MuscleMeat

10wk Test-C, 6wk Stromba

• Topic Starter Topic Starter
Beetje stroh rum van 80° is ook wel lekker :p

Haha wordt steeds gekker:P

suc6! ondanks niet zo spectaculair start fysiek toch gewoon pics posten vind ik wel klasse.

Alleen je trainingsschema is wel een beetje heftig IMO. De AAS maken je geen superman zoals sommigen wel denken. Die fout heb ik in mijn eerste kuur ook gemaakt en dat gaat je gains eerder tegenstaan dan helpen. Helemaal als je een blessure krijgt. Ik zou gewoon een 4 daagse split doen.

Als eerst bedankt!. Ikl ben vreselijk ingekakt door die operatie, kan nu weer opnieuw beginnen maar deze keer hoef ik hopenlijk nooit meer te stoppen.
Ik verwacht er ook niet super veel van maar wil gewoon lekker even wat kilotjes gainen. En het schema tja ik ben wel gewend zwaar te trainen en ga me er toch aan houden. Ik zal strax schema even posten.

Gister rug/bicep getraind, zweten me eigen helemaal kapot waarscheinlijk doordat k toch wel beetje ziekjes was/ben. Voor het eerst eigenlijk pittig gaan deadliften en dat was te merken want had een pittige pomp in me onderrug. Onderrug begon daarna steeds stijver te worden naarmate het later werd. Toen k me bed in stapte was het echt behoorlijk stijf. Nu aardig spierpijn erin. Verder had ik de training eigenlijk beetje rustig aan gedaan want begon me beetje duizelig te voelen.
Vandaag nogsteeds een volle kop door verkoudheid maar wel 77kg op de weegschaal.

Goed bezig vriend. Ben trots op je ;)

Haha wordt steeds gekker:P

Als eerst bedankt!. Ikl ben vreselijk ingekakt door die operatie, kan nu weer opnieuw beginnen maar deze keer hoef ik hopenlijk nooit meer te stoppen.
Ik verwacht er ook niet super veel van maar wil gewoon lekker even wat kilotjes gainen. En het schema tja ik ben wel gewend zwaar te trainen en ga me er toch aan houden. Ik zal strax schema even posten.

Gister rug/bicep getraind, zweten me eigen helemaal kapot waarscheinlijk doordat k toch wel beetje ziekjes was/ben. Voor het eerst eigenlijk pittig gaan deadliften en dat was te merken want had een pittige pomp in me onderrug. Onderrug begon daarna steeds stijver te worden naarmate het later werd. Toen k me bed in stapte was het echt behoorlijk stijf. Nu aardig spierpijn erin. Verder had ik de training eigenlijk beetje rustig aan gedaan want begon me beetje duizelig te voelen.
Vandaag nogsteeds een volle kop door verkoudheid maar wel 77kg op de weegschaal.

hloy **** in 1,5 week 5 kilo aankomen is dit niet erg veel:eek::eek::eek:

Gister niet getraind doordat k toch nog flink verkouden was en nogsteeds eigenlijk, moest schouders nek benen trainen en omdat ik onwijze spierpijn in me rug/nek heb en ook nog eens spiertje in me nek verrekt waardoor ik hem gister amper kon draaien de training geskipt en inplaats daarvan een sauna gepakt wat me wel goed heeft gedaan!

Vandaag wel nogsteeds verkouden, vooral veel hoesten. Ook nog pittig spierpijn en nog een beetje last van me nek maar k ga vnavond toch even knallen want heb nu al het gevoel dat k te lang stil sta..

Zal zaterdagochtend denk weer even nieuwe fotos posten!

k*t is dat he.. had in mijn kuurtje ook constant wat. Verkouden, pijntjes, hoofdpijn etc etc.

Vandaar dat ik ook zei van dat schema want ik wou ook alleen maar volgas maar helaas gaat dat niet altijd

Jaa nooit last van en nu alles een keer een paar weken goed moet gaan zit het opeens tegen.

Al een beetje hersteld van je verkoudheid/griepje?

Al een beetje hersteld van je verkoudheid/griepje?
Jaa voel me wel weer beter alleen wel nog verkouden en last van me keel maar wordt met de dag beter gelukkig.

Verder wel lekker getraind afgelopen dagen zat deze week bankdruk getopt met 95 en deadliften op 120 maar vandaag 130k gered.
Alleen nu weer een onwijze stijve onderrug, redelijk pijn als k buk. Weet niet of niet wel echt goed is maar even aankijken de komende dagen.

Zal strax even nieuwe pics uppen, nu eerst even een goed bord met nudels en kip weg werken:D

suc6! ondanks niet zo spectaculair start fysiek toch gewoon pics posten vind ik wel klasse.

Alleen je trainingsschema is wel een beetje heftig IMO. De AAS maken je geen superman zoals sommigen wel denken. Die fout heb ik in mijn eerste kuur ook gemaakt en dat gaat je gains eerder tegenstaan dan helpen. Helemaal als je een blessure krijgt. Ik zou gewoon een 4 daagse split doen.

ja ik dacht ook wel dat het kon hehe
snel maar terug gegaan naar 4day split me schouders trokken het niet

Nek is gelukkig bijna over, ik had 4 dagen echt last ervan. Het schoot er elke ochtend opnieuw in en steeds in een andere spier.
Rug is wel nogsteeds naar de knoppe, qua bewegen gaan het wel maar als k zit of een verkeerde houding aanneem krijg k echt een onwijze zeurende pijn in me onderrug. Fysio heeft pas 7maart plek, hij zei via de telefoon dat k niet moest trainen en goed me rust moet pakken, dat niet trainen gaat nu even niet lukken maar ik moet dus wel wat rustiger aan doen..

Dinsdag lekker borst/tricep getraind en 100kg getopt met benchpress, pomp was aardig.
Gister rustig aan rug getraind maar dat was aan de pomp niet te zien want me biceps die stonden echt op knallen, heerlijk dit gevoel!
Vanmorgen 79.5kg op de weegschaal.

Me tepels zijn wel wat dikker geworden en k kan me vergissen maar weet bijna wel zeker dat die brokken achter me tepels ook wat groter zijn geworden, k neem daarom sinds dinsdag 20mg nolva per dag 3 dagen lang.

Met de voeding gaat het aardig heb alleen afgelopen dagen paar keer in de avond gezondigd:$

Zo te zien gain jij ookal aardig!

wat voor blessure heb je precies opgelopen dan of had je dit al?
Zou het wel een beetje rustiger aan doen! niet stoppen maar iets minder hardt!

Ik heb het zelfde gehad in me schouder ook een blessure opgelopen en gewoon door trainen totdat me schouder zei van zoek jij het ff lekker uit:(
3 maanden noodgedwongen niet kunnen trainen.

Maar zoals je nu ziet ben ik weer helemaal de ouwe!

sterkte met je rug!

jaa het gaat idd ook wel lekker!

Ben er doorheen gegaan met deadliften toen k ging toppen in het begin van de training zaterdag, stomme is dat ik die training gewoon volgas door ben gegaan en dacht No Pain No Gain..
Maar had dit niet verwacht..

Idd even rustig aan doen met oefeningen waarbij k me rug ook maar een beetje belast.

jaa het gaat idd ook wel lekker!

Ben er doorheen gegaan met deadliften toen k ging toppen in het begin van de training zaterdag, stomme is dat ik die training gewoon volgas door ben gegaan en dacht No Pain No Gain..
Maar had dit niet verwacht..

Idd even rustig aan doen met oefeningen waarbij k me rug ook maar een beetje belast.

1 weekje rust kan ook geen kwaad hoor.

1 weekje rust kan ook geen kwaad hoor.

Daar heb je idd gelijk in maja ik kan mezelf niet zo ver krijgen om een week rust te nemen nu. Krijg na 2 dagen niet trainen al het gevoel dat k een week nix gedaan heb:p.

Ik ga het even aankijken de komende dagen, als het niet beter wordt of zelfs nog slechter dan ga k wel even maatregelen treffen.

Daar heb je idd gelijk in maja ik kan mezelf niet zo ver krijgen om een week rust te nemen nu. Krijg na 2 dagen niet trainen al het gevoel dat k een week nix gedaan heb:p.

Ik ga het even aankijken de komende dagen, als het niet beter wordt of zelfs nog slechter dan ga k wel even maatregelen treffen.

Op je gevoel afgaan bro,als je lichaam zegt stop...stop dan en rust ff:rolleyes:

zou ik zeker doen ja naar je body luisteren!
Dat is 1 ding wat ik heel goed heb geleerd na die schouder blessure.

Trainen gaat nu steeds lekkerder, begin al echt lekker vol te lopen tijdens het trainen en de pomp is waanzinnig! Kracht begint met de week ook al teo te nemen.
Heb zaterdag benchpress 110kg met heel klein beetje hulp getopt.

Met me rug gaat het gelukkig ook steeds beter maar kan nog geen oefeningen doen waarbij ik hem veel belast. Rug trainen ging goed heb als enige oefening waarbij k me onderrug belast de T-bar row gedaan met licht gewicht maar heb daardoor toch weer beetje meer last vandaag. Zolang ik goed veel blijf bewegen gaat het steeds beter.

Weegschaal gaf gister en vanmorgen ook weer 81kg aan, 8.5kg in 3weken ik vind het wel lekker gaan! Hoor wel al van verschillende kanten dat k een dikke kop krijg en voller wordt maar lekker bulke voorlopig dus dat doet me niet zoveel. Eet ook nogsteeds behoorlijk veel, in het weekend jammer genoeg savonds wel wat slechte dingen. Zolang ik me doordeweeks maar aan me schema hou kan het niet veel kwaad.

Heb 4 dagen aan de Nolva gezeten doordat me tepels wat meer puffy waren geworden, ik zat er ook veel aan te voelen steeds:P maargoed achter me tepel kreeg k zaterdag ook beetje een raar gevoel. Ik ga er niet teveel meer aanzitten enzo, als k weer een raar gevoel krijg of merk echt dat het de verkeerde kant op gaat dan trek k weer aan de bel.
Ik twijfel om uit voorzorg proviron bij me kuur te gaan nemen, wat denken jullie?
Het laatste wat ik wil is stoppen met me kuur als er wel gyno gaat vormen.

Als laatste nog wat nieuwe fototjes toegevoegd!:D

wauw ben me eigen de @#$% geschrokken:eek::eek::eek:
de middelste rij foto's heb je al bereikt met de kuur ziet er kikkuh uit man
goed gedaan

Terug
Naar boven