Fitness Seller

10 maanden sportschool.

Bezoekers in dit topic

goed buff maar je % is denk ik ook wel rond de 18... mis houd je wat vocht vast :)
 
Lekker bezig hoor.
 
lekker dianabol geknalt ?
leer eerst een loopband aanzetten en ga dan juicen.
zou idd makkelijk kunnen, zo'n feyoso type..
ik zie voornamelijk vocht/vet gains.
 
Ben 100% naturel :) Ik kom trouwens van 25% bf ben nogsteeds aant cutten tot ik 10-12% maarja ben ook pas 10 maand in sportschool dus verwacht niet veel
 
Laatst bewerkt:
"Lelijk gezicht

--------------------------------------------------------------------------------

Hmmmm, tijdens al mijn workouts krijg ik een vermoeide rare gezicht, ook zweet ik erg veel en dan wordt het niet veel mooier... Hebben meer mensen dit? En wat kan je eraan doen? Of let ik te veel op mezelf en zit het tussen mijn oren? Er zitten iig veel spiegels in mijn gym, dus misschien let ik te veel op mezelf dunno... Iig vind ik het maar niks als er net mooie dames komen trainen, en ik vol in het zweet en vermoeid zit te hijgen etc.
"

Buhahaha
 
omg nee laat me met rust man wtf
 
flink aan het cutten ik zit nu wel echt op 16%bf de belichting van die andere pic was k*t...
bene ontspannen
1qfrjq.png
 
zou idd makkelijk kunnen, zo'n feyoso type..
ik zie voornamelijk vocht/vet gains.

idd ik zie ook vooral vet en vocht gains als ik nu mijn begin pic vergelijk met 10 maanden later.

29mtap2.png
 
Yerr, je rechterarm is er op vooruit gegaan. niceeeee
 
Waar precies keek die fysiotherapeute naar dan?
 
Waar precies keek die fysiotherapeute naar dan?

als je goed kijkt zie je dat men derde been naar boven wijst

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 19:48 ----------

Welk fapvoer heb je gebruikt?

spiegel, wanneer komen jouw pics? sinds jij steeds een indicatie geeft dat je buffer bent dan mij lol, oh had net ff gemeten, die arm die jij kleiner noemt is een halve cm groter, dan de arm waar je mijn ader ziet, komt dus door belichting :)
 
Laatst bewerkt:
Dat is niet genoeg om 5 minuten naar te staren hoor.

er zit speling in man omdat al men bloed van men derde been naar men armen ging voor de poze, maar wat vind jij van mijn progressie Marcel?
 
En daar staart die fysio naar??? notsureifserious.jpg
 
En daar staart die fysio naar??? notsureifserious.jpg

maar ik ben besneden:( dat maakt hem weer speciaal:)

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 20:08 ----------

willen jullie aub mijn fysiek beoordelen inplaats van mijn lul:)
 
er zit speling in man omdat al men bloed van men derde been naar men armen ging voor de poze, maar wat vind jij van mijn progressie Marcel?

Best netjes eerlijk gezegd maar heb je je op die laatste foto ingesmeerd ofzo?
 
Back
Naar boven