MuscleMeat

1 op 3 moslims wil Islamonderwijs .

frietbakker Nogmaals over die intregratie.... die moet je niet willen zei:
Dus neem nu in Belgie daar heb je dan het Vlaams, frans, duits en als het van jou afhangt ook nog een islamitisch landsgedeeldte?
Tof :rolleyes: Mensen als jij doen mij huiveren als ik denk over de toekomst van europa.

Wat vind je erg aan het feit dat er een Frans, Duits, Bels en Nederlands gedeelte is in Belgie?

Heb je daar andere argumenten dan voor een islamitisch deel? Ik ben benieuwd...

frietbakker zei:
Wat vind je erg aan het feit dat er een Frans, Duits, Bels en Nederlands gedeelte is in Belgie?
Ik heb alleen problemen met de miljardenstroom van Vlaanderen naar wallonie en de macht van de ps, voor de rest vind ik er niks ergs aan.
frietbakker zei:
Heb je daar andere argumenten dan voor een islamitisch deel? Ik ben benieuwd...
Euh..? Kun je die vraag iets anders stellen want ik weet niet echt over welke argumenten je het hebt. Heb ik waar andere argumenten voor?? ???

Groetjes.

Ik wil ook naar een moslim school, wat is daar erg aan ?

Jay Impol zei:
Ik wil ook naar een moslim school, wat is daar erg aan ?

Nou heel simpel, Twee redenen:

1 alle juffrouws hebben DIKKE VIEZE SNORREN,
2 Gescheiden Gymen en Zwemmen, dus geen k*tjes kijken met het douchen

Ik heb deze twee punten dan ook als een groot pluspunt ervaren, en ik moet zeggen dat het mij wel geholpen heeft in de loop der jaren om het een en ander te pimpen

• Topic Starter Topic Starter
Mensen de vrije keus laten om te gaan wonen waar ze willen wonen?

Logisch, maar we zien wel wat dat ons tot dusver heeft gebracht.

Turkenflats/buurten, negerbuurten......is logisch dat ze elkaar opzoeken maar goed is het niet.

Ff klein feitje: In dat soort wijken liggen de criminaliteitscijfers n stuk hoger dan elders.

Ik zou niet graag in A'dam-Zuid willen wonen om maar ff wat te noemen.

Dit topic gaat over alles behalve de oorspronkelijke draad, is leuk als je wat frustraties kwijt wil maar niet erg bevorderlijk voor de discussie.....van mij mag er wel een slotje op.

Conclusie: scholing scheiden van religie, en dus ook geen godsdienst lessen meer. Hoeft niemand meer te klagen en daar moet iedereen dan ook maar tevreden mee zijn.

Hicham

get rid of artikel 23 !!!!!!!!!

Leviathan zei:
Mensen de vrije keus laten om te gaan wonen waar ze willen wonen?

Logisch, maar we zien wel wat dat ons tot dusver heeft gebracht.

Turkenflats/buurten, negerbuurten......is logisch dat ze elkaar opzoeken maar goed is het niet.

Ff klein feitje: In dat soort wijken liggen de criminaliteitscijfers n stuk hoger dan elders.

Ik zou niet graag in A'dam-Zuid willen wonen om maar ff wat te noemen.

En weet je wat nou het grappige is? Dat mensen niet zelf mogen weten waar ze gaan wonen. Er is een zogenaamd spreidingsbeleid. Als je het artikel had gelezen wat ik had gepost, dan had je dat geweten.

Je bedoelt A'dam zuid-oost :D a'dam zuid en oud zuid zijn behoorlijk sjieke buurten, en geen allochtoon te zien.

• Topic Starter Topic Starter
hicham zei:
Conclusie: scholing scheiden van religie, en dus ook geen godsdienst lessen meer. Hoeft niemand meer te klagen en daar moet iedereen dan ook maar tevreden mee zijn.

:thumbs:

Beste is alles te scheiden van religie, in wezen is religie, in welke vorm dan ook, the root of all evil.

Islam vs niet Moslims
Katholiek vs Christenen

****ing bullshit allemaal, heeft al teveel levens gekost door de eeuwen heen.

@ Feelngood: Die bedoelde ik ja :D

Enne....sjieke buurten kom ik liever ook niet.....dus ergens klopt mn stelling nog wel ;)

toch vaak liever dan in sateliet wijken :S. het is een bullshit cliché maar voel mij er toch wat veiliger.

Maar religie is altijd al de oorzaak geweest van de oorlogen, maar schaf dat maar is af.

Frietbakker, jij stelt dat alle culturen gelijkwaardig zijn en dat we daarom iedereen precies moeten laten doen waar hij zin in heeft. Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je met gelijkwaardig bedoelt. Het is duidelijk dat de Westerse cultuur leidt tot welvaart, vrijheid en vooruitgang, ELK WESTERS LAND OP AARDE BEWIJST DAT! Ook is het duidelijk dat een Islamitische cultuur leidt tot armoede, onvrijheid en stilstand/achteruitgang, ELK MOSLIMLAND OP AARDE BEWIJST DAT!
Ik vind het prima als mensen een andere cultuur hebben in Nederland, maar alleen in privé omstandigheden. IK ben niet zo naief om te denken dat Nederland heteerste land in de geschiedenis wordtmet een aanzienlijke moslimbevolking, waar het niet tot problemen komt.
Kan jij me een land noemen waar de Islam overheersend is waar het goed gaat?

Dat punt probeer ik helemaal niet te maken, het gaat mij er niet om dat westerse denkbeelden tot rijkdom leiden (wat ook niet altijd waar) en dat islamitsche beelden tot armoe leiden etc..

Ik vind dat mensen vrij moeten zijn om te doen en laten wat ze willen zolang ze daar anderen geen schade mee toe brengen. Dus daar valt ook moslimonderwijs onder. Door enkel alleen bevolkingsgroepen, landen westerse denkbeelden op te leggen omdat dit 'goed' is, is zeer bedenkelijk. Zo vinden communistische dictators namelijk ook altijd dat zij weten wat goed is voor het volk... alleen is het volk daar niet zo blij mee. Vrijheid staat voorop, op elk gebied dus ook op dit gebied vind ik.

pat21 zei:
Ik doe een gok: De Verenigde Arabische Emiraten. :)

OK, OK, en niet door olie. :o

Misschien Dubai, dat heeft ook veel andere inkomsten behalve olie. Daarna houdt het geloof ik wel op.

:D Je hebt wel een punt. In het overgrote deel van de Islamitische landen is het gewoon armoedig en is het een zooitje

frietbakker zei:
Dat punt probeer ik helemaal niet te maken, het gaat mij er niet om dat westerse denkbeelden tot rijkdom leiden (wat ook niet altijd waar) en dat islamitsche beelden tot armoe leiden etc..

Ik vind dat mensen vrij moeten zijn om te doen en laten wat ze willen zolang ze daar anderen geen schade mee toe brengen. Dus daar valt ook moslimonderwijs onder. Door enkel alleen bevolkingsgroepen, landen westerse denkbeelden op te leggen omdat dit 'goed' is, is zeer bedenkelijk. Zo vinden communistische dictators namelijk ook altijd dat zij weten wat goed is voor het volk... alleen is het volk daar niet zo blij mee. Vrijheid staat voorop, op elk gebied dus ook op dit gebied vind ik.

Ik wil de Islam toch ook niet verbieden? Ik vind alleen dat het te ver gaat in een westers land (waarvan de meerderheid westers wil blijven) om kinderen van jongs af aan te indoctrineren met islamitische denkbeelden. Die moeten juist ook met het westerse gedachtegoed kennismaken, thuis leren ze al genoeg over de islam. Dan kunnen ze uiteindelijk zelf een afgewogen keuze maken wat ze willen met hun leven.

Terug
Naar boven