XXL Nutrition

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Niet om vervelend te doen, maar je bent nogal krom bezig. Je zet een back-dubble biceps foto in je galerij, maar ondertussen train je alleen je upper traps. Daarbij, hoe graag wil jij krom gaan lopen? je traint wel borst en schouders, maar geen lats en mid/under traps.

Echt, je schrijft zelf best redelijke artikelen, maar je houd je er zelf niet aan. Beetje vreemd, sorry.

No shit sherlock, dat probeerd half DBB al 10 pagina's lang te zeggen ;)

ff een paar pagina's door gelezen, dit is mijn commentaar;

no comment.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
Heb een lies (blessure) denk ik. Woensdag met gym hoogspringen gehad en daarbij schoot het erin. Pas woensdagavond begon het echt pijn te doen en dat doet het nu nog steeds. Ook flink spierpijn in de benen.

Heb een lies (blessure) denk ik. Woensdag met gym hoogspringen gehad en daarbij schoot het erin. Pas woensdagavond begon het echt pijn te doen en dat doet het nu nog steeds. Ook flink spierpijn in de benen.

Spijtig voor je :( , en waarom reageer je alleen op de "leuke" berichtjes hier?

Wacht maar, over een paar jaar is sniperx beest :D

Spijtig voor je :( , en waarom reageer je alleen op de "leuke" berichtjes hier?

Dat is normaal voor pubertjes. OF ze negeren je, als ze doorhebben dat ze echt fout zitten, OF ze gaan er tegenin wat ze altijd verliezen

:roflol: mong**l.

Wacht maar, over een paar jaar is sniperx beest :D

Een beest zonder rug ja.

• #1.030
Dat is normaal voor pubertjes. OF ze negeren je, als ze doorhebben dat ze echt fout zitten, OF ze gaan er tegenin wat ze altijd verliezen

Ik heb geen zin om overal altijd maar weer op in te moeten gaan. Fouten toegeven maakt mij echt NIKS uit want daar ben ik makkelijk in, als jij gelijk hebt heb je gelijk.
Ik ben momenteel DL aan het oefenen. Veel op YouTube kijken naar techniek e.d.
En ik ben 13, die gewichten komen vanzelf wel. Beter een goede techniek met p*ssy weight dan veel gewicht met slechte techniek.

Ik heb geen zin om overal altijd maar weer op in te moeten gaan. Fouten toegeven maakt mij echt NIKS uit want daar ben ik makkelijk in, als jij gelijk hebt heb je gelijk.
Ik ben momenteel DL aan het oefenen. Veel op YouTube kijken naar techniek e.d.
En ik ben 13, die gewichten komen vanzelf wel. Beter een goede techniek met p*ssy weight dan veel gewicht met slechte techniek.

Maar je vind zelf ook niet dat je maar eens moet beginnen met normale rugoefeningen????

• #1.032
Maar je vind zelf ook niet dat je maar eens moet beginnen met normale rugoefeningen????

Ja, daarom ben ik ook de DL aan het oefenen. Shrugs voor de Traps en DL voor de rest v.d. rug. En ál het commentaar lees ik aandachtig, alleen reageer ik niet overal altijd op.

Ik ben het met het advies van de heren eens, ook al ben je pas 13 je kunt makkelijker meer gewicht pakken, vraag me af of tricep wel echt gewicht is! je kan het wel op je leeftijd afschuiven maar ik ben maar 1 jaartje ouder.

Ik ben het met het advies van de heren eens, ook al ben je pas 13 je kunt makkelijker meer gewicht pakken, vraag me af of tricep wel echt gewicht is! je kan het wel op je leeftijd afschuiven maar ik ben maar 1 jaartje ouder.

En toch 5x60Kg bench, dan zie je het verschil met SniperX, als hij nou beter zn best gaat doen dan zit hij daar over een jaar ook (Als jij tenminste ook echt dat gewicht bencht, wat ik betwijfel)

Je hebt een barbell, dus je zou eventueel ook kunnen rowen.

Kun je chinnen in aan je rack?

• #1.039
Je hebt een barbell, dus je zou eventueel ook kunnen rowen.

Kun je chinnen in aan je rack?

Heb geen rek :(, i.p.v. row ga ik DL'en en dan zie ik verder. Nieuw schema over 3 weekjes, met nieuwe oefeningen en meer sets/reps.

Heb geen rek :(, i.p.v. row ga ik DL'en en dan zie ik verder. Nieuw schema over 3 weekjes, met nieuwe oefeningen en meer sets/reps.

Je kan opzich prima dl'en en borren, compleet andere oefening en het betreft ook andere spieren, bor belast meer de bovenzijde van je rug.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven