MuscleMeat

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
kan de groei zijn, toen ik mijn groeischeut kreeg is mijn knie ontstoken geraakt omdat hij de groei niet kon volgen, resultaat: 6maanden lappenmand.

• Topic Starter Topic Starter
misschien is het osgood-schlatter?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Osgood-Schlatter
Hoeft het niet te zijn hoor maar je kan beter even kijken

Heb gekeken, is het niet, heb geen gekke bult onder me knieën. En zoals ik al zei, ik heb dit eerder ervaren. Bedankt voor je reactie.

Doe voorzichtig met de knieën. Als het pijn doet dan gewoon even rust geven. Pijn is een teken van je lichaam die zegt dat je op moet passen.

Ja, het begint iets minder te worden met opstaan. Bedankt voor je reactie.

kan de groei zijn, toen ik mijn groeischeut kreeg is mijn knie ontstoken geraakt omdat hij de groei niet kon volgen, resultaat: 6maanden lappenmand.

Is denk ik ook de groei. Bedankt voor je reactie.

Groei is goed beest!
Je wordt de grootste als je zo doorgaat....kleine kampioen van DBB..

Dankje SGT!

Update:

2qc11xz.jpg

den044.jpg

14o893o.jpg

En nee, ik heb geen rugtas op bij deze rug foto :rolleyes:.

volgende foto's pas weer over 3-4 maanden, wanneer er écht progressie te zien is, met elke week foto's posten bereik je niets.
ga zo door met trainen tijger, je komt er wel!

Dankje, voorlopig geen foto´s meer. Begin april weer denk ik.

post gewoon een foto tegen de tijd dat je 17 bent, dan ben je echt een beest!!
Tot die tijd verwacht ik niet al te veel progressie met de gewichten die je nu gebruikt.

Zou geen pica's meer posten tot net voor de zomer. En inderdaad gewoon even kijken bij de sportschool. De omgeving alleen werkt al stimulerend, laat staan als er mooie vrouwen rondhuppelen ;) Verder nog steeds goed bezig Sniper!!

Oké, bedankt voor alle reacties!

Inmiddels heb ik amper nog last van de scheuten in m'n knieën. Beter gezegd: Morgen weer volop knallen!

gaan met die banaan.

Je zou wel gewoon focking veel moeten eten, ongeacht je leeftijd, zodat wanneer je 16 bent je +- 100KG weegt en dan van die beestelijke gewichten tilt! Cardio kan natuurlijk altijd hé. :D:D:D

Je zou wel gewoon focking veel moeten eten, ongeacht je leeftijd, zodat wanneer je 16 bent je +- 100KG weegt en dan van die beestelijke gewichten tilt! Cardio kan natuurlijk altijd hé. :D:D:D
+1
ik wil minimum 85kg zien als je 16bent! ripped natuurlijk.

hoeveel weegt hij nu? 45-50kg als ik mij niet vergis? dat is 35-40kg in 3 jaar, dat zal wel voldoende zijn lijkt me :D

Hehe, zal m'n best doen! Voorlopig keihard knallen weer en hopen dat blessures uit blijven.

Ik weeg wel iets meer dan 45 kg hoor, ook meer dan 50. Schat zo'n 55 kilo inmiddels... (Gelukkig met een vetpercentage van -15%, alhoewel ik echt geen idee heb hoeveel het werkelijk is).

Hehe, zal m'n best doen! Voorlopig keihard knallen weer en hopen dat blessures uit blijven.

Ik weeg wel iets meer dan 45 kg hoor, ook meer dan 50. Schat zo'n 55 kilo inmiddels... (Gelukkig met een vetpercentage van -15%, alhoewel ik echt geen idee heb hoeveel het werkelijk is).
55al nice man ;)
ik schat je bf% rond de 6-8% want je bent echt gruwelijk ripped :p

Gewoon lekker doorgaan met die gewichten, langzaam opvoeren, maar je eten moet je ook gewoon opvoeren, met eten kan je hard gaan en dat bepaalt uiteindelijk toch hoe het later voor je uitwerkt, hoe eerder je begint hoe meer je profiteert! En natuurlijk helpt het ook met het genezen van blessures! Maar inderdaad, oppassen daarmee want een blessure kan je ook tekenen voor het leven! (alhoewel je nog jong bent en dit vrijwel snel geneest) ;)

55al nice man ;)
ik schat je bf% rond de 6-8% want je bent echt gruwelijk ripped :p

Dankje, ik span op alle foto's wel m'n buik aan hoor. Maar als ik dat niet zou doen valt er weinig vet te zien, eerder een drinkbuik... (Ja, echt tijd om op water over te stappen, + veel gezonder).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven