g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien is het osgood-schlatter?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Osgood-Schlatter
Hoeft het niet te zijn hoor maar je kan beter even kijken
Doe voorzichtig met de knieën. Als het pijn doet dan gewoon even rust geven. Pijn is een teken van je lichaam die zegt dat je op moet passen.
kan de groei zijn, toen ik mijn groeischeut kreeg is mijn knie ontstoken geraakt omdat hij de groei niet kon volgen, resultaat: 6maanden lappenmand.
+1.post gewoon een foto tegen de tijd dat je 17 bent, dan ben je echt een beest!!
Tot die tijd verwacht ik niet al te veel progressie met de gewichten die je nu gebruikt.
+1Je zou wel gewoon focking veel moeten eten, ongeacht je leeftijd, zodat wanneer je 16 bent je +- 100KG weegt en dan van die beestelijke gewichten tilt! Cardio kan natuurlijk altijd hé.![]()
+1
ik wil minimum 85kg zien als je 16bent! ripped natuurlijk.

55al nice manHehe, zal m'n best doen! Voorlopig keihard knallen weer en hopen dat blessures uit blijven.
Ik weeg wel iets meer dan 45 kg hoor, ook meer dan 50. Schat zo'n 55 kilo inmiddels... (Gelukkig met een vetpercentage van -15%, alhoewel ik echt geen idee heb hoeveel het werkelijk is).

Hehe, zal m'n best doen! Voorlopig keihard knallen weer en hopen dat blessures uit blijven.

55al nice man
ik schat je bf% rond de 6-8% want je bent echt gruwelijk ripped![]()