MuscleMeat

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere training; bevalt de barbell???

• Topic Starter Topic Starter
Benen:
Squat 1x10x20kg
1x8x20kg

Walking lunges 1x8x9kg

Rug:
Dumbbell Shrugs 4x10x9kg
DL: Paar reps techniek. Gewicht niet het aanzien om te vermelden.

Borst:

Dumbbell Pullovers 2x10x8kg
Bench Press 2x10x13kg

Biceps:
Barbell Curl 3x10x13kg
Hammer Curl 2x10x8kg

Schouders:
Military Press 2x10x13kg
Lateral Raises 1x8x7kg

Triceps:
Dumbbell Kickbacks 4x10x8kg

Buik:

Sit-ups 3x10

Com: Ging weer lekker.....

Sniper LUISTER NAAR ADVIES!!

er is al vaak genoeg gezegt dat 3 setjes benen NIET genoeg is, helemaal in vergelijking met 4 setjes shrugs. om de techniek van deadlift te leren heb je meer nodig dan een paar reps per training, dus gewoon 4 setjes ofzo! 2e tricep ofening???

ps: Heb je je bankje al???
pss: Goed dat die squat al een beetje omhoog is.!

Bankje had ik al min of meer. 3 Setjes benen is ook niet genoeg en daar ik ben ik mij van bewust. Punt is dat ik vrijdag een setje squat erbij ga gooien en over een weekje er nog een setje bij. 2e Tricep oefening weet ik nog niet.

Triceps extensions ? Dips ? French Press ?

Benen:
Squat 1x10x20kg
1x8x20kg

Waarom 2 van die setjes en waarom die 2e maar 8 reps?

Rug:
Dumbbell Shrugs 4x10x9kg
DL: Paar reps techniek. Gewicht niet het aanzien om te vermelden.

Verander dat "paar reps" maar in "veel sets" en dat gewicht zal ook wel rond de 13kg liggen? :roflol:

Hoe kan dat zonder bank? Zelfde verhaal, meer sets, meer gewicht!!!

Schouders:
Military Press 2x10x13kg

Zelfde verhaal als hierboven

Triceps:
Dumbbell Kickbacks 4x10x8kg

:roflol:

Practice what you preach.

......................

Laatst bewerkt:
Sniper.. waarom doe je al die oefeningen met zo weinig setjes? Waarom doe je bankdrukken met 13kg? waarom ben je nog geen lid van een sportschool? Waarom schrijf je best redelijke artikelen, en hou je je er zelf niet aan? waar blijft huntelaar? en waar is wesking?

Sniper.. waarom doe je al die oefeningen met zo weinig setjes? Waarom doe je bankdrukken met 13kg? waarom ben je nog geen lid van een sportschool? Waarom schrijf je best redelijke artikelen, en hou je je er zelf niet aan? waar blijft huntelaar? en waar is wesking?

Haha helemaal met je eens! +1

Sniper LUISTER NAAR ADVIES!!

er is al vaak genoeg gezegt dat 3 setjes benen NIET genoeg is, helemaal in vergelijking met 4 setjes shrugs. om de techniek van deadlift te leren heb je meer nodig dan een paar reps per training, dus gewoon 4 setjes ofzo! 2e tricep ofening???

ps: Heb je je bankje al???
pss: Goed dat die squat al een beetje omhoog is.!

...

Hoera! Daar is Wesking :D :D :D :D :D :D

Maare.. sniper.. leef je nog?

En hier ben ik;)

Ja, sniper moet gewoon eens een keer de knop omzetten, maar dat durft hij niet...

Nee idd! kom we schoppen hem in elkaar:D

sniper ga eens raggen man! Knallen moet je!

Anders kun je dat beest zijn wel vergeten op je 18de

hier lees dit boek eens: [Link niet meer beschikbaar]
heb hem nog niet uit maar ben er al wel achter dat het echt een goed boek is. Kan je nog wat van leren (serieus).
Gaat over écht trainen, hmkay

en de man die het heeft geschreven is zelf ook op zn 13e begonnen

hier lees dit boek eens: [Link niet meer beschikbaar]
heb hem nog niet uit maar ben er al wel achter dat het echt een goed boek is. Kan je nog wat van leren (serieus).
Gaat over écht trainen, hmkay

en de man die het heeft geschreven is zelf ook op zn 13e begonnen

Die vent stelt niks voor joh! Die drukt nog geen deuk in een pakje boter???

Hij zegt ook dat je heel veel moet squaten! Dat is een levensgevaarlijke oefening.. dat zegt iedereen bij mij op de sportschool!

Hij heeft het ook over deadliften.. maar ik weet nog niet wat dat is.. weet iemand hier wat deadliften is?????

Die vent stelt niks voor joh! Die drukt nog geen deuk in een pakje boter???

Ik denk dat hij eiwitten heeft gebruikt

Hij zegt ook dat je heel veel moet squaten! Dat is een levensgevaarlijke oefening.. dat zegt iedereen bij mij op de sportschool!

Of niet he. Beter doe je een quartersquat met niet zo veel gewicht man, het gaat om de uitvoering

Hij heeft het ook over deadliften.. maar ik weet nog niet wat dat is.. weet iemand hier wat deadliften is?????

[I]Kerel, ga je dan dood. Ik ga dat echt niet doen man![/I]

...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven