MuscleMeat

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie training

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allen!

Update:

Morgen weer KEI-Hard knallen!

Nieuw, niet super duidelijk.. Alsjeblieft, oordeel op het lichaam, niet de foto!

1zzzpf.jpg

24dmyjc.jpg

niet echt duidelijk te zien, je zal wel vooruitgang gemaakt hebben maar je kan beter foto's plaatsen met meer licht.

niet echt duidelijk te zien, je zal wel vooruitgang gemaakt hebben maar je kan beter foto's plaatsen met meer licht.

Bedankt, zelf kan ik het erg goed zien in de spiegel. Eind 2007 was ik echt mager, armpjes van nauwelijks 23 cm, echt te mager. Tijd dus om er wat aan te doen. Het verschil tussen toen en nu is naar mijn mening erg groot :thumb:.

ja zal waarschijnlijk ook wel natuurlijk gegroeid zijn (ik bedoel hiermee dat je van nature ook spiermassa verkregen hebt). maar je boekt zeker vooruitgang!

Ik zie geen vooruitganf sniper helaas...
Je zult toch echt harder moeten knallen, want ik ben gespierder en ik train niet eens...

Maar je bent sinds kort weer goed bezig dus je komt er wel. Succes:Thumbs:

Je zult toch echt harder moeten knallen, want ik ben gespierder en ik train niet eens...

Je kan ook niet verwachten dat iemand van jullie leeftijd in zo'n korte tijd bijzondere gains maakt, daar jullie ongeveer eenzelfde testosteronproductie hebben als m'n zusje.
Het verschil met jou en Sniper is echter, dat Sniper rond z'n 17 waarschijnlijk een BRUTE vooruitgang gemaakt heeft en al groter en meer ervaren is dan mening forum lid van 25, en dat jij Huntelaar, nog steeds dezelfde ecto ben als op je 14e wegens een gebrek aan discipline, motivatie en toewijding.

je kan ook niet verwachten dat iemand van jullie leeftijd in zo'n korte tijd bijzondere gains maakt, daar jullie ongeveer eenzelfde testosteronproductie hebben als m'n zusje.
Het verschil met jou en sniper is echter, dat sniper rond z'n 17 waarschijnlijk een brute vooruitgang gemaakt heeft en al groter en meer ervaren is dan mening forum lid van 25, en dat jij huntelaar, nog steeds dezelfde ecto ben als op je 14e wegens een gebrek aan discipline, motivatie en toewijding.

burn!

Bedankt mensen.. training van vandaag, op vrijdag de 13e nog wel, was toch zeer lekker :D.

Benen:

Squat 4x10x23kg
Walking Lunges 1x8x7kg

Rug:

Dumbbell Shrugs 4x10x7kg
BOR 2x8 Techniek

Borst:

Dumbbell Flyes 3x8x7kg
Dumbbell Pullovers 2x10x7kg

Biceps:

Dumbbell Curl 3x10x7kg
Hammer Curl 2x10x7kg

Schouders:

MP 1x10x7kg (Hierna moest ik helaas al stoppen met schouders uit voorzorg, voelde een licht pijntje in m'n arm en ik wil niks provoceren.

Triceps:

Dumbbell Kickbacks 4x10x7kg

Buik:

Sit-ups 5x10 (Branden zullen die buikspieren!)

Comment: Ging weer erg lekker :D.

Lekker ;) Heb je al plannen om binnenkort naar 8kg over te stappen :)?

Ja.. volgende training ga ik bij een aantal oefeningen naar 8 kg toe ;).

Je traint niet eens, dus wat geeft jou het recht om hem af te branden. Met een kijk mij ik ben gespierder en ik train niet eens. Vind jou posts echt ****ing onzinnig huntelaar. Die gozer doet toch zn best. Als hij zo doorgaat is hij op 18 jarige leeftijd verder dan 95% van dit forum op die leeftijd. Sparen met rente noem je dat.

Ga zo door sniper.

ey sniper, je hoeft niet alle oefeningen zelfde gewicht te doen.

Deze kan je zeker 12 kg net als BOR.

Je moet op je MAX, dus voor jezelf doel stellen (bijv. 8 hh) en dan MAX gewicht bepalen ;)

maar doe er nog 1 tri oefeningen bij. tri is groter dan bic.
en buikspieren, zou ik 25hh maken (als het lukt)

Leuk om te zien dat je zo jong al vrij serieus bezig bent. Als je nu alle technieken goed aanleert en dergelijke dan kan je over een paar jaar gelijk super grote vorderingen gaan maken denk ik. Ben benieuwd hoe het er over 5 jaar uitziet, dan ben je alsnog pas 18, maar dan ziet het er al goed uit denk ik!

ey sniper, je hoeft niet alle oefeningen zelfde gewicht te doen.

Deze kan je zeker 12 kg net als BOR.

Je moet op je MAX, dus voor jezelf doel stellen (bijv. 8 hh) en dan MAX gewicht bepalen ;)

maar doe er nog 1 tri oefeningen bij. tri is groter dan bic.
en buikspieren, zou ik 25hh maken (als het lukt)
Zolang er elke week (of 2 weken) gewicht bijkomt komt hij gauw genoeg op een max toch!

En verder is je triceps even groot als je biceps (alhoewel er nog wel een oefening bij zou mogen ja), en je buikspieren zijn qua vezelsamenstelling niet veel anders dan je andere spieren dus als je op groei traint kun je het beste in de 8-12 reprange blijven. Als het te makkelijk wordt even een gewichtje op je borst!

Bedankt weer voor alle tips/reacties mensen. Ik zal naar de tips gaan kijken.

lekker weer sniper , en laat ze maar lullen hoor die jochie's

gaat lekker toch? maar is het geen idee om er een dumbbell bij te kopen ofzo?
Je hebt van die verstelbare tot 15 kg. Prima om mee te beginnen en t zal nog wel effe duren voordat je dat curlt maar bijvoorbeeld voor chestpress is het weer prima.

gaat goed hoor sniper en je hebt echt wel progressie gemaakt ook al valt dat moeilijk te zien.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven