Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt Nelus en Enzonn.
Enigste gym hier in de buurt is geloof ik Health City...
En, ik weet al dat je daar 16 moet zijn voor gewichten, alsof een 13-14-15 jarige niet kan trainen met gewichten.![]()
Bedankt Nelus en Enzonn.
Enigste gym hier in de buurt is geloof ik Health City...
En, ik weet al dat je daar 16 moet zijn voor gewichten, alsof een 13-14-15 jarige niet kan trainen met gewichten.![]()
Stap er gewoon naar binnen en vraag wat de mogenlijkheden zijn.
Ik hoorde ook dat ik 16 moest zijn voor sportschool... maar kwam gewoon binnen. in het begin gaan ze dan zeggen niet teveel gewicht enzo gewoon negeren en knallu.

Zo, inmiddels nog altijd pijn in m'n knieën. Ben er nu wel achter waarom: Groeispurt. Vorig jaar had ik het ook een korte periode, precies zoals nu.
Als ik opsta van een stoel bijv., Krijg ik behoorlijke pijnscheuten (Dus geen steken) in m'n beide knieën. Duidelijk dus, geen squat probleem, maar het is dus een groeispurt/scheut.
Heb je ook een bult op je scheenbeen net onder je knie? (Of doet het daar pijn?)

Hou het wel in het oog he en als je pijn hebt niet squatten!
Waar voel je de pijn? Bovenop de kniekop of eronder?
Pas er goed mee op. Ik ben zelf in 1 jaar 30cm gegroeid en kreeg daardoor veel problemen met mijn liezen.
Succes en wees voorzichtig.![]()
Die was maar 12cm lang. Als je nog een vraag hebt dan beantwoord ik die ik nu alvast; het is niet mijn ... opgemeten.