AndroidHealthClinic

Shocking News 1 op 4 in de wereld is moslim

2,2 miljard christenen en 1,6 miljard moslims = 3,8 miljard mensen die geloven in leven na de dood. En dan heb je de andere religies nog niet eens meegerekend.

brutal.

Pff zoveel mensen die in deze tijd nog altijd in die onzin geloven.
Triest vind ik het.

Het Christendom heeft 2,2 miljard volgelingen, de Islam heeft er 1,57 miljard.

Maar alleen de Islam is schokkend? Terwijl ze nog onder de Christenen staan?:rolleyes:

*Zucht*

Ik vind het eerlijk gezegd maar moeilijk te geloven dat er 2.2 miljard christenen zijn.

Hoe komen ze eigenlijk aan deze getallen?

• Topic Starter Topic Starter
Het Christendom heeft 2,2 miljard volgelingen, de Islam heeft er 1,57 miljard.

Maar alleen de Islam is schokkend? Terwijl ze nog onder de Christenen staan?:rolleyes:

*Zucht*
Ware het niet dat die twee religies en hun volgelingen totaal niet te vergelijken zijn.

1 out of 4 people in the world is muslim...
But the real issue is,

how do we convert the other 3?

:D

Wacht maar over een tijdje dan zijn wij allemaal slaven van de moslims.
Die types die fokken als gekken.

Had in ieder geval niet gedacht dat China zoveel moslims zou tellen! De arabs are coming...

2,2 miljard christenen en 1,6 miljard moslims = 3,8 miljard mensen die geloven in leven na de dood. En dan heb je de andere religies nog niet eens meegerekend.

brutal.

Nou nee.. Iedereen die ooit gedoopt is etc. wordt bij die cijfers opgenomen. Ik neem aan dat ruwweg 4/5e (meer/minder, het idee telt) van de gedoopten de laatste paar decennia al lang geen echte gelovige meer is en dat gegeven zal enkel maar toenemen. Bij moslims zal het wel iets anders liggen , maar ook daar zullen ze in het Westen zullen steeds meer een minderheid worden neem ik aan.

Laatst bewerkt:
Nou nee.. Iedereen die ooit gedoopt is etc. wordt bij die cijfers opgenomen. Ik neem aan dat ruwweg 4/5e (meer/minder, het idee telt) van de gedoopten de laatste paar decennia al lang geen echte gelovige meer is en dat gegeven zal enkel maar toenemen. Bij moslims zal het wel iets anders liggen , maar ook daar zullen ze in het Westen zullen steeds meer een minderheid worden neem ik aan.

+1
Bij moslims is er trouwens alleen sprake vant ontkerking, ze leven meer westers maar ze zijn nog altijd even gelovig.

+1
Bij moslims is er trouwens alleen sprake vant ontkerking, ze leven meer westers maar ze zijn nog altijd even gelovig.

Hebben zij ook kerken? :eek:

Lijkt mij wel dat "eens gelovig, altijd gelovig" beter opgaat voor moslims, ze zitten veel meer in een bepaald milieu dat dat in stand houdt denk ik.

Zou goed kunnen inderdaad. Ik ken ook weinig gelovige mensen, alhoewel dit een beperkt referentiekader is. :D

verschrikkelijk, de wereld naar de verdoemenis.

Hebben zij ook kerken? :eek:

Lijkt mij wel dat "eens gelovig, altijd gelovig" beter opgaat voor moslims, ze zitten veel meer in een bepaald milieu dat dat in stand houdt denk ik.

Ik ken ook moslims die universiteit gedaan hebben enzo, maar telkens slagen ze erin om "de kennis" zo aan te passen zodat het overeenkomt met de koran.

Het word er door de ouders ook te sterk ingestampt denk ik.

Laatst bewerkt:
+1

Psychische aandoeningen bedoel je--> een strak jurkje en hoge hakken maar dan wel zo`n kopvod op je hoofd brrr enge gevaarlijke mensen zijn het.

brutal.

Ja, dat is inderdaad het ergste van een geloof.

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

Psychische aandoeningen bedoel je--> een strak jurkje en hoge hakken maar dan wel zo`n kopvod op je hoofd brrr enge gevaarlijke mensen zijn het.

:roflol:
Inderdaad, levensgevaarlijk die kopvodden.

Mijn oma liep ook vaak met een hoofddoek op, vooral in de kou. Ik kan je vertellen dat die ook levensgevaarlijk was.

Terug
Naar boven