- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Tuurlijk, 2 x kan ook
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk, 2 x kan ook
Ja ik ben nu op de helft van mijn doel, begon met 60 in januari en zit nu op 80 in juni. Geloof Dr nog zeker in
Dat is voor hem net zo'n raadsel als voor jou.
Van 60 naar 80 als 100kg je doel is, is niet de helft.Ja ik ben nu op de helft van mijn doel, begon met 60 in januari en zit nu op 80 in juni. Geloof Dr nog zeker in
Wet van de verminderde meeropbrengst. Just google it @TheFiemd.Van 60 naar 80 als 100kg je doel is, is niet de helft.
Ik haal 99% van de tijd al mijn reps welOndertussen merkt je lichaam/je spieren wel de vermoeidheid waardoor je nauwelijks een goede training kan neerzetten, omdat je nog steeds elke x weken max bencht...
Ja klopt binnenkort al. Dan ff rust denk ik, misschien de eerste 2 dagenWanneer heb je vakantie, want weekje rust is niet erg.
Ik hoop ook dat je de 100 gaat halen, maar volgens mij heeft @Mentat al eens uitgelegd dat progressie meestal niet lineair is.Ja ik ben nu op de helft van mijn doel, begon met 60 in januari en zit nu op 80 in juni. Geloof Dr nog zeker in
Ja ik weet dat dat zo is, maar tot nu toe vind ik het nog best oke gaanIk hoop ook dat je de 100 gaat halen, maar volgens mij heeft @Mentat al eens uitgelegd dat progressie meestal niet lineair is.
Ja ik weet dat dat zo is, maar tot nu toe vind ik het nog best oke gaan

Nog half jaar om 20kg erbij te halen, gaat je wel lukken![]()

Ja prima, progressie gaat goed. Alleen voor de Biceps en Front delts niet, die zijn al 4 maanden op hetzelfde niveau. Ik ga met Seated Shoulder press en Hammer Curl niet omhoog. Misschien maar 1 rep in 1 maand.
Binnenkort ook vakantie en zal ff uit de gym zijn
Hoe? Niet trainen voor een tijdje?
Ik kan volgende week maar 1x gymmen en daarna voor 1.5 week niet. Eindvakantie kan ik ook 2 weken niet.