mxpacha
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
Haha wordt steeds gekker

suc6! ondanks niet zo spectaculair start fysiek toch gewoon pics posten vind ik wel klasse.
Alleen je trainingsschema is wel een beetje heftig IMO. De AAS maken je geen superman zoals sommigen wel denken. Die fout heb ik in mijn eerste kuur ook gemaakt en dat gaat je gains eerder tegenstaan dan helpen. Helemaal als je een blessure krijgt. Ik zou gewoon een 4 daagse split doen.
Als eerst bedankt!. Ikl ben vreselijk ingekakt door die operatie, kan nu weer opnieuw beginnen maar deze keer hoef ik hopenlijk nooit meer te stoppen.
Ik verwacht er ook niet super veel van maar wil gewoon lekker even wat kilotjes gainen. En het schema tja ik ben wel gewend zwaar te trainen en ga me er toch aan houden. Ik zal strax schema even posten.
Gister rug/bicep getraind, zweten me eigen helemaal kapot waarscheinlijk doordat k toch wel beetje ziekjes was/ben. Voor het eerst eigenlijk pittig gaan deadliften en dat was te merken want had een pittige pomp in me onderrug. Onderrug begon daarna steeds stijver te worden naarmate het later werd. Toen k me bed in stapte was het echt behoorlijk stijf. Nu aardig spierpijn erin. Verder had ik de training eigenlijk beetje rustig aan gedaan want begon me beetje duizelig te voelen.
Vandaag nogsteeds een volle kop door verkoudheid maar wel 77kg op de weegschaal.