AndroidHealthClinic

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
tja, als dat zo is met je te flexibele gewrichten, kan ik je begrijpen je bench zo laag te houden, tja, en je traint ook thuis zeker, had je in een gym getraind, kon je in de smith benchen, is ook al beter voor schouders en ellebogen.
Waren gisteren 2 jongens van 14 voor de eerste keer in de gym, jammer dat er bij ons geen begeleiding in KT is, waren mee met 2 jongens van 16, ik raaddde ze aan te leren benchen in de smith, konden al goed reeksen duwen met 25kg, ze zijn 14, maar zijn hele kleine magere jongens voor hun leeftijd, ik schatte ze 12.j
k heb gezegd dak ze de volgende keer eenvoudig full-body schemaatje ga geven.
Jij zou ook moeten hulp zoeken bij iemnd ( mssn hier) die je kan helpen met schema en zo
ik ga ze de volgende keer ook leren squatten met lege curlstaaf van 10kg

Ik heb wel degelijk een massa doel voor ogen. Als jij denkt dat het een smoes is, go ahead. Bij m'n geboorte stonden m'n voeten al scheef, en ook werd al duidelijk dat ik zeker tot m'n 18e erg flexibel zou zijn. Bijv. van een kast afspringen; Iedereen landt netjes op de voeten, maar ik ga door de knieën en krijg een knie in m'n eigen gezicht.

Haha dat is k*t. Bij mij in de klas zit iemand die is "Motorisch gestoord" die kan ook neit zo goed lopen enzo :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.103
Haha dat is k*t. Bij mij in de klas zit iemand die is "Motorisch gestoord" die kan ook neit zo goed lopen enzo :(

Nou, dan mag ik nog blij zijn. Ik kan inmiddels prima bijv. van een kast afspringen, dit verhaal was uit groep 4 en dergelijken. Wel kan ik nog altijd rare dingen zoals m'n arm andersom zetten waar menigeen uit m'n klas van staat te kijken.

En laatst zat je nog te janken toen iemand je arm op je rug had gedraaid!:D

Ff serieus sniper..

Hou toch op.. je zoekt gewoon smoesjes en excuus om niet advies aan te nemen, vooral niks te doen met kritiek.. je zoekt gewoon naar redenen om niet hard te hoeven trainen..

Mijn enkels stonden ook naar binnen gezakt als kind, weet je wat de fysio zei: je moet de omheen liggende spieren versterken.. dus flexibele gewrichten of weet ik het wat je in godsnaam bedoeld.. das onzin..

• #1.105
En laatst zat je nog te janken toen iemand je arm op je rug had gedraaid!:D

Ff serieus sniper..

Hou toch op.. je zoekt gewoon smoesjes en excuus om niet advies aan te nemen, vooral niks te doen met kritiek.. je zoekt gewoon naar redenen om niet hard te hoeven trainen..

Mijn enkels stonden ook naar binnen gezakt als kind, weet je wat de fysio zei: je moet de omheen liggende spieren versterken.. dus flexibele gewrichten of weet ik het wat je in godsnaam bedoeld.. das onzin..

Nee. Dan zou ik überhaupt niet gaan trainen of wel dan?

En ik zat niet te janken, en het was ook niet 'op de rug', als ie nog even door was gegaan had ik m'n arm uit de kom.

Nee. Dan zou ik überhaupt niet gaan trainen of wel dan?

En ik zat niet te janken, en het was ook niet 'op de rug', als ie nog even door was gegaan had ik m'n arm uit de kom.

Naja, misschien ga je er van uit dat zolang je maandenlang 13kg blijft bankdrukken, je heel groot en gespierd gaat worden..

Ja sorry hoor.. je mag blij zijn dat iedereen zoveel advies aan je geeft..

je doet er helemaal niks mee!

• #1.107
Naja, misschien ga je er van uit dat zolang je maandenlang 13kg blijft bankdrukken, je heel groot en gespierd gaat worden..

Ja sorry hoor.. je mag blij zijn dat iedereen zoveel advies aan je geeft..

je doet er helemaal niks mee!

Nee, en daarom verhoog ik dat zo af en toe wel.

ik snap trouwens nog steeds niet hoe je op een bed kan bakdrukken...
dan kan je die barbell toch never nooit niet op je borst laten komen?

• #1.109
ik snap trouwens nog steeds niet hoe je op een bed kan bakdrukken...
dan kan je die barbell toch never nooit niet op je borst laten komen?

Bankje. En probeer je armen maar eens een beetje naar binnen te 'krullen' tijdens het banken.

wat voor bankje heb je dan

Je gewrichten worden juist sterker door belasting. Sterke spieren werken op den duur alleen maar voordelig voor hypermobiliteit

• #1.112
WHAHHAHAHAHA wtf is dat voor ding dan!

• #1.115
Goed goed, Dit log heropen ik aangezien het HST bulk log dat ook op slot zit geen nut meer heeft over een weekje o.i.d.
Ik ga namelijk volgende week denk ik maar een ander schema volgen. Ik denk gewoon weer full body, en die gewichten verhogen wanneer het kan.

En ja, ik heropen dit log, zodat m'n contest log niet boven de 100 pagina's uit komt :P. Want na elke training 10 pagina's in een CONTEST log is onoverzichtelijk. Dus nu probeer ik ervoor te zorgen dat in m'n contest log niet zo veel pagina's meer er bij komen na elke training. Dat schiet niet op.

Goed, dan van vandaag even schouders lichtjes aangepakt, omdat ik ze gisteren niet heb getraind.

Dus;

MP: 2x8x22.5kg Rep PR

Er kan maar één ding geconcludeerd worden: Dit is al heel wat beter dan 13 kg.. of niet?

21brg36.jpg

Goed goed, Dit log heropen ik aangezien het HST bulk log dat ook op slot zit geen nut meer heeft over een weekje o.i.d.
Ik ga namelijk volgende week denk ik maar een ander schema volgen. Ik denk gewoon weer full body, en die gewichten verhogen wanneer het kan.

En ja, ik heropen dit log, zodat m'n contest log niet boven de 100 pagina's uit komt :P. Want na elke training 10 pagina's in een CONTEST log is onoverzichtelijk. Dus nu probeer ik ervoor te zorgen dat in m'n contest log niet zo veel pagina's meer er bij komen na elke training. Dat schiet niet op.

Goed, dan van vandaag even schouders lichtjes aangepakt, omdat ik ze gisteren niet heb getraind.

Dus;

Er kan maar één ding geconcludeerd worden: Dit is al heel wat beter dan 13 kg.. of niet?

Goed gedaan kerel:D

Hoe zit het met bulken?

En wat is het verschil tussen een fullbody schema en dat HST schema van je? dat was ook fullbody toch?

• #1.118
Goed gedaan kerel:D

Hoe zit het met bulken?

En wat is het verschil tussen een fullbody schema en dat HST schema van je? dat was ook fullbody toch?

Ja, HST was ook Full body.
Met het verschil dat Ik nu 15/10/5 deed, en met FB gewoon 8-10.

Is een piramide systeem nog goed?

Dus: 12/10/8, aangezien elke oefening 3 sets wordt?

En, bulken komt goed. Zaterdag zal ik me wegen zonder kleding en schoenen en dat zal ik up to date houden.

HST = fullbody...

Dus;

idd beter, nu doorzetten en knallen! je heb een stap gemaakt naar overwinning...alleen die weg is nog heeeeeel lang;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven