AndroidHealthClinic

10wk Test-C, 6wk Stromba

mxpacha

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
82kg
Beste BB’ers,

Als eerste zal ik een beetje vertellen over mezelf, ik ben 22 en tot op 2jaar terug altijd moddervet geweest, 3,5jaar terug op me top was k 93kg en 1.76 groot, ik vrat alles wat los en vast zat en deed nagenoeg niet aan sporten. Ik werd het spuugzat en heb me levensstijl totaal omgeslagen. Ben gaan diëten en 4 tot 5 x in de week gaan trainen, wat wel aardig resultaat heeft geboekt want ik woog 1.5jaar later 68kg en 1,78 groot. Sinds toen ben ik me meer op krachttraining gaan focussen. Vorig jaar een kuurtje deca/stromba gedaan waarna ik uiteindelijk (september 2011) 85kilo woog. Maar ik had vanwege het afvallen last van overtollig vel bij me buik en daar keek ik onwijs tegen aan dus dat moest weg. Heb september 2011 een buikwandcorrectie laten doen en mocht daarna 3maanden niet trainen, k heb toen niet genoeg rustig aan gedaan en een complicatie gekregen (hematoom). Ben nu weer sinds half januari begonnen met trainen met een gewicht van 71kg. Aan de creatine gegaan en vorige week maandag gestart met me kuur Test-C / Stromba met een gewicht van 72.5kg. (Vet% weet ik niet!)

Cycle:
1 - 6 Stromba 50mg per dag (eerste 4 dagen opbouwen en laatste 4 dagen afbouwen)
1 - 2 Test-C 600mg per week
3 - 10 Test-C 400mg per week
13 Clomid 50mg per dag 2 á 3 weken lang

Trainingsschema:
3dagen trainen 1dag rust 3dagen trainen 1dag rust..
dag1: Borst Tricep
dag2: Rug Bicep
dag3: Benen schouders
dag4: rust
dag5: Borst Tricep
dag6: Rug Bicep
dag7: Benen Schouders
dag8: rust / zwemmen
enz. enz
(als jullie compleet schema willen zien hoor ik het wel)

Supps:
- Protein Perfection Mix
- Noxipro - voor training
- Vitargo Carboloader
- Multi Vitamine Men’s Ultra Potency
- Omega 3-6-9
- Zink
- Cinnamon Bark
- Glucosamine, Chondrotïne en MSM
- Calcium Magnesium Deluxe
- Alc Pure L-Carnitine
- BCAA Pure Caps
- Universal Liquid Amino

Voedingsschema
TOTAL: 3700Kcal - 77gr. vet - 8gr. verz. vet – 352gr. carbs – 393gr. protein:
6:00 Total: 714Kcal - 18.19gr vet - 1.2gr verz. vet - 72.64gr carbs - 64.05gr protein
- 10mg stromba
- 1 snee bruinbrood met pindakaas met nootjes
- 1 shake met 40gr brinta, schep eiwitshake en 500ml magere melk
- 1 kop groene thee met een theelepel lijnzaadolie
8:00 Total: 250Kcal – 4.8gr vet – 31.05gr carbs – 20.3gr protein
- 2 sneën bruinbrood dik belegd met kipfilet
9:00 Total: 140Kcal – 0.4gr vet – 0.1gr verz. vet – 0.1gr carbs – 34.1gr protein
- Blik tonijn op water basis, gestoomd
11:00 Total: 239Kcal – 14.15gr vet - 18.4gr carbs – 8.65gr protein
12:00 Total: 580Kcal – 9.25gr vet - 2gr verz. vet – 69.28gr carbs – 53.94gr protein
- 10mg stromba
- Bak met 125gr rijst, 100gr broccoli en 150gr kip
- Elstar appel
13:00 Total: 153Kcal – 1.6gr vet – 2.24gr carbs – 32.4gr protein
- Eiwitshake
14:30 Total: 216Kcal – 0.4gr vet – 0.4gr verz. vet – 11.2gr carbs – 42.8gr protein
- Bak magere milde kwark
15:30 Total: 239Kcal – 14.15gr vet - 18.4gr carbs – 8.65gr protein
17:45 Total: 379Kcal – 13.39gr vet – 3.9gr verz. vet – 46.18gr carbs – 17.91gr protein
20mg stromba
- Avondeten (verschilt, maar vaak een pasta) Waardes zijn van een spaghettigerecht
18:45 trainen
Na trainen: Total: 431Kcal – 71.24gr carbs – 32.78gr protein
Vitargo, 10min daarna Eiwitshake
21:00 Total: 140Kcal – 0.4gr vet – 0.1gr verz. vet – 0.1gr carbs – 34.1gr protein
Blik tonijn op water basis, gestoomd.
22:30 voor slapen Total: 216Kcal – 0.4gr vet – 0.4gr verz. vet – 11.2gr carbs – 42.8gr protein
Bak kwark

Foto’s:
nr.1 en 2 -> 05-02-2012 sochtends zonder training
nr. 3 en 4 -> 18-02-2012 sochtends zonder training en rug na training
nr. 5 en 6 -> 25-02-2012 na trainen
nr. 7 en 8 -> 27-02-2012 sochtends zonder training
nr. 9 en 10-> 03-03-2012 sochtends zonder training
nr. 11 -> 06-03-2012 paar uur na training

1bb05-02-2012.jpg

2bb05-02-2012.jpg

20120218_123612-1.jpg

20120218_144923klein.jpg

20120225_143008-1.jpg

20120225_143218-1.jpg

20120227_061004-1.jpg

20120227_061033-1.jpg

20120303_114416-1.jpg

20120303_114314-1.jpg

20120306_175526-1.jpg

Laatst bewerkt:
wat goed van je om zover te komen net als ik zal ik maar zeggen
we hebben het licht gezien en gaan nu als een gek tekeer
ga je zeker volgen !!!
wat mij wel opvalt is dat je geen rust pauzes hebt in je schema die moeten er toch echt in

Kan je vertellen dat 10 dagen clomid,met een ultralang ester al cypionate geen zoden aan de dijk zet. Je begint veel te snel. Lees je in over nakuren,hoe en waarom,maar vooral wanneer.

Op en afbouwen is zo 1980

• Topic Starter Topic Starter
wat goed van je om zover te komen net als ik zal ik maar zeggen
we hebben het licht gezien en gaan nu als een gek tekeer
ga je zeker volgen !!!
wat mij wel opvalt is dat je geen rust pauzes hebt in je schema die moeten er toch echt in
Bedankt! De trainingen zijn niet echt lang borst tricep bijv. 3oefeningen borst 3 oefeningen tricep. ik ga het even aankijken en als het me te wordt pas ik hem aan.

Kan je vertellen dat 10 dagen clomid,met een ultralang ester al cypionate geen zoden aan de dijk zet. Je begint veel te snel. Lees je in over nakuren,hoe en waarom,maar vooral wanneer.

Wat raad jij me aan dan hoelang? k heb ook nog nolva liggen maar die ga k alleen gebruiken als k bijwerkingen heb en k had hem idd een weekje te snel neergezet k begin met nakuur in week 13. had in andere post gelezen dat je met test-c 14 dagen na kuur moet beginnen met nakuren

Bedankt! De trainingen zijn niet echt lang borst tricep bijv. 3oefeningen borst 3 oefeningen tricep. ik ga het even aankijken en als het me te wordt pas ik hem aan.

maar dan is het wel al een beetje te laat en heb je meer rust nodig
probeer zeker 2 dagen rust in de week te houden anders kom je jezelf tegen
en ja ik weet dat alles hoe je was je niet meer terug wil maar je bereikt meer met gedeelde rust

maar dan is het wel al een beetje te laat en heb je meer rust nodig
probeer zeker 2 dagen rust in de week te houden anders kom je jezelf tegen
en ja ik weet dat alles hoe je was je niet meer terug wil maar je bereikt meer met gedeelde rust

Daar heb je gelijk in, ik heb de weken hiervoor 4x per week getraind en ben er wel van overtuigd dat ik dit schema kan volhouden, het zwemmen is overigens niet dat ik mezelf helemaal suf zwem.

Goed dat je het trouwens opmerk ik was met die 20mg in de war met nolva, planning is 2 weken na einde van kuur 10dagen lang 50mg clomid per dag.

het volhouden is geen probleem
echter je spieren moeten kunnen herstellen voor een optimaal resultaat

Waarom kies je voor test C eigenlijk? En dan maar 10 weken? En waarom verlagen naar 400?

En idd, zoals Kriel zegt man, je nakuur moet beter

Na 2 weken is de test eruit (2 dagen langer dan enanthaat) en kan je clomid beginnen. Clomid heeft een halfwaardetijd van 5 a 7 dagen en zal bij 50mg per dag opbouwen in het lichaam en na die 10 dagen nog eens 15 dagen doorwerken (langer dan 10 dagen door opbouw in lichaam).

Of er bij deze doseringen langer en meer nodig is is de vraag. Normaal baseer ik het op 500mg totaal aan aas voor 6 weken.

Laatst bewerkt:
Waarom kies je voor test C eigenlijk? En dan maar 10 weken? En waarom verlagen naar 400?

En idd, zoals Kriel zegt man, je nakuur moet beter

Ik kon op dat moment dat k hetinkocht geen andere regelen, heb vorige week een post gemaakt en gevraagt of k over moest stappen op E omdat k die nu wel kan regelen maar het maakte nu niet echt meer uit, kon net zo goed op C blijven gaan.
10 weken omdat k voor de zomer klaar wil zijn met alles, want k wil niet gaan drinken enzo als k nog bezig ben.
Planning was eigenlijk zelfs om alleen 1ste week 600 te zetten maar er werd me verteld omdat dat al een lage kickstart is de 2de week ook nog 600 te zetten.
Wat raad je me aan als nakuur dan k ga 10dagen 50mg clomid per dag, k heb ook nolva in huis maar die wil ik er alleen bij pakken als k bijwerkingen krijg aangezien k clomid al best heftige troep vind.

Ik zou dezelfde dosis Test gewoon aanhouden. Je hebt al een kick van die stromba immers.

En als je Clomid al hevige troep vind, neem dan gewoon 4 weekjes Nolva op 20mg ;)

Zou gewoon in week 13 met nakuren starten,dan OF clomid,minimaal 50mg voor 2-3 weken of 4 weken clomid op 20 mg pd. 20mg clomid voor 10 dagen zoals je voorsteld heeft geen zin.

suc6

okeoke dan doe ik dat, ik pas het aan.
thnx

Las in een ander toppic dat je gister 3ml had weggegooid!?zonde pik

ik ga je volgen! Succes met je kuur

zelf ben ik op dit moment bezig met Winny/TestE/Deca donderdag 16/2 me 2 inject kijken hoe die verloopt eerste ging heerlijk soepel in me been geen bloed tijdens aspireren en geen bloed tijdens het eruit halen van de naald! ook geen last van pijntjes.

Mocht je intresse hebben dan kan je me volgen.

Peace out

Las in een ander toppic dat je gister 3ml had weggegooid!?zonde pik

ik ga je volgen! Succes met je kuur

zelf ben ik op dit moment bezig met Winny/TestE/Deca donderdag 16/2 me 2 inject kijken hoe die verloopt eerste ging heerlijk soepel in me been geen bloed tijdens aspireren en geen bloed tijdens het eruit halen van de naald! ook geen last van pijntjes.

Mocht je intresse hebben dan kan je me volgen.

Peace out

Jaa gister 2de prik (3ml) gezet maar bij het terugtrekken bloed mee en wist niet over of dat nog te gebruiken was dus had het zekere voor het onzekere genomen en hele spuit wegegooid en opnieuw gedaan.
Ook nu niet echt pijn alleen klein beetje beurs gevoel.
Wel strontverkouden en keelpijn sinds vrijdag, zit op randje van ziek worden dus even goed me rust nemen nu.
Ik ga even kijken in je log;)

Verkouden of ziek zijn tijdens je kuur is idd ****t up!

Ik klopt het af maar tot nu toe nog geen last van!laten we het houden zo.

anders neem je een groggie= Thee,met verse citroen/limoen, en een klein scheutje jenever! werkt bij mij als een beest!alsje slaapt je hele bed is bezweet,dus eerder af van verkoudheid/griep.

Sterkte

Verkouden of ziek zijn tijdens je kuur is idd ****t up!

Ik klopt het af maar tot nu toe nog geen last van!laten we het houden zo.

anders neem je een groggie= Thee,met verse citroen/limoen, en een klein scheutje jenever! werkt bij mij als een beest!alsje slaapt je hele bed is bezweet,dus eerder af van verkoudheid/griep.

Sterkte

Ja man, k hoop het ook voor je dat je nergens last van krijgt!
Ik heb sinds afgelopen week al elke nacht last van dat ik zweet en onrustig slaap. haha die kon k nog niet! k heb geen jenever in huis maar thee met limoen moet lukken.

Ja man, k hoop het ook voor je dat je nergens last van krijgt!
Ik heb sinds afgelopen week al elke nacht last van dat ik zweet en onrustig slaap. haha die kon k nog niet! k heb geen jenever in huis maar thee met limoen moet lukken.

Beetje stroh rum van 80° is ook wel lekker :p

suc6! ondanks niet zo spectaculair start fysiek toch gewoon pics posten vind ik wel klasse.

Alleen je trainingsschema is wel een beetje heftig IMO. De AAS maken je geen superman zoals sommigen wel denken. Die fout heb ik in mijn eerste kuur ook gemaakt en dat gaat je gains eerder tegenstaan dan helpen. Helemaal als je een blessure krijgt. Ik zou gewoon een 4 daagse split doen.

Terug
Naar boven