Fitness Seller

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dankje, ik span op alle foto's wel m'n buik aan hoor. Maar als ik dat niet zou doen valt er weinig vet te zien, eerder een drinkbuik... (Ja, echt tijd om op water over te stappen, + veel gezonder).

Geniet er nog van jongen! Maar je zult dit natuurlijk wel moeten aanpassen wil je uitgroeien tot een beest! :D

• Topic Starter Topic Starter
Cola.... :p, lees het topic in Gezondheid & uiterlijk. Heb nog nooit een druppel alcohol aangeraakt. :p

Haha, maar ik drink amper water.. Tijd om dus 2 of 3 blikken cola in te leveren en water te drinken. Ik hoef niet perse géén cola meer te drinken, maar minderen zou top zijn. :D

Haha, maar ik drink amper water.. Tijd om dus 2 of 3 blikken cola in te leveren en water te drinken. Ik hoef niet perse géén cola meer te drinken, maar minderen zou top zijn. :D
Dat zou inderdaad al een begin zijn, ipv. 3liter cola/dag, drink je nu 1.5liter water en 1.5liter cola ;)

Cola is an addiction! ;)
The sooner you'll stop drinking it, the sooner you'r body will start to feel a hell load better! :D

Gewoon stoppen, gelijk, dat werkt het beste en je zult merken dat je je veel lekkerder gaat voelen. (je maag zal je zekers dankbaar zijn, en ook je tanden ;))

Dat zou inderdaad al een begin zijn, ipv. 3liter cola/dag, drink je nu 1.5liter water en 1.5liter cola ;)

3 liter cola per dag is wel zwaar overdreven hoor ;). 1.32 liter opgeteld, waarvan 0.66 liter weer cola light is. Als ik nou de normale cola laat staan, blijven er 2 blikken light per dag over.

3 liter cola per dag is wel zwaar overdreven hoor ;). 1.32 liter opgeteld, waarvan 0.66 liter weer cola light is. Als ik nou de normale cola laat staan, blijven er 2 blikken light per dag over.

Als dat alles is wat je drinkt per dag dan zul je het niet leuk vinden dat je eigenlijk meer water moet drinken! Namelijk 2l op z'n minst! ;)
*zie vorige pagina laatste post*

Nee, ik drink verder ook melk (1-2 bekers per dag :D), en yogi. De Yogi drink ik altijd 's ochtends voor dat ik naar school ga, aangezien ik 's ochtends amper honger heb en maar 1 broodje eet.

Nee, ik drink verder ook melk (1-2 bekers per dag :D), en yogi. De Yogi drink ik altijd 's ochtends voor dat ik naar school ga, aangezien ik 's ochtends amper honger heb en maar 1 broodje eet.

Haha, ach waarom ook niet, je bent jong, maar het blijft wederom: Hoe eerder je begint, hoe eerder je profiteert. ;)

Haha, ach waarom ook niet, je bent jong, maar het blijft wederom: Hoe eerder je begint, hoe eerder je profiteert. ;)

Ja, 100% mee eens. Daarom ga ik dus ook de normale cola laten staan. Het wordt niet makkelijk om opeens te beginnen met water (Heb het nooit zo op water gehad, maar nu ik echt serieus bodybuild is het tijd om wat gezonder te drinken).

Ja, 100% mee eens. Daarom ga ik dus ook de normale cola laten staan. Het wordt niet makkelijk om opeens te beginnen met water (Heb het nooit zo op water gehad, maar nu ik echt serieus bodybuild is het tijd om wat gezonder te drinken).

Niks in je levenspatroon veranderen is makkelijk, maar het is wat je ervoor terugkrijgt wat het het moeite waard maakt!

Niks in je levenspatroon veranderen is makkelijk, maar het is wat je ervoor terugkrijgt wat het het moeite waard maakt!

Zeker, 2 blikken cola minder zal makkelijker worden dan het overstappen op wat meer water.
Doel voor 1 Maart is (Best scherp): 0.5 liter water per dag, en 2 blikken cola light per dag.
Vanaf dat punt zie ik wel weer verder, zou het al fijn vinden om op 0.5 liter per dag te zitten :D.

0.5liter, dat zijn 2 glaasjes? dat drink ik op in 10 seconden:D

Zeker, 2 blikken cola minder zal makkelijker worden dan het overstappen op wat meer water.
Doel voor 1 Maart is (Best scherp): 0.5 liter water per dag, en 2 blikken cola light per dag.
Vanaf dat punt zie ik wel weer verder, zou het al fijn vinden om op 0.5 liter per dag te zitten :D.

Goed hoor! Ja, ik weet het is aardig lastig, water is moeilijk om te accepteren in het begin. (smaakt naar niks, en geeft een volle maag)
Maar het werkt reinigend, en je voelt je erdoor niet zo k*t en je maag voelt er gewoon beter door. (geen gassen die aan het jumpen zijn in je maag)

Zit zelf op 2-3L per dag, moet zeggen dat water nooit verveelt! :D

Hehe, van 0.0 naar 0.5 is toch wel een klein sprongetje vooruit :p.

Yup, stap voor stap, doe maar rustig aan, maar je moet natuurlijk wel zo snel mogelijk je schema op de juiste rail zien te krijgen! ;)
Je moet er ook nog aan wennen, (iedere ontbijt Brinta is NIET niks) en je maag moet eraan wennen en uitgerekt worden. (zodat er meer in past :D)

O ja, nog even ter duidelijkheid: De shrugs zijn geen Barbell shrugs maar DUMBELL shrugs.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven