MuscleMeat

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
sniper.

Heb je echt moeite met die gewichten? Of gaat je dat allemaal makkelijk af?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.083
sniper.

Heb je echt moeite met die gewichten? Of gaat je dat allemaal makkelijk af?

Op dit moment gaat het wel aardig qua techniek, maar ik merk wel dat ik na de training toch wel redelijk 'depleted' ben. Denk dat het beter is om dus even te wachten met verdere verhogingen op dit moment. ;)

Ja, ik heb geen zin om elke training weer hetzelfde te horen. Ik snap best dat de gewichten niets voorstellen voor de meeste, maar voor mij is het prima voorlopig. Ik train erg fijn en heb er veel plezier in, en ik neem aan dat het daar tevens om gaat.
Maar wat is dan precies de reden dat je zo lang wacht met gewicht verhogen? De meeste oefeningen kun je op t moment toch met het grootste gemak uitvoeren op deze manier?

Opbouwen ok, vind ik zelf niks mis mee. Maar het kan echt absoluut geen kwaad om dat per training te doen. Wat je nu doet heeft voor spiermassa/kracht weinig zin. Je leert de oefeningen misschien wel maar verder heb je er niks aan. Je moet een bepaalde mate aan weerstand hebben voordat je lichaam een seintje krijgt de spieren groter/sterker te maken.

Edit: je hebt gelijk geantwoord met mij ;) Je hóórt depleted na de training te zijn. Niks mis mee! Ff wat koolhydraten eten en je kunt weer.

Dus wij kunnen de komende paar pagina's steeds hetzelfde lijstje van je verwachten ?
Wat hoop je eigenlijk te bereiken met het posten van je schema's als er toch geen gewichten worden vermeld; daar heeft niemand toch baat bij?

Ik begrijp dat je al die kritiek een beetje zat begint te worden, maar houd wel in je achterhoofd dat het (merendeel) OPBOUWENDE kritiek is.

• #1.086
Maar wat is dan precies de reden dat je zo lang wacht met gewicht verhogen? De meeste oefeningen kun je op t moment toch met het grootste gemak uitvoeren op deze manier?

Opbouwen ok, vind ik zelf niks mis mee. Maar het kan echt absoluut geen kwaad om dat per training te doen. Wat je nu doet heeft voor spiermassa/kracht weinig zin. Je leert de oefeningen misschien wel maar verder heb je er niks aan. Je moet een bepaalde mate aan weerstand hebben voordat je lichaam een seintje krijgt de spieren groter/sterker te maken.

Snap ik, maar op dit moment gaat het niet met het 'grootste gemak'... De techniek is nog in orde maar ik ben bang dat die behoorlijk achteruit gaat bij verhoging op dit moment.

Op dit moment gaat het wel aardig qua techniek, maar ik merk wel dat ik na de training toch wel redelijk 'depleted' ben. Denk dat het beter is om dus even te wachten met verdere verhogingen op dit moment. ;)

ik zou toch gaan verhogen sniper. ik snap je punt wel.

Maar al verhoog je maar met een halve kilo per week of per 2 weken.

Progressive overload. Ken je die term?

• #1.088
Dus wij kunnen de komende paar pagina's steeds hetzelfde lijstje van je verwachten ?
Wat hoop je eigenlijk te bereiken met het posten van je schema's als er toch geen gewichten worden vermeld; daar heeft niemand toch baat bij?

Ik begrijp dat je al die kritiek een beetje zat begint te worden, maar houd wel in je achterhoofd dat het (merendeel) OPBOUWENDE kritiek is.

Snap ik, ik ga de gewichten er vanaf vrijdag wel weer bij vermelden. Hoop alleen dat het dan een keer klaar is wat betreft het 'verhoog verhoog verhoog!!', ik verhoog wanneer ik er klaar voor ben, want ik weet zelf goed dat verhoging nodig is.

• #1.089
ik zou toch gaan verhogen sniper. ik snap je punt wel.

Maar al verhoog je maar met een halve kilo per week of per 2 weken.

Progressive overload. Ken je die term?

Ja, binnenkort wanneer de techniek nog wat vloeiender gaat en het gewicht makkelijker gaat zal ik waarschijnlijk beginnen met een 'verhogings reeks', waarbij ik dus om de 2 weken o.i.d. verhoog. En ja, die term ken ik. :)

Snap ik, ik ga de gewichten er vanaf vrijdag wel weer bij vermelden. Hoop alleen dat het dan een keer klaar is wat betreft het 'verhoog verhoog verhoog!!', ik verhoog wanneer ik er klaar voor ben, want ik weet zelf goed dat verhoging nodig is.

Sniper zie het als aanmoedigingen....:o

Ja, binnenkort wanneer de techniek nog wat vloeiender gaat en het gewicht makkelijker gaat zal ik waarschijnlijk beginnen met een 'verhogings reeks', waarbij ik dus om de 2 weken o.i.d. verhoog. En ja, die term ken ik. :)

Oke sniper, ik probeer totaal niet te zeiken. Dus pak het niet verkeerd op.

Denk dat je dan brute progressie zult gaan boeken.

keep pumping :)

• #1.092
Oke sniper, ik probeer totaal niet te zeiken. Dus pak het niet verkeerd op.

Denk dat je dan brute progressie zult gaan boeken.

keep pumping :)

Thanks, dit soort tips vat ik ook niet verkeerd op hoor ;). De meeste tips overigens niet.

je bent nog jong sniper - zorg dat de techniek goed is , het gewicht komt vanzelf - je ziet hier zat filmpjes langskomen van mensen die te zwaar pakken en daardoor de techniek verwaarlozen - krijg je alleen maar blessures van - zet hem op bikkel

• #1.094
je bent nog jong sniper - zorg dat de techniek goed is , het gewicht komt vanzelf - je ziet hier zat filmpjes langskomen van mensen die te zwaar pakken en daardoor de techniek verwaarlozen - krijg je alleen maar blessures van - zet hem op bikkel

Nogmaals bedankt Gsm. Jij ook knalze ;).

Nogmaals bedankt Gsm. Jij ook knalze ;).

Yep,yep,go for it.
Donderdag schijnt nog een leuke rattendocumantaire te komen op dbb en een paar oefeningetjes.;)
Je doet het prima en je weet dat ik het helemaal TOP vindt dat je zo jong er al zo goed mee bezig bent.:D

Wat is jou doel op lange termijn? (massa/kracht/beachboy/lekker in je vel zitten/niks)

Als je de gewichten weglaat heb je niks aan je log. Een log is er voor om je progressie te bekijken en tips te krijgen (waar jij weinig/niks mee doet)

Hij doet toch altijd hetzelfde gewicht, dus als hij het weglaat kunnen wij het wel raden :roflol:

• #1.097
Massa. En die gewichten komen vanzelf wel een keer. Ik KAN het niet te hoog doen nog en ik heb daar een reden voor. (Flexibiliteit, bv. Hand op tafel plat neerzetten en m'n arm zo andersom zetten.)

Off: Daster wat doe jij op m'n hyves :p.

Laatst bewerkt:
Je hoeft niet bang te zijn voor kritiek. Ben ik ook niet en ik krijg dat voldoende,:eek: .;):D
Dumba jij weet waarom mensen reageren op jou dat is een heel ander verhaal.

OT;Lekkere training toppertje en je rug ook goed getraind! thumbs beest.
Goed bezig BB-broedertje ga zo door......

Massa. En die gewichten komen vanzelf wel een keer. Ik KAN het niet te hoog doen nog en ik heb daar een reden voor. (Flexibiliteit, bv. Hand op tafel plat neerzetten en m'n arm zo andersom zetten.)

En dat zegt de dokter/fysio? Of is dat weer een smoes. Meer dan 13kg kan je dan wel doen. Mja ik dacht dat je doel anders dan massa was, bijv. gewoon voor lekker gezond voelen, dan maken deze gewichten neit uit.

• #1.100
En dat zegt de dokter/fysio? Of is dat weer een smoes. Meer dan 13kg kan je dan wel doen. Mja ik dacht dat je doel anders dan massa was, bijv. gewoon voor lekker gezond voelen, dan maken deze gewichten neit uit.

Ik heb wel degelijk een massa doel voor ogen. Als jij denkt dat het een smoes is, go ahead. Bij m'n geboorte stonden m'n voeten al scheef, en ook werd al duidelijk dat ik zeker tot m'n 18e erg flexibel zou zijn. Bijv. van een kast afspringen; Iedereen landt netjes op de voeten, maar ik ga door de knieën en krijg een knie in m'n eigen gezicht.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven