]En voorovergebogen side raises(naam?) [/B]kunnen er ook nog wel bij..
+ nog twee oefeningen voor lats
2 biceps oefeningen weghalen

En misschien iets voor onderrug, voor de rest goed bezig!

bent over side raises.

In principe pak je met rug (BOR's of andere row's) wel achterkant schouders mee. Als je een FB doet dan moet je consessies maken en kun je niet teveel (isolatie-)oefeningen doen omdat je dan veels te lang bezig bent.
Keuzes maken...

Yup :)

Gewoon opletten dat je iig je schouderbladen goed naar achteren trekt tijdens rugoefeningen (aan het eind van een herhaling). Dan pak je ze imo wel genoeg!

Oke bedankt voor alle tips. Ik train 2x per week. Zal vandaag dus eens BOR gaan proberen voor de rug :).

Zelf kan ik de BOR gewoon niet, kan niet ver genoeg naar voren buigen zonder dat mijn hamstrings rete pijn doen. Dus doe ik maar de yates :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven