MuscleMeat

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt, heb een halter van 15 kg en 10 kg..

Gaat nog steeds lekker hier!

Als ik jou was zou ik echt gewoon eens een gym opzoeken. Is echt veel handiger.
Verder wel vet dat je op je 13e al bezig bent, met goeie trainingen en wat doorzettingsvermogen word je dan sowieso een beest!

Bedankt Nelus en Enzonn.

Enigste gym hier in de buurt is geloof ik Health City...
En, ik weet al dat je daar 16 moet zijn voor gewichten, alsof een 13-14-15 jarige niet kan trainen met gewichten. :p

Bedankt Nelus en Enzonn.

En, ik weet al dat je daar 16 moet zijn voor gewichten, alsof een 13-14-15 jarige niet kan trainen met gewichten. :p

Stap er gewoon naar binnen en vraag wat de mogenlijkheden zijn.
Ik hoorde ook dat ik 16 moest zijn voor sportschool... maar kwam gewoon binnen. in het begin gaan ze dan zeggen niet teveel gewicht enzo gewoon negeren en knallu.

Bedankt Nelus en Enzonn.

luister sniper, vertel gewoon wat je allemaal weet, lul die N00bs uit.

En ik meen me te herrineren dat ik jou een pdf gestuurd van de Nederlandse federatie van krachttraining over krachttraining bij jongeren.
Daarbij werden tal van positieve effecten en voordelen genoemd, en de negatieve effecten werden onderuit gehaald daar ze achterhaald waren.
Leer dat stuk uit je hoofd en confronteer die mensen met je kennis.
Ik zou je in ieder geval met open armen ontvangen als ik een instructeur was.

Bedankt Loo, ik zal binnenkort is gaan kijken hoe het er voorstaat en wat de mogelijkheden zijn.

Zo, inmiddels nog altijd pijn in m'n knieën. Ben er nu wel achter waarom: Groeispurt. Vorig jaar had ik het ook een korte periode, precies zoals nu.
Als ik opsta van een stoel bijv., Krijg ik behoorlijke pijnscheuten (Dus geen steken) in m'n beide knieën. Duidelijk dus, geen squat probleem, maar het is dus een groeispurt/scheut.

Stap er gewoon naar binnen en vraag wat de mogenlijkheden zijn.
Ik hoorde ook dat ik 16 moest zijn voor sportschool... maar kwam gewoon binnen. in het begin gaan ze dan zeggen niet teveel gewicht enzo gewoon negeren en knallu.

Gewoon negeren en knallen,, dat had ik ook alleen ik begon bij me schouders scheurlijntjes te krijgen en heb toen weken geen flys gedaan omdat het anders erger zou worden,, littekens je voelt er niks van maar het is gewoon f*cking lelijk en dat wil ik ook weer niet,,

Nu heb ik het nog wel als ik af en toe ga knallen, dus kan wel maar met flys oppassen,, en ik bedoel niet dat dit voor iedereen geldt maar bij mij iig.

@sniperx

Nice bezig jong! Je komt er wel :D

Knallen sniper en het advies van Loo zou ik ten harte nemen!

Bedankt voor de reacties beiden. Voorlopig even afwachten met m´n knieën, die scheuten doen behoorlijk pijn :o.

Heb je ook een bult op je scheenbeen net onder je knie? (Of doet het daar pijn?)

Zo, inmiddels nog altijd pijn in m'n knieën. Ben er nu wel achter waarom: Groeispurt. Vorig jaar had ik het ook een korte periode, precies zoals nu.
Als ik opsta van een stoel bijv., Krijg ik behoorlijke pijnscheuten (Dus geen steken) in m'n beide knieën. Duidelijk dus, geen squat probleem, maar het is dus een groeispurt/scheut.

Hou het wel in het oog he en als je pijn hebt niet squatten!

Waar voel je de pijn? Bovenop de kniekop of eronder?

Heb je ook een bult op je scheenbeen net onder je knie? (Of doet het daar pijn?)

Nee, het zijn beide knieën en ik heb dit eerder zo ervaren, tijd terug toen ik nog niet trainde kon ik ook amper voetballen door groei, (Zelfde gevoel als nu).
Het is dus afwachten hoe lang deze scheut duurt, wel wordt ik langer en langer. :p

Hou het wel in het oog he en als je pijn hebt niet squatten!

Ja, dinsdag ga ik een aantal reps proberen eerst, mocht het te veel pijn doen dan geef ik m'n benen wel rust.

Waar voel je de pijn? Bovenop de kniekop of eronder?

Beide knieën, knieschijf.

Laatst bewerkt door een moderator:
Pas er goed mee op. Ik ben zelf in 1 jaar 30cm gegroeid en kreeg daardoor veel problemen met mijn liezen.
Succes en wees voorzichtig.:D;)

Doe voorzichtig met de knieën. Als het pijn doet dan gewoon even rust geven. Pijn is een teken van je lichaam die zegt dat je op moet passen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven