AndroidHealthClinic

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.065
Ik ga nu een training afwerken i.p.v. morgen. Na 4 uur fietsen morgen ben ik het wel zat dus doe het nu maar, heb er toch zin in.

Over een uurtje hoop ik de training te kunnen posten met een voldaan gevoel!

Ik ga nu een training afwerken i.p.v. morgen. Na 4 uur fietsen morgen ben ik het wel zat dus doe het nu maar, heb er toch zin in.

Over een uurtje hoop ik de training te kunnen posten met een voldaan gevoel!

Is goed tijger doe je best....en vergeet je rug niet broeder.:D

• #1.067
Benen:
Squat 4x10
Walking Lunges 1x8

Rug:
Dumbbell Shrugs 4x10
Deadlift Techniek

Borst:

Dumbbell Pullovers 2x10
Bench Press 3x10

Biceps:
Barbell Curl 3x10
Hammer Curl 2x10

Schouders:
Military Press 2x10
Lateral Raises 1x8

Triceps:
Dumbbell Kickbacks 4x10

Buik:

Sit-ups 5x10

gewichten??

dus je hebt in 3kwartier ge-squat,deadlift,bencht, shoulderpressed,+ al die isolatiemeuk?
doe je snel

• #1.072
dus je hebt in 3kwartier ge-squat,deadlift,bencht, shoulderpressed,+ al die isolatiemeuk?
doe je snel

Ik train thuis hé, ik loop naar boven, pak de spullen die ik nodig ben en begin met trainen. Verder houdt ik niet heel erg veel rust tijdens de sets, dus het kan prima in 3 kwartier.

• #1.074

Ja, ik heb geen zin om elke training weer hetzelfde te horen. Ik snap best dat de gewichten niets voorstellen voor de meeste, maar voor mij is het prima voorlopig. Ik train erg fijn en heb er veel plezier in, en ik neem aan dat het daar tevens om gaat.

Ja, ik heb geen zin om elke training weer hetzelfde te horen. Ik snap best dat de gewichten niets voorstellen voor de meeste, maar voor mij is het prima voorlopig. Ik train erg fijn en heb er veel plezier in, en ik neem aan dat het daar tevens om gaat.

oke duidelijk ;)

Maar nog ff een ding over kickbacks, noway dat je die 7-8 kg doet, ik heb gister eens ff getest en ik moet hem slingeren om hem hoof te krijgen :o maar niet uit verder maar wees daarbij eerlijk, al is het 5 kg vind ik het nog knap.!

Je hoeft niet bang te zijn voor kritiek. Ben ik ook niet en ik krijg dat voldoende,:eek: wat na donderdag wel afgelopen is.
De shrug is meer een traps-oef.overigens.
Gewoon gewichten opschrijven. Komt wel goed.;):D

• #1.077
oke duidelijk ;)

Maar nog ff een ding over kickbacks, noway dat je die 7-8 kg doet, ik heb gister eens ff getest en ik moet hem slingeren om hem hoof te krijgen :o maar niet uit verder maar wees daarbij eerlijk, al is het 5 kg vind ik het nog knap.!

Dumbbell kickbacks verwar jij volgens mij met iets anders. Je zet een hand neer, en de andere arm 'zwaaí' je naar achteren. Hij hoeft niet eens echt de lucht in. Maar goed, ik voer ze niet 100% strict uit.

Edit: @ Dumba: Thanks :). En dat shrugs voor de traps zijn weet ik :).

Dumbbell kickbacks verwar jij volgens mij met iets anders. Je zet een hand neer, en de andere arm 'zwaaí' je naar achteren. Hij hoeft niet eens echt de lucht in. Maar goed, ik voer ze niet 100% strict uit.

Edit: @ Dumba: Thanks :). En dat shrugs voor de traps zijn weet ik :).

Oke dat verklaard het want ik probeerde gister en dan mn hele arm te strekken naar achter maar dat lukt bij mij niet zonder zwaai :roflol:

goeie oef sniper , laat je niet beinvloeden he , je traint voor jezelf , dat is het belangrijkste

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven