goeie oef sniper , laat je niet beinvloeden he , je traint voor jezelf , dat is het belangrijkste
+1, boeie wat mensen (waaronder ik) ervan zeggen, als dat jouw max is prima. iedereen heeft een max en je bent pas 13

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goeie oef sniper , laat je niet beinvloeden he , je traint voor jezelf , dat is het belangrijkste

sniper.
Heb je echt moeite met die gewichten? Of gaat je dat allemaal makkelijk af?

Maar wat is dan precies de reden dat je zo lang wacht met gewicht verhogen? De meeste oefeningen kun je op t moment toch met het grootste gemak uitvoeren op deze manier?Ja, ik heb geen zin om elke training weer hetzelfde te horen. Ik snap best dat de gewichten niets voorstellen voor de meeste, maar voor mij is het prima voorlopig. Ik train erg fijn en heb er veel plezier in, en ik neem aan dat het daar tevens om gaat.
Je hóórt depleted na de training te zijn. Niks mis mee! Ff wat koolhydraten eten en je kunt weer.Maar wat is dan precies de reden dat je zo lang wacht met gewicht verhogen? De meeste oefeningen kun je op t moment toch met het grootste gemak uitvoeren op deze manier?
Opbouwen ok, vind ik zelf niks mis mee. Maar het kan echt absoluut geen kwaad om dat per training te doen. Wat je nu doet heeft voor spiermassa/kracht weinig zin. Je leert de oefeningen misschien wel maar verder heb je er niks aan. Je moet een bepaalde mate aan weerstand hebben voordat je lichaam een seintje krijgt de spieren groter/sterker te maken.
Op dit moment gaat het wel aardig qua techniek, maar ik merk wel dat ik na de training toch wel redelijk 'depleted' ben. Denk dat het beter is om dus even te wachten met verdere verhogingen op dit moment.![]()
Dus wij kunnen de komende paar pagina's steeds hetzelfde lijstje van je verwachten ?
Wat hoop je eigenlijk te bereiken met het posten van je schema's als er toch geen gewichten worden vermeld; daar heeft niemand toch baat bij?
Ik begrijp dat je al die kritiek een beetje zat begint te worden, maar houd wel in je achterhoofd dat het (merendeel) OPBOUWENDE kritiek is.
ik zou toch gaan verhogen sniper. ik snap je punt wel.
Maar al verhoog je maar met een halve kilo per week of per 2 weken.
Progressive overload. Ken je die term?

Snap ik, ik ga de gewichten er vanaf vrijdag wel weer bij vermelden. Hoop alleen dat het dan een keer klaar is wat betreft het 'verhoog verhoog verhoog!!', ik verhoog wanneer ik er klaar voor ben, want ik weet zelf goed dat verhoging nodig is.

Ja, binnenkort wanneer de techniek nog wat vloeiender gaat en het gewicht makkelijker gaat zal ik waarschijnlijk beginnen met een 'verhogings reeks', waarbij ik dus om de 2 weken o.i.d. verhoog. En ja, die term ken ik.![]()

Oke sniper, ik probeer totaal niet te zeiken. Dus pak het niet verkeerd op.
Denk dat je dan brute progressie zult gaan boeken.
keep pumping![]()
. De meeste tips overigens niet.je bent nog jong sniper - zorg dat de techniek goed is , het gewicht komt vanzelf - je ziet hier zat filmpjes langskomen van mensen die te zwaar pakken en daardoor de techniek verwaarlozen - krijg je alleen maar blessures van - zet hem op bikkel
.

Dumba jij weet waarom mensen reageren op jou dat is een heel ander verhaal.Je hoeft niet bang te zijn voor kritiek. Ben ik ook niet en ik krijg dat voldoende,.
![]()
Massa. En die gewichten komen vanzelf wel een keer. Ik KAN het niet te hoog doen nog en ik heb daar een reden voor. (Flexibiliteit, bv. Hand op tafel plat neerzetten en m'n arm zo andersom zetten.)
En dat zegt de dokter/fysio? Of is dat weer een smoes. Meer dan 13kg kan je dan wel doen. Mja ik dacht dat je doel anders dan massa was, bijv. gewoon voor lekker gezond voelen, dan maken deze gewichten neit uit.