- Waardering
- 125
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Kan je er niet 3dagen in de week van maken ?
dan kom je al een eind verder met spier groepen verdelen....
of een normaal fullbody schema te volgen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op welke dagen train je dan?
en post je voedingsschemaeens
Hoeveel squat en deadlift je? Je zette alleen je benchpress erin. En waarom 5 zowat dezelfde fotos?

Armen lopen voor t.o.v. de rest... niet goed bezig. Je achterkant heb je volgens mij ook niet veel aan gedaan.
Focus op de compounds en niet alleen op curlzzz voor de girlzz en abzz.

Ik ben altijd al jaloers geweest op aziaten hun haar
En gewoon goed eten, kom je stukken verder mee!![]()
verschillend, meestal maandag & donderdag of dinsdag & vrijdag
als er maar een paar dagen rust tussen zit om weer te herstellen
hoe zou jij je spier groepen verdelen wanneer je 3dagen in de week gaat?
is 4 dagen dan niet een minimale? (om alle spier groepen 2 keer in de week te hebben gehad) bijvoorbeeld:
maandag: borst, biceps, buik, benen
dinsdag: rug, schouders, triceps
donderdag: borst, biceps, buik, benen
vrijdag: rug, schouders, triceps
ik wil het liefst bij 2dagen in de week blijven ivm school & andere hobby's enz., ik ben nu al 5-6 uur in de week bezig met trainen.
het lijkt me wel minder zwaar om in delen te trainen (naast dat je vaker naar de sportschool moet gaan dan), ik heb heel vaak geen zin om m'n hele lichaam in een keer te trainen, maar heb 't tot nu toe wel volgehouden.
maar ik heb nu dus een abonnement van 2x per week, aangezien ik bij een wat redelijk dure sportschool zit ben ik daar al 35,50 per maand voor kwijt
als ik 4x zou gaan ofzo zou ik die abonnement moeten veranderen naar onbeperkt en dat is me een beetje te duur.
er is nog wel een andere sportschool hier (waar de meeste mensen die ik ken allemaal naar toe gaan) daar is het maar 16 euro per maand om onbeperkt te trainen, ik zat er ook aan te denken om daar heen te gaan maar ik vind de indeling & de apparaten daarbinnen niet zo fijn en het is een hele eind fietsen.
waar ik nu sport ligt maar 3 minuten fietsen van m'n huis zonder stoplichten etc. dus als het bijvoorbeeld erg hard regent ga ik er nog steeds heen omdat het toch zo dichtbij is. als ik naar die andere sportschool zou gaan zou ik veel minder gediciplineerd zijn. de meeste mensen die ik ken die zich daar hebben aangemeld gingen in het begin erg veel, maar na een tijdje gaan ze allemaal maar 1 keer per maand ofzo, of ze denken heel makkelijk 'ik ga deze 2 weken wel ff niet'.

Ik ben altijd al jaloers geweest op aziaten hun haar
En gewoon goed eten, kom je stukken verder mee!![]()

Het lukt me niet om m'n hele lichaam binnen 1-1.5 uur te trainen, ik ben daar minstens 2 uur aan kwijt.
Spiergroepen in delen trainen lijkt me alleen handig wanneer je 4-6 keer per week gaat, maar ik heb alleen tijd om 2 keer per week te gaan dus vandaar dat ik per training m'n hele lichaam wil pakken.
Ik heb net ff m'n startpost geupdate (foto's van m'n rug, etc.)

Heel slecht resultaat voor zo'n tijdsperiode.
Maar je geeft het zelf aan.
Je traint weinig en je eet slecht, dus is het niet verwonderlijk dat je er nog als een anorexiapatient uitziet. Maar als jij hier tevreden mee bent, moet je gewoon zo voort doen![]()

"Anorexiepatient"
Alstublieft eh kerel. Heb jij ooit al een anorexiapatient gezien mong**l?