Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
k snap niet dat je je armen zovaak laat metenwtf boeit het?
ik het begin d8 ik ook zo
Maar je moet gewoon lekker trainen en over 1 jaar gewoon weer Alles meten. maar het is belangrijker wat je in de spiegel ziet dan wat je op een meetlint ziet!![]()

Toen ik begon met trainen meette ik elke maand al mijn lichaamsdelen op... Dan weet je precies of het vruchten afwerkt wat je doet. En als ik dacht dat ik gekrompen was hoefde ik alleen maar op te meten en dan weet je gewoon dat het alleen maar gezichtsbedrog isk snap niet dat je je armen zovaak laat metenwtf boeit het?
Maar je moet gewoon lekker trainen en over 1 jaar gewoon weer Alles meten. maar het is belangrijker wat je in de spiegel ziet dan wat je op een meetlint ziet!![]()

k snap niet dat je je armen zovaak laat metenwtf boeit het?

Bedankt.
Training van vandaag:
Benen:
Squat 2x10x22.5kg
Walking Lunges 1x8x7kg
Biceps:
Dumbbell Curl 3x10x7kg
Hammer Curl 2x10x7kg
Triceps:
Dumbbell Kickbacks 4x10x7kg
Borst:
Dumbbell Flyes 3x8x7kg
Dumbbell Pullovers 2x10x7kg
Rug:
Dumbbell Shrugs 4x10x7kg
Schouders:
MP 3x10x7kg
Lateral Raises 1x8x7kg
Buik:
Sit-ups 3x10
Comment: Lekker.
Beste mensen ik heb even een vraagje;
Vorige week maandag heb ik mijn arm laten meten; 28.5 cm (Aangespannen).
Gisteren, 1 week later dus, heb ik mijn arm weer laten meten en ik kwam tot de grote verbazing dat er 30.5 cm op het lint stond. Precies de zelfde plek, en de zelfde omstandigheden. Hoe kan het dat ik ineens 2 cm erbij heb..? Of is dit puur 'bedrog'.

omdat je een ****ing beest bent!
loon naar werken, dat krijg je ervan als je hardcore traint.
Keep it up junior!

Gaat nogsteeds lekker sniper, zie je al verandering aan je lichaam?
omdat je een ****ing beest bent!
loon naar werken, dat krijg je ervan als je hardcore traint.
Keep it up junior!
.Hopen dat 1 van die 2 metingen niet kloppen, hopelijk dat die 28,5 niet klopt en die 30,5 wel!![]()

Ja ik kom af en toe nog wel es kijken hoor, ik doe mn logje ook nog bijhouden. Maar die Wesking heb ik helemaal niet gezien toen ik hier nog was. Is dat de nieuwe kneus van het forum?![]()