Fitness Seller

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb trouwens elektronisch (Ik weet dat het niet HEEL betrouwbaar is) M'n vetpercentage gemeten: 6.3 % :o, ik geloof het niet helemaal, ik denk dat het wel iets hoger is :D.

Ik heb trouwens elektronisch (Ik weet dat het niet HEEL betrouwbaar is) M'n vetpercentage gemeten: 6.3 % :o, ik geloof het niet helemaal, ik denk dat het wel iets hoger is :D.

Whahahahaa

aan die foto in je gallery te zien is het zeker 2-3x zohoog.

Kickback is misschien geen wijven oefening je moet het ook niet te letterlijk nemen.
Maar in een FBschema met 1 oefening per spiergroep is het niet handig om een isolatie oefening in te lassen.

Ik zou dan gewoon skullkrusher, een oh extension, small bp of dippen of iets in die zin.

Je gaat toch ook niet in een fullbody schema ipv squatten voor de benen alleen een legcurl invoeren?;)

als fb goed traint zou je in principe elke dag kunnen trainen , dat betekent dat je soms best eens alleen een isolatie-oefeningen zou kunnen doen - waarom niet ? alleen de meeste trainen fb 3 of 4 maal per week en dan heeft het idd weinig zin - de kickback is best wel een leuke oef alleen niet voor fb - dan zou ik hem als laatste oef pakken als ik al twee zware tricepsoef heb gedaan

jij hoeft je nergens voor te excuseren hoor - dit soort figuren zitten nou eenmaal op dit forum

Keep on pressing & pulling en trek je niks aan van die andere mensen ;)

Thnx DiZoR. Ben me nu beetje aan het 'voorbereiden' voor de eerste Full Body training ooit, die ik morgen ga uitvoeren. Lekker knallen hopelijk en ik hoop de training zo rond 6 uur gepost te hebben. Vrijdag vervolgens Full Body training 2, en dan weer rust tot dinsdag.

Ik ben fan van je topper!
Jij bent het nieuwe jonge talent van Nederland!!!!

Keep up the sprit met lekker trainen en schoon eten maat???

Training van vandaag, OP VOLGORDE:

Benen: Squat 1x10x15kg
1x8x20kg!!
Walking Lunges 1x8x5kg

Biceps: Biceps curl 3x10x5kg
Hammer curl 2x10x5kg

Borst: Dumbbell Flyes 3x8x5kg
Dumbbell Pullovers 2x10x5kg

Triceps: Triceps pullover 4x8x5kg

Schouders: MP 3x10x5kg
Lateral Raises 1x8x5kg

Buik: Sit-ups 2x10

Comments: Wow, echt een lekker gevoel. Alles maar dan ook alles wat ik getraind heb kan ik amper nog bewegen :D, vooral m'n armen gaan stroef nu.
Nu eten en rusten, om vrijdag er weer 100% tegen aan te gaan, want deze training was erg lekker!

Hahah ik vind dat sniperx ook meer muscle verdiend. Je bent goed bezig. Zet hem op he !

Training van vandaag, OP VOLGORDE:

Benen: Squat 1x10x15kg
1x8x20kg!!
Walking Lunges 1x8x5kg

Biceps: Biceps curl 3x10x5kg
Hammer curl 2x10x5kg

Borst: Dumbbell Flyes 3x8x5kg
Dumbbell Pullovers 2x10x5kg

Triceps: Triceps pullover 4x8x5kg

Schouders: MP 3x10x5kg
Lateral Raises 1x8x5kg

Buik: Sit-ups 2x10

Comments: Wow, echt een lekker gevoel. Alles maar dan ook alles wat ik getraind heb kan ik amper nog bewegen :D, vooral m'n armen gaan stroef nu.
Nu eten en rusten, om vrijdag er weer 100% tegen aan te gaan, want deze training was erg lekker!

Gaat goed met je. Goede trainingen, lekker volume en ja sommige mensen op het forum........(geen woorden voor zo af en toe)
Ga lekker zo door en ik blijf je volgen.:D;)

waarom squat je maar 2 setjes.... en biceps 5?

Tot nu toe verloopt 2 setjes het beste, maar ik zal er 3 van maken. Bedankt voor de 'tip'.

En natuurlijk allen bedankt voor de reacties!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven