XXL Nutrition

10wk Test-C, 6wk Stromba

• Topic Starter Topic Starter
wauw ben me eigen de @#$% geschrokken:eek::eek::eek:
de middelste rij foto's heb je al bereikt met de kuur ziet er kikkuh uit man
goed gedaan

Hahaha ja na de training vind k het er zelf ook wel aardig uitzien als k een pose doe.
Bedankt!!

Lees overal dat het nu pas hoort te gaan beginnen dus ben benieuwd hoop echt dat k nog veel harder ga knallen:p

maar zijn die foto's die je gepost hebt
de eerste 2 voor je begon met de kuur en de middelste 3 tijdens de kuur

Zoals ik het erboven bij die info heb gezet, eerste 2 idd voor me kuur (2dagen ervoor), datums staan daar ook bij, ik begon 6 februari met me kuur

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 15:25 ----------

komt denk ook mede door de lichtval dat die fotos er zo uitkomen maar er is iig nix aan geshopt o.i.d.

zo jij heb ander ook niets te klagen he met je kuur!!!! Damn ziet er goed uit kerel!!
ook al flinke progressie voor je 3e of 4e week!!nice man

zo jij heb ander ook niets te klagen he met je kuur!!!! Damn ziet er goed uit kerel!!
ook al flinke progressie voor je 3e of 4e week!!nice man

Vandaag begint me 4de week, thnx man!!
Kan niet wachten om strax lekker me schouders te gaan pompen:lifter:

Vandaag begint me 4de week, thnx man!!
Kan niet wachten om strax lekker me schouders te gaan pompen:lifter:

mijn 4e week is ook vandaag begonnen!!!:cool:

kerel succes met trainen vanavondt!
Ik ga nu mijn 7e maaltijd nuttigen 400g t/bone streak met 250g Rijst en 200g Broccoli/worteljes:meal::meal::meal:

mijn 4e week is ook vandaag begonnen!!!:cool:

kerel succes met trainen vanavondt!
Ik ga nu mijn 7e maaltijd nuttigen 400g t/bone streak met 250g Rijst en 200g Broccoli/worteljes:meal::meal::meal:

Bedankt! Kijk, dat zijn de maaltijden he:D.
Net een berg spaghetti gegeten zo een noxipro erin en gaaaan!!

Bedankt! Kijk, dat zijn de maaltijden he:D.
Net een berg spaghetti gegeten zo een noxipro erin en gaaaan!!

Tevreden over noxipro? heb al jack3d,1.M.R & unleash v3

geprobeerd 1e keer jack3d overal tintelingen en gaan als een speer.

Tevreden over noxipro? heb al jack3d,1.M.R & unleash v3

geprobeerd 1e keer jack3d overal tintelingen en gaan als een speer.

Jaa zeker tevreden man ik had de eerste halve pot last van dat k moe werd en af en toe misselijk als pittig trainde. maar nu werkt het al een tijdje als een tijger! Kleine tintelingen wel lekker en dan is het knalle

Jaa zeker tevreden man ik had de eerste halve pot last van dat k moe werd en af en toe misselijk als pittig trainde. maar nu werkt het al een tijdje als een tijger! Kleine tintelingen wel lekker en dan is het knalle

Goed zo,succ6 nog man en knal ze ;)

Afgelopen week aardig getraind maar kan nog niet echt volgas met veel oefeningen, doordat k voel dat me lichaam denk toch wat rust nodig heeft.
Vandaag en morgen dus even rust nemen en maandaf er weer tegenaan.
Woensdag eindelijk afspraak bij de fysio die mag me even lekker gaan kraken want merk dat alles vast zit van onderin me rug tot aan me nek.
Had sommige dagen wonder boven wonder niet zo een zin om te trainen:S kwam denk ook omdat k afgelopen week alleen heb getraind en ook smiddags uit me werk wat ik nooit zo lekker vind.

Begin wel lekker vol te raken nu, hoor het ook veel van mensen vooral die me niet zoveel zien. Broeken en shirtjes hebben ook nog nooit zo strak gezeten(A).
Weegschaal gaf vandaag 81kg aan. Gaat niet meer zo hard maar k ga lekker door!

Me tepels zijn niet meer zo gevoellig en brokken erachter zijn wat minder geworden volgens mij. k neem nu als k merk dat ze gevoellig worden ofzo paar dagen nolva.

Zal zo even nieuwe foto's erop zetten!

Nou mxpacha waar blijven je posts:P

Al uit je jasie gegroeid ouwe hahahah

Ik snap trouwens niet echt waar jullie over piepen, hij geeft aan dat hij vrij weinig sets doet en na iedere 3 dagen trainen neemt hij een rustdag.

Ik heb 2 jaar lang 6 x in de week getraint dat voel je wel aan de van de week ja..
maar ik kwam dik 10 kilo schone massa aan in die 2 jaar en ik groeide zeker harder als dat ik een 4 dagen split schema deed, dus ik weet niet hou oud jullie zijn maar niet iedereen herstelt zo langzaam.

Haha nee nog niet:P

Update:
Gister bij de fysio geweest en dat was nodig, hij schrok er een beetje van hoe scheef me lichaam was, ik had totaal bijna 2cm verchil. Er zat veel vast en me tussenwervels zijn beetje in elkaar geperst. Even pittig gekraakt en voelde stuk beter aan en ben gelijk stuk rechter.
Hij raad me aan nu even 3 dagen niet te trainen en zowiezo rustiger aan te gaan trainen, niet te zwaar en stoppen met de annies. Alles bekeken in opzichte van me gezondheid en me lichaam en dat gaat niet de goeie kant op zei die. Hij vertelde dat gemiddelde leeftijd dat je lichaam is uit gegroeid 25 is en dat je daarna pas een schep er bovenop moet gooien. ik was er wel al van bewust dat het natuurlijk niet helemaal goed is voor de groei om op me 22ste al met anabolen te beginnen maar die keus heb k zelf gemaakt.
Maargoed k ga nu voortaan om de paar weken heen want moet wel beetje in de gaten gehouden worden en k moet veel en veel beter op me houding gaan letten want dat is de reden dat alles zo scheef zat/zit.

Verder gaat het met traine echt lekker alleen blijft de weegschaal beetje hangen op 81.5kg.
Kep nog even een fototje toegevoegd die ik dinsdagavond heb gemaakt paar uur na het trainen.

Terug
Naar boven