franckylanssens
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
tja, als dat zo is met je te flexibele gewrichten, kan ik je begrijpen je bench zo laag te houden, tja, en je traint ook thuis zeker, had je in een gym getraind, kon je in de smith benchen, is ook al beter voor schouders en ellebogen.
Waren gisteren 2 jongens van 14 voor de eerste keer in de gym, jammer dat er bij ons geen begeleiding in KT is, waren mee met 2 jongens van 16, ik raaddde ze aan te leren benchen in de smith, konden al goed reeksen duwen met 25kg, ze zijn 14, maar zijn hele kleine magere jongens voor hun leeftijd, ik schatte ze 12.j
k heb gezegd dak ze de volgende keer eenvoudig full-body schemaatje ga geven.
Jij zou ook moeten hulp zoeken bij iemnd ( mssn hier) die je kan helpen met schema en zo
ik ga ze de volgende keer ook leren squatten met lege curlstaaf van 10kg
Waren gisteren 2 jongens van 14 voor de eerste keer in de gym, jammer dat er bij ons geen begeleiding in KT is, waren mee met 2 jongens van 16, ik raaddde ze aan te leren benchen in de smith, konden al goed reeksen duwen met 25kg, ze zijn 14, maar zijn hele kleine magere jongens voor hun leeftijd, ik schatte ze 12.j
k heb gezegd dak ze de volgende keer eenvoudig full-body schemaatje ga geven.
Jij zou ook moeten hulp zoeken bij iemnd ( mssn hier) die je kan helpen met schema en zo
ik ga ze de volgende keer ook leren squatten met lege curlstaaf van 10kg

) te gaan liggen.
. Want na elke training 10 pagina's in een CONTEST log is onoverzichtelijk. Dus nu probeer ik ervoor te zorgen dat in m'n contest log niet zo veel pagina's meer er bij komen na elke training. Dat schiet niet op.