Fitness Seller

Shocking News 1 op 4 in de wereld is moslim

Ik zie niet in waarom het dragen van een "kopvod" ook gelijk moet staan voor een verminderde integratie.
Ken genoeg meisjes met hoofddoek die beter Nederlands kunnen dan de gemiddelde sterrenwijk bewoner en die goed genoeg meedraaien binnen de maatschappij.

Wel intelligent inderdaad dat linksdenkende altijd afgaan op hun goede onderbuikgevoel en eigen persoonlijke ervaringen. Neem het grote geheel eens in ogenschouw en beoordeel opnieuw.

Wel intelligent inderdaad dat linksdenkende altijd afgaan op hun goede onderbuikgevoel en eigen persoonlijke ervaringen. Neem het grote geheel eens in ogenschouw en beoordeel opnieuw.

:roflol: Dat van mij was een voorbeeld waarbij ik wil laten zien dat het dragen van een hoofddoek niet per se de integratie hoeft te belemmeren.
Dat van jou is wetenschappelijk bewezen en bestaat niet enkel uit onderbuikgevoelens? Kom dan even af met wat bewijzen waaruit blijkt dat het dragen van een hoofddoek de integratie belemmerd.
Succes ermee!

Iemand die een kopdoek draagt wilt gewoon niet integreren. Dat ziet er toch niet uit man. Je kan het helaas niet verbieden omdat je het gezicht wel ziet in dit geval. Het enige wat we kunnen doen is boycotten, dus als er iemand met een vod om achter de kassa zit > andere kassa nemen of desnoods winkel verlaten. En bedrijven moeten eigenlijk sowieso mensen met een vod kunnen weigeren op sollicitatie, net als een hanekam overigens of andere achterlijke dingen, alleen zullen de linkse partijen het daar natuurlijk niet mee eens zijn..

Iemand die een kopdoek draagt wilt gewoon niet integreren. Dat ziet er toch niet uit man. Je kan het helaas niet verbieden omdat je het gezicht wel ziet in dit geval. Het enige wat we kunnen doen is boycotten, dus als er iemand met een vod om achter de kassa zit > andere kassa nemen of desnoods winkel verlaten. En bedrijven moeten eigenlijk sowieso mensen met een vod kunnen weigeren op sollicitatie, net als een hanekam overigens of andere achterlijke dingen, alleen zullen de linkse partijen het daar natuurlijk niet mee eens zijn..

Allemaal in de pas lopen en gewoon normaal doen! En dan vooral volgens de 'normen' van het ongeletterde proletariaat.

Stuur je nu bewust aan op een Godwinnetje of overschat ik je dan?

Ik stel gewoon voor dat we allemaal een uniform aantrekken.

En bedrijven moeten eigenlijk sowieso mensen met een vod kunnen weigeren op sollicitatie, net als een hanekam overigens of andere achterlijke dingen, alleen zullen de linkse partijen het daar natuurlijk niet mee eens zijn..

vanzelfsprekend moeten hanekamen worden verboden!

Klaas en beginner hebben blijkbaar geen last van hoogtevrees en noem je dit een uniform beginner? hehehehe

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Streven de "rechtsen" nu ook al naar een communistische heilstaat?
Moet potverdikkie niet gekker worden.

Ik stel gewoon voor dat we allemaal een uniform aantrekken.

Haha linkse altijd weer met waardeloze tegenstellingen, altijd het uiterste pakken.

Wat is er mis met je gewoon normaal te kleden? Iemand met een hanekam of zijn gezicht getatoeerd moet niet zeiken als hij/zij niet wordt aangenomen. Net als met een kopdoek.

En communistische heilstaat? :roflol: ik haat communisten.

En communistische heilstaat? :roflol: ik haat communisten.

Zou je anders niet zeggen.
Er is niks mis mee om je gewoon te kleden, ook is er niks mis mee om te dragen wat je wilt.
Het zou toch totaal ridicuul zijn als ene cutler van een forum genaamd dutchbodybuilding gaat bepalen wat de kledingsnormen zijn?

Wel grappig dat je een overtuigt Wilders aanhanger bent die toch de vrijheid van religie en de vrijheid van meningsuiting wilt aanpakken. Vooral de vrijheid van meningsuiting is juist iets waar Wilders voor door het vuur gaat. Dit willen beperken door bepaalde kledingdracht te verbieden of beboeten is natuurlijk geheel hypocriet.

Ik begrijp dat dit relaas tegen dovemansoren gericht is, maar toch wilde ik ageren tegen praktijken die volledig de plank misslaan en totaal niet thuis horen in de vrije westerse cultuur.

Kijk die Cutler toch weer, zo blind voor zijn eigen mentaliteit en stellingen. Je spreekt jezelf vrijwel iedere dag tegen zonder dat je het ook zelf maar in de gaten hebt, of is het zo dat jij bepaalt wat extreem is en dat jij bepaalt hoe vrijheid er uit ziet?

Moet ik nu weer tijd steken in het pasten van je eigen extremistische uitspraken?

2,2 miljard christenen en 1,6 miljard moslims = 3,8 miljard mensen die geloven in leven na de dood. En dan heb je de andere religies nog niet eens meegerekend.

brutal.

3,8 Miljard imbecielen dus! Bij wie niet het simpele besef wil doordringen dat 'wij' de mensheid totaal geen kennis hebben van het bestaan van een God of ander opperwezen.

En hoeveel daarvan doen er aan krachtsport?

In mijn bescheidenheid en met gezond verstand zeg ik dat ik het helemaal niet weet of er hierna iets is!
Integenstelling tot de gelovigen die wel denken op basis van helemaal niets dat er hierna een God, Allah etc. is.

Dat is het grote verschil ! Een atheïst dringt zijn mening niet op, en vermoordt ook geen andere mensen als ze niet zijn overtuiging hebben.

beter zou zijn 1 op 4 BUITEN EUROPA is moslim

gewoon negeren die moslims

Ik, als homo sapiens, vrijdenker, humanist, rationalist, sjamaan, psychonaut, agnost, schrijver, filosoof, wijsman en tal van andere beproefde kwalificaties deel de mening met T dat dit zorgwekkend is.

Wees een man, durf de grote van de kosmische ruimte te laten integreren in je mentale gedachten model en ontwikkel een zedenleer welke op elk moment onderwerpelijk is aan de noodzakelijke verandering indien de tijdsgeest dit vraagt.

Vasthouden aan niet autonome taal coderingen is gelijk aan armoedig vastroesten.

Terug
Naar boven