- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het Christendom heeft 2,2 miljard volgelingen, de Islam heeft er 1,57 miljard.
Maar alleen de Islam is schokkend? Terwijl ze nog onder de Christenen staan?
*Zucht*
Ware het niet dat die twee religies en hun volgelingen totaal niet te vergelijken zijn.Het Christendom heeft 2,2 miljard volgelingen, de Islam heeft er 1,57 miljard.
Maar alleen de Islam is schokkend? Terwijl ze nog onder de Christenen staan?
*Zucht*
Ware het niet dat die twee religies en hun volgelingen totaal niet te vergelijken zijn.

2,2 miljard christenen en 1,6 miljard moslims = 3,8 miljard mensen die geloven in leven na de dood. En dan heb je de andere religies nog niet eens meegerekend.
brutal.
Nou nee.. Iedereen die ooit gedoopt is etc. wordt bij die cijfers opgenomen. Ik neem aan dat ruwweg 4/5e (meer/minder, het idee telt) van de gedoopten de laatste paar decennia al lang geen echte gelovige meer is en dat gegeven zal enkel maar toenemen. Bij moslims zal het wel iets anders liggen , maar ook daar zullen ze in het Westen zullen steeds meer een minderheid worden neem ik aan.
+1
Bij moslims is er trouwens alleen sprake vant ontkerking, ze leven meer westers maar ze zijn nog altijd even gelovig.
Zou goed kunnen inderdaad. Ik ken ook weinig gelovige mensen, alhoewel dit een beperkt referentiekader is.Nou nee.. Iedereen die ooit gedoopt is etc. wordt bij die cijfers opgenomen. Ik neem aan dat ruwweg 4/5e (meer/minder, het idee telt) van de gedoopten de laatste paar decennia al lang geen echte gelovige meer is en dat gegeven zal enkel maar toenemen. Bij moslims zal het wel iets anders liggen , maar ook daar zullen ze in het Westen zullen steeds meer een minderheid worden neem ik aan.

Hebben zij ook kerken?![]()
Lijkt mij wel dat "eens gelovig, altijd gelovig" beter opgaat voor moslims, ze zitten veel meer in een bepaald milieu dat dat in stand houdt denk ik.
+1
Bij moslims is er trouwens alleen sprake vant ontkerking, ze leven meer westers maar ze zijn nog altijd even gelovig.
2,2 miljard christenen en 1,6 miljard moslims = 3,8 miljard mensen die geloven in leven na de dood. En dan heb je de andere religies nog niet eens meegerekend.
brutal.
Psychische aandoeningen bedoel je--> een strak jurkje en hoge hakken maar dan wel zo`n kopvod op je hoofd brrr enge gevaarlijke mensen zijn het.