Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet echt duidelijk te zien, je zal wel vooruitgang gemaakt hebben maar je kan beter foto's plaatsen met meer licht.
Ik zie geen vooruitganf sniper helaas...
Je zult toch echt harder moeten knallen, want ik ben gespierder en ik train niet eens...
Maar je bent sinds kort weer goed bezig dus je komt er wel. Succes:Thumbs:
je kan ook niet verwachten dat iemand van jullie leeftijd in zo'n korte tijd bijzondere gains maakt, daar jullie ongeveer eenzelfde testosteronproductie hebben als m'n zusje.
Het verschil met jou en sniper is echter, dat sniper rond z'n 17 waarschijnlijk een brute vooruitgang gemaakt heeft en al groter en meer ervaren is dan mening forum lid van 25, en dat jij huntelaar, nog steeds dezelfde ecto ben als op je 14e wegens een gebrek aan discipline, motivatie en toewijding.
.
.Ik zie geen vooruitganf sniper helaas...
Je zult toch echt harder moeten knallen, want ik ben gespierder en ik train niet eens...
Maar je bent sinds kort weer goed bezig dus je komt er wel. Succes:Thumbs:

Zolang er elke week (of 2 weken) gewicht bijkomt komt hij gauw genoeg op een max toch!ey sniper, je hoeft niet alle oefeningen zelfde gewicht te doen.
Deze kan je zeker 12 kg net als BOR.
Je moet op je MAX, dus voor jezelf doel stellen (bijv. 8 hh) en dan MAX gewicht bepalen
maar doe er nog 1 tri oefeningen bij. tri is groter dan bic.
en buikspieren, zou ik 25hh maken (als het lukt)