MuscleMeat

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het is bij jou altijd alleen maar "ik zal eens kijken" of "bedankt voor de tip". We zien nooit echte veranderingen...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
In het nieuwe schema wel...

Sniper.. Laatste keer dat ik dit ga zeggen..

Komop.. Luister eens naar de adviezen die worden gegeven, ze zijn goed bedoeld, en de meeste, als je die van wesking en huntelaar negeert, slaan wel degelijk ergens op! Lees de afgelopen 12 pagina's nog eens even door.. en trek je conclusies.. Op deze manier bereik je niks, en dat heeft niks met leeftijd te maken..

je schrijft voor iemand van jouw leeftijd redelijke artikels, nou pas die kennis dan ook toe op je eigen trainingen.. Of je nou 13 bent of 86, goed trainen met redelijke gewichten kan altijd.. je hoeft echt niet elke dag te toppen, en nieuwe PR's te zetten, maarja.. bankdrukken met 13kg.. komop hee!

we mogen ook niet vergeten dat pas binnen een jaar of 2 zijn mannelijke hormonen op volle toeren gaan beginnen draaien, dus als hij voort goed zijn best doet, zal hij dan nogal een trein gaan,; die hormonenproduktie is op zijn hoogst aan 17/18j

Geschoond, vanaf nu terug on topic.

we mogen ook niet vergeten dat pas binnen een jaar of 2 zijn mannelijke hormonen op volle toeren gaan beginnen draaien, dus als hij voort goed zijn best doet, zal hij dan nogal een trein gaan,; die hormonenproduktie is op zijn hoogst aan 17/18j

Maar hij al wel langer dan 1.80m, dus zijn hormonenproduktie zal echt niet laag zijn. Mijn zusje zou meer kunnen squatten en benchen hoor.

Maar hij al wel langer dan 1.80m, dus zijn hormonenproduktie zal echt niet laag zijn. Mijn zusje zou meer kunnen squatten en benchen hoor.

Borst:

Benchpress
10x20 kg
10x20 kg
10x20 kg

Incline dumbbell Press
10x7kg
10x7kg
10x7kg

Cable crossover
7x15kg
7x15kg
7x15kg

Triceps:

Triceps push down
10x12,5kg
10x12,5kg
10x12,5kg

Triceps rope push down?
10x15kg
10x15kg
10x15kg

Schouders:

Shoulder press op machine
9x5kg
9x5kg
9x5kg

Side Raises
10x4kg
10x4kg
10x4kg

Nee jou trainingen waren goed zeg :rolleyes:

Hoe kan je dat aflezen aan zijn lengte?
Beter post sniperX even hoe vaak hij er een zwengel aan geeft. Dat geeft een veel betere indicatie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.050
Ik ben geen 1.80m, ik ben 1.77m....

On: Dinsdag weer lekker knallen, net 10 uur geslapen dus dat zit wel goed. Dinsdag wel eerst een AK project van 12 tot 4 's middags dus ik zal wat meer moeten improviseren.

Nee jou trainingen waren goed zeg :rolleyes:

Training van net:

Benchpress
7x34kgPR!
5x34kg
5x34kg
5x34kg
4x34kg

Side Raises

6x7kg
5x7kg
6x7kg
5x7kg
5x7kg

Gingen echt shit man...

Bent Over Row
5x8xstang(20 kg)

Ging wel redelijk, alleen het doortrekken naar borst/buik gaat niet echt goed en ik voel dat mijn onderrug een beetje te slap is...

Squat
5x8x45kg

Was imo wel diep genoeg (stukje onder parallel), kreeg de tip van ''Alex(T)'' om voortaan op andere schoenen (was nu op mijn hardloopschoentjes):D te squatten zodat ik wat stabieler sta zeg maar...

Ook nog een setje standing calf raises op apparaat
een setje legraises
en een paar setjes abdominal crunch
setje legextension
setje legcurl

Aardige training op zich....

Dit was mijn laatste training....

Lol wat is dat nou voor antwoord, als je hoort dat je hele schema ****ed up is... wil je het toch zsm veranderen en niet aan blijven kloten?

Je zit overal heel wijs te doen en advies te geven over alles en nog maar zelf goed trainen ho maar! Dat kan want je bent pas 13, maar ga dan niet overal de smart-guy uithangen.

Wacht anders gewoon tot je alles tot je beschikking hebt met echt trainen.

Je bent al iig bewuster met trainen bezig dan de rest van de mensen die op jou leeftijd of gewoon zouden beginnen met trainen. Als je een powerrack hebt ga dan gewoon een billstar oid doen tot je de lifts onder de knie heb en wat kracht hebt gekregen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven