Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb trouwens elektronisch (Ik weet dat het niet HEEL betrouwbaar is) M'n vetpercentage gemeten: 6.3 %, ik geloof het niet helemaal, ik denk dat het wel iets hoger is
.
Whahahahaa
aan die foto in je gallery te zien is het zeker 2-3x zohoog.

Kickback is misschien geen wijven oefening je moet het ook niet te letterlijk nemen.
Maar in een FBschema met 1 oefening per spiergroep is het niet handig om een isolatie oefening in te lassen.
Ik zou dan gewoon skullkrusher, een oh extension, small bp of dippen of iets in die zin.
Je gaat toch ook niet in een fullbody schema ipv squatten voor de benen alleen een legcurl invoeren?![]()
Whahahahaa
aan die foto in je gallery te zien is het zeker 2-3x zohoog.

Echt waar. Ben je nou alleen hier om mensen af te zeiken of zo? Die foto is van hooguit een paar cm afstand genomen, en is al maanden oud, het is alleen een arm dus over M'n BF kun JIJ niks zeggen.
Ik ben fan van je topper!
Jij bent het nieuwe jonge talent van Nederland!!!!
Keep up the spirit met lekker trainen en schoon eten maat![]()
, vooral m'n armen gaan stroef nu.Training van vandaag, OP VOLGORDE:
Benen: Squat 1x10x15kg
1x8x20kg!!
Walking Lunges 1x8x5kg
Biceps: Biceps curl 3x10x5kg
Hammer curl 2x10x5kg
Borst: Dumbbell Flyes 3x8x5kg
Dumbbell Pullovers 2x10x5kg
Triceps: Triceps pullover 4x8x5kg
Schouders: MP 3x10x5kg
Lateral Raises 1x8x5kg
Buik: Sit-ups 2x10
Comments: Wow, echt een lekker gevoel. Alles maar dan ook alles wat ik getraind heb kan ik amper nog bewegen, vooral m'n armen gaan stroef nu.
Nu eten en rusten, om vrijdag er weer 100% tegen aan te gaan, want deze training was erg lekker!