Fitness Seller

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
%&@#$^*& nou eens op met die foto vuile &@$^*&( @$^*$@^ die foto is voor dat ik begon, en met dit fysiek heb ik je moeder wel hard geb*(&()!!!

bit79s.jpg

En je hebt gelijk z'n pa ook gepijpt met je pijpbekkie? :rolleyes:

Ik lees echt al maanden lang op dit forum, ben er heel wijs van geworden, maar potverdomme wat erger ik me dood aan jou wesking, (onterechte) kritiek op iedereen, altijd alles beter weten, mensen demotiveren :rolleyes:, stop met posten en ga weer lekker naar je hardcore luisteren. Ik post ook nooit (neem een voorbeeld aan mij als je alleen maar mensen onterecht wilt afbekken), heb niet zoveel zinnigs te zeggen, maar dit moet ik toch echt even kwijt. :rolleyes:

Aan SniperX, ik vind het knap dat je nu al op je 13e traint, heel goed van je! Vooral doorgaan en heel belangrijk, let op je voeding, goed eten kom je al heeel ver ;). Klasse!

Meer geile Wesking foto's op aanvraag en ik hoor het wel van de moderators als ik geen foto's van anderen mag posten? (Ondanks dat deze foto publiekelijk is).

Kan ik hiervoor karma krijgen :D?

Je hebt helemaal gelijk. Trek je niks aan van dat rare manneke, bryan. het gaat heel goed zo :D

Spuitelf11 :roflol:

Sjakie, hij traint thuis.

:D Weet ik, maar heeft hij dan echt niet meer dan 22,5 kg?

Lol die wesking heeft echt een grote mond tegen iedereen.
Waarschijnlijk heeft hij geen spiegel thuis?

Tip Wesking; koop een spiegel en kijk er eens in voordat je zo begint te schelden op je computerje in je jongenskamertje bij je moeder.Nurd!

Training van vandaag:

Benen:

Squat 2x10x22.5kg
Walking Lunges 1x8x7kg

Biceps:

Dumbbell Curl 3x10x7kg
Hammer Curl 2x10x7kg
Concentration Curl 2x10x6kg

Triceps:

Dumbbell Kickbacks 3x10x7kg
Tricep Extensions 2x10x6kg

Borst:

Dumbbell Flyes 3x8x7kg
Dumbbell Pullovers 2x10x7kg

Rug:

Dumbbell Shrugs 4x10x6kg

Schouders:

MP 3x10x7kg
Lateral Raises 1x8x7kg

Buik:

Sit-ups 3x10

Comment: ging aardig.

Nee, het ging goed. Helaas weten sommigen nog altijd niet hoe je iemand waardering/respect geeft.
Je gaat perfect. Welke doelen ga je nastreven? Een goede fysiek of op een gegeven moment een wedstrijd doen?

Gaat prima ook gezien je gewichten.:D

• Topic Starter Topic Starter
Thanks dumba. Ik streef voor een goed fysiek :thumbs:. Kracht is niet mijn ding :).

Kom op topper je gaat gewoon beuken voor kracht en massa je wordt de nieuwe mr. olympia~

Knap van je dat je op je 13e al zo traint!

Ik heb ook een broertje van 13 en die pakt ook nog wel eens wat gewichten bij me vandaan maar dat willen me ouders nog niet hebben. Onzin natuurlijk maar maak dat ze maar eens wijs.

Top hoor!

Bedankt.

Training van vandaag:

Benen:

Squat 2x10x22.5kg
Walking Lunges 1x8x7kg

Biceps:

Dumbbell Curl 3x10x7kg
Hammer Curl 2x10x7kg

Triceps:

Dumbbell Kickbacks 4x10x7kg

Borst:

Dumbbell Flyes 3x8x7kg
Dumbbell Pullovers 2x10x7kg

Rug:

Dumbbell Shrugs 4x10x7kg

Schouders:

MP 3x10x7kg
Lateral Raises 1x8x7kg

Buik:

Sit-ups 3x10

Comment: Lekker :D.

Netjes weer hoor SniperX. Ik denk alleen wel dat je dumbbell shrugs heel wat zwaarder kunnen

Heey sniper, goede training

-Met squat kun je niet verhogen? Misschien kun je step-ups doen met gewicht in je hand?
-Ik zou ook nog een biceps oefening weglaten en dumbbell row erbij doen voor rug (biceps wordt ook aangesproken
-bij squat zou je ook wat meer herhalingen kunnen maken?
-Bij sit-ups kun je misschien wat meer reps doen of een gewicht op borst nemen zodat het zwaarder is.

Succes

ik blijf erbij dat je te weinig voor de rug doet. verder wel top dat je zo vroeg erbij bent!

Beste mensen ik heb even een vraagje;

Vorige week maandag heb ik mijn arm laten meten; 28.5 cm (Aangespannen).
Gisteren, 1 week later dus, heb ik mijn arm weer laten meten en ik kwam tot de grote verbazing dat er 30.5 cm op het lint stond. Precies de zelfde plek, en de zelfde omstandigheden. Hoe kan het dat ik ineens 2 cm erbij heb..? Of is dit puur 'bedrog'.

Toeval, misschien waren de omstandigheden toch niet helemaal hetzelfde.

Maar lees even wat ik in een paar posts terug gezegd heb....

Antwoord; Ik heb maar tot 24 kg thuis. Niet echt geweldig maar ik voel met de 22.5kg squat een prima gevoel.

Maar na 10 trainingen kun je wel een keer verhogen toch?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven