AndroidHealthClinic

100% attitude, 0% bullshit

Haha, ik snap serieus niet hoe sommigen hier zo'n ****ed up hoge BOR hebben, trekken jullie die naar de onderbuik ofzo?

+1

Ik BOR met 70kg ofzo :o

Denk dat ik even de techniek moet leren want die is ook niet ideaal.

Haha, ik snap serieus niet hoe sommigen hier zo'n ****ed up hoge BOR hebben, trekken jullie die naar de onderbuik ofzo? :mad: :D

Allemaal terminologie kerel ... BOR ipv Yates Row bv ... Pendlay Row ipv Barbell Row.
En dan idd waar je hem naartoe trekt. En of je je rug al dan niet arched.

En voor het gemak noemt iedereen hem dan gewoon BOR en voegen ze nog eens 20%
toe op het gewicht wat ze gebruikt hebben :D

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal terminologie kerel ... BOR ipv Yates Row bv ... Pendlay Row ipv Barbell Row.
En dan idd waar je hem naartoe trekt. En of je je rug al dan niet arched.

En voor het gemak noemt iedereen hem dan gewoon BOR en voegen ze nog eens 20%
toe op het gewicht wat ze gebruikt hebben :D

Haha dat zal er bij sommigen wel mee te maken hebben. Sommigen zullen best 120 kunnen, maar of dat bij iedereen echt gebeurd in een benen-rugverhoudingshoek van +- 110° en zonder gesmijt ofzo betwijfel ik dan toch. :)

Misschien moet ik eens onderhands gaan proberen ipv overhands, ook ter afwisseling.

http://www.youtube.com/watch?v=K2qgXpfib58&NR=1

Om te illustreren wat smijten is. Monster rom ook. :o:D Sterk zal ie wel zijn... :o

Lol ik ben er nooit op gekomen mijn knieën op de grond te leggen bij burpees. Vandaar dat mn borst weleens begin te falen na een tijdje ..

Verschil tussen Yates Row en BOR is idd huge. BOR trek ik echt niet na t deadliften :P

Lol ik ben er nooit op gekomen mijn knieën op de grond te leggen bij burpees. Vandaar dat mn borst weleens begin te falen na een tijdje ..

Lijkt mij sterk, tenzij na borsttraining? Hoeveel doe je er gemiddeld?

Ik kan 60 volledige reps zonder pauze opdrukken, maar bij burpees heb je na elk rep een soort van pauze natuurlijk dus fail ik er nooit op.

Verschil tussen Yates Row en BOR is idd huge. BOR trek ik echt niet na t deadliften :P

Is dan idd lastig om zonder cheating te doen.

update wat betreft trainingen :

gisteren niet getraind wegens mijn verjaardag en ook sinds gisterenmiddag wat pijn in linker onderrug. Ik hoop op een geknelde zenuw ofzo zodat het snel over is. Geen idee van wat het nu juist precies kan zijn, omdat het dagen na een echte training is opgekomen. Door het lopen, rugtraining, verkeerd geslapen, ... ?

Door pijn en algehele zwakte (voeding was nu niet bepaald top na het beetje feesten door einde examen en verjaardag) lichtjes getraind vandaag :

Dips
12xBW
12x
12x
10xBW+12kg
6xBW+18kg
10x
10x
6x
6x
6x

Totaal : 90 reps /!\ VPR

Seated Military Press (om minder druk op rug te zetten zittend ipv staand zoals normaal)
12x40
10x55
6x70 (gewichten bij benadering, smith dus kan 5 meer of (eerder) minder zijn)

Pull-ups
12x
12x
10x
8x
6x
6x
6x

Totaal : 60 reps

Incline Dumbbell Press
12x22
10x26
8x30 (easy)

Cardio op crosstrainer (naast de gebruikelijke 2x 20min fietsen naar en van sportschool)
5min opwarming
20min zwaar :
gemiddeld 175 bpm hartslag
Wattage 240 gemiddeld
300kcal verbrand
Niveau 9/20

Onderrug dus maximaal proberen vermijden, plan ook enkele dagen nog niet te gaan lopen. Ook MP was niet voluit want met erg zware gewichten gaat mijn rug toch krommen...

Hopelijk morgen alweer wat beter zodat ik benen kan gaan aanpakken. :)

http://www.youtube.com/watch?v=CQBNH3UFEC0

Laatst bewerkt:
Sterke Dips gozer!

En nog feli!

gefeliciteerd nog kerel :D

Nog gefeliciteerd en idd veel dips! Pull ups ook niet mis trouwens..

Wat hierboven is gezegd :)

Laatst bewerkt:
wat een gekte op die dips ... :thumbs:

brutale cardio sessie trouwens ook kerel !

Sterke Dips gozer!

En nog feli!

Nog gefeliciteerd en idd veel dips! Pull ups ook niet mis trouwens..

wat een gekte op die dips ... :thumbs:

brutale cardio sessie trouwens ook kerel !

Bedankt iedereen. :)

Vanavond benen, wordt tijd dat ze eens sterker worden...

Niet gaan trainen dus, voeding was tot late namiddag k*t en heb mezelf verboden benen te gaan trainen met dergelijke k*tvoeding, dat schiet ook niet op.

Uurtje geleden wel gaan lopen, 2e nu, en na gisteren cardio.

500m opwarming
3km op 14:00

Flink sneller al. Kuiten en bovenbenen lekkere pomp en ik alweer wat ripped'er...

Das al 3km meer ripped dan begin van de avond :)

zolang die 3km maar van mijn taille komt!

Goed gelopen man, wordt er getraint vandaag?

Gisteren niet, vandaag wel. Binnen klein uurtje vertrek ik. ;)

Heb vrijdag nog armen getraind, vond het het posten niet echt waard, beetje pomptraining.

Heb sinds een half zatte nacht zaterdag pijn aan mijn linkeronderarm voor een of andere reden en van het lopen lichtjes aan mijn linkerscheen. :rolleyes:

Ga zien van wat ik last heb en aan de hand daarvan trainen. Eens kijken of ik mijn t-shirt nog deels droog kan houden op weg naar de gym..

Gisteren niet, vandaag wel. Binnen klein uurtje vertrek ik. ;)

Heb vrijdag nog armen getraind, vond het het posten niet echt waard, beetje pomptraining.

Heb sinds een half zatte nacht zaterdag pijn aan mijn linkeronderarm voor een of andere reden en van het lopen lichtjes aan mijn linkerscheen. :rolleyes:

Ga zien van wat ik last heb en aan de hand daarvan trainen. Eens kijken of ik mijn t-shirt nog deels droog kan houden op weg naar de gym..
Ondertussen zal je nu wel aan het zweten en zwoegen zijn.

Oppassen met pijntjes en het is inderdaad warm! :p

Goede training in die hitte + ****ed up voeding (ik durf zelf niet te zeggen hoe triest het wel was).

Military Press
15x20
12x40
6x50
6x55
5x60
3x65
2x70 (ging easy, wederom evenaring pr dus nu even proberen rustig houden komende weken (focus op bench leggen want is dringend nodig) en dan nog eens toppen)
1x70
1x70
1x70

Squat
20x50
12x70
8x90
6x100
3x110
3x110
8x90

Incline Dumbbell Press
10x22
10x26
8x30 (vrij easy)

Dumbbell Side Raises
10x10
10x10

Dumbbell Front Raises
10x10
10x10

BOR (superstrikt, wijde grip)
15x50
12x60
12x60

Powercleans
techniek 2x5reps

Pull-ups
12xBW
10xBW
8xBW

Smith Incline press
15x"50"
10x"60"
8x"70"

trainingstijd 65min

Qua gewichten rustig, maar na een week drinken, weinig trainen en serieuze k*tvoeding (+- helft van normale voeding?) meer dan genoeg gepompt. Lekker half uurtje kotsgevoel gehad voor ik op mn fiets naar huis kon kruipen.

Kwam er nog zo'n marginaal "yeahh" roepen naar me omdat ik (vanzelfsprekend :rolleyes:) zo doorknalde. Na een hallo en een "jij bent groot"-praatje vroeg de onbekende mij gelijk of ik geen trainingsschema voor hem had, hij had vroeger hormonen gebruikt maar was 15kg verloren en wou het nu toch eens anders proberen. :roflol: Hij sprak spontaan over rug en benen trainen dus heb hem maar even kort wat uitgelegd en gezegd dat ik ging zien wat ik kon doen. :o

http://www.youtube.com/watch?v=D13KHQsb8dk

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Ondertussen zal je nu wel aan het zweten en zwoegen zijn.

Oppassen met pijntjes en het is inderdaad warm! :p

Geen pijntjes gehad trouwens. :)

Trouwens nog gelopen zaterdagavond.

stretching + opwarming
2km 9:00 stipt
1km loslopen 5:30

Vanaf nu wat meer opbouwend gaan lopen aan 11,5-12km/u.

En heb vandaag ook een sansa clip 2gb gekocht voor het trainen, ipod touch is binnen voor herstel en beetje te lomp om mee te trainen, voor 40€ kan je niet sukkelen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven