dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van die kickbacks had ik met exact het zelfde gewicht vorige week toch spierpijn... Ik had nog NOOIT een tricep oefening gedaan die de spier isoleerde. Ik dacht dat ik goede triceps had van al het boksen...
beetje verhogen die rest snijp!

Benen:
Squat 1x10x20kg
1x8x20kg
Walking lunges 1x8x9kg
Rug:
Dumbbell Shrugs 4x10x9kg
DL: Paar reps techniek. Gewicht niet het aanzien om te vermelden.
Borst:
Dumbbell Pullovers 2x10x8kg
Bench Press 2x10x13kg
Biceps:
Barbell Curl 3x10x13kg
Hammer Curl 2x10x8kg
Schouders:
Military Press 2x10x13kg
Lateral Raises 1x8x7kg
Triceps:
Dumbbell Kickbacks 4x10x8kg
Buik:
Sit-ups 3x10
Com: Ging weer lekker.....

Rug:
Dumbbell Shrugs 4x10x9kg
DL: Paar reps techniek. Gewicht niet het aanzien om te vermelden.

Sniper.. waarom doe je al die oefeningen met zo weinig setjes? Waarom doe je bankdrukken met 13kg? waarom ben je nog geen lid van een sportschool? Waarom schrijf je best redelijke artikelen, en hou je je er zelf niet aan? waar blijft huntelaar? en waar is wesking?
Sniper.. waarom doe je al die oefeningen met zo weinig setjes? Waarom doe je bankdrukken met 13kg? waarom ben je nog geen lid van een sportschool? Waarom schrijf je best redelijke artikelen, en hou je je er zelf niet aan? waar blijft huntelaar? en waar is wesking?
Sniper LUISTER NAAR ADVIES!!
er is al vaak genoeg gezegt dat 3 setjes benen NIET genoeg is, helemaal in vergelijking met 4 setjes shrugs. om de techniek van deadlift te leren heb je meer nodig dan een paar reps per training, dus gewoon 4 setjes ofzo! 2e tricep ofening![]()
ps: Heb je je bankje al
pss: Goed dat die squat al een beetje omhoog is.!
En hier ben ik
Ja, sniper moet gewoon eens een keer de knop omzetten, maar dat durft hij niet...
hier lees dit boek eens: [Link niet meer beschikbaar]
heb hem nog niet uit maar ben er al wel achter dat het echt een goed boek is. Kan je nog wat van leren (serieus).
Gaat over écht trainen, hmkay
en de man die het heeft geschreven is zelf ook op zn 13e begonnen

??Die vent stelt niks voor joh! Die drukt nog geen deuk in een pakje boter
Ik denk dat hij eiwitten heeft gebruikt
Hij zegt ook dat je heel veel moet squaten! Dat is een levensgevaarlijke oefening.. dat zegt iedereen bij mij op de sportschool!
Of niet he. Beter doe je een quartersquat met niet zo veel gewicht man, het gaat om de uitvoering
Hij heeft het ook over deadliften.. maar ik weet nog niet wat dat is.. weet iemand hier wat deadliften is??
[I]Kerel, ga je dan dood. Ik ga dat echt niet doen man![/I]