Fitness Seller

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik lees je log al een tijd, maar heb eigenlijk voor zover ik weet nog nooit een reactie achtergelaten, dus bij deze! ;)

+ karma voor je techniek en goede beargumenteringen op jou leeftijd!

PS: zijn er niet soms mensen op de gym die je raar staan aan te kijken als je al zo fanatiek met losse gewichten traint? Sommige mensen hebben namelijk nogal snel negatieve oordelen over leeftijd icm krachttraining, you know ;)

als je het gevolgd hebt, weet je dat hij thuis traint!!!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt weer voor alle reacties mensen :), is weer een pak extra motivatie. :D
Ja, ik train thuis. Aan de ene kant wel fijn, niemand die kijkt! :D

Ja maar aan de andere kant ook wel jammer want daar lopen geen lekkere ;)meisjes>

Ja, dat is waar :p.

Eind 2007 was je armomtrek 23, wat meet ie momenteel sniper? Verder gaat het lekker hier!

23 Was toen aangespannen, dat is nu 30.5 cm. :D Mijn ouders zeggen ook dat ik veel breder ben geworden (Was echt mager toen ik begon), en dan bedoelen ze niet dat ik dikker ben geworden :p.

23 Was toen aangespannen, dat is nu 30.5 cm. :D Mijn ouders zeggen ook dat ik veel breder ben geworden (Was echt mager toen ik begon), en dan bedoelen ze niet dat ik dikker ben geworden :p.

Je komt er zeker maatje. 30,5cm is een goede start. Nu uitbouwen met misschien zelfs wel een paar nieuwe bicepsoefeningen zoals de zottmanncurl,sprintcurl of zelfs de crucifixcurl.;):D

Bedankt Dumba. Van die curls heb ik nog nooit gehoord :p, maar goed.

Kijk aan 7 centimeter erbij op! Zal natuurlijk ook wel komen omdat je nog in de groei zit maar 30,5 cm is mooi om op verder te bouwen:)!

Ene heer Zottman heeft die curl bedacht:p

Lijkt me wel een goede oefening trouwens :)

iemand van mij in de gym deed die oefening eens. ziet er wel raar uit eigenlijk maar zal wel werken.

iemand van mij in de gym deed die oefening eens. ziet er wel raar uit eigenlijk maar zal wel werken.

Ze zijn raar, maar wel effectief. Zottmann curl is gelijk een de normale curl alleen boven en onder een draai met je pols maken.
Crucifix curl is met armen op schouderhoogte gestrekt je armen naar je hoofd brengen (gebogen)
Sprintcurl = voorover gebogen op tempo curlen en dan boven en onder vasthouden zodat je bi-en triceps tegelijk traint.

Je gaat lekker maatje.:D

Benen:

Squat 4x10x23kg
Walking Lunges 1x8x8kg

Rug:

Dumbbell Shrugs 4x10x8kg
BOR 2x8 Techniek

Borst:

Dumbbell Flyes 3x8x7kg
Dumbbell Pullovers 2x10x8kg

Biceps:

Dumbbell Curl 3x10x7kg
Hammer Curl 2x10x7kg

Schouders:

MP 3x10x7kg
Lateral Raises 1x8x7kg

Triceps:

Dumbbell Kickbacks 4x10x7kg

Buik:

Sit-ups 5x10

Comment: Ging weer goed.

ik zie verhogingen kwa gewicht op sommige oefeningen, top kerel.

goede training en mooie lateral raise dat is toch een zware oefening vergeleken met andere oefeningen.

Bedankt beiden, ja die lateral raise hakt er stevig in. :p

Ik zie ook verhoging in gewicht op sommige oefeningen. Goedzo! Gaat die Bor al een beetje lekker?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven