MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Jep is ongeveer hetzelfde.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:04 ----------

Vandaag was dus rug aan de beurt en het ging vrij goed als is men kracht wel aan het minderen.

Voel dat men lichaam aan het vechten is tegen het ziek worden dus hoop dat ik morgenvroeg niet strontziek ben.... Ik neem een heleboel vitaminen en dan nog ziek worden.....

Mijn buikvet word steeds minder en minder terwijl men gewicht mooi gelijk blijft. Is dit door het verlagen van de kcals naar 3600 of misschien toch de igf dat aanslaat? Weet eigenlijk niet of dat dit zo snel zou kunnen.

Blijf momenteel op 3600 kcals zitten deze week en dan zien we wel verder.

Strontziek. Heel de dag in men bed gelegen, damn.

No more training this week for me :o

Beterschap man! Het heerst echt dus word gewoon uitzieken!
Proberen om genoeg kcals binnen te krijgen en even rustigaan doen!

Veel beterschap makker!
Hopen dat ik het voor blijf ;)

Beterschap! Ik heb er ook net een "schijt"week op zitten.

Denk dat iedereen er nu een keer aan moet geloven.

Bedankt gasten. Ben er in december aan "ontsnapt" terwijl heel de familie hier strontziek was maar deze keer hebben ze me ook goed zitten...

Heb nu bijna 2 dagen plat gelegen en morgen moet ik echt wel gaan werken en dan heb ik zaterdag en zondag om nog wat uit te zieken.

Dinsdag hoop ik terug te kunnen gaan trainen al gaat het wel een rustig weekje worden in de gym. Maar dit kan geen kwaad want ben nu al even aan het "knallen" in de gym. Beetje rust kan geen kwaad.

Bedankt gasten. Ben er in december aan "ontsnapt" terwijl heel de familie hier strontziek was maar deze keer hebben ze me ook goed zitten...

Heb nu bijna 2 dagen plat gelegen en morgen moet ik echt wel gaan werken en dan heb ik zaterdag en zondag om nog wat uit te zieken.

Dinsdag hoop ik terug te kunnen gaan trainen al gaat het wel een rustig weekje worden in de gym. Maar dit kan geen kwaad want ben nu al even aan het "knallen" in de gym. Beetje rust kan geen kwaad.

rust is gains toch ;)
kan idd geen kwaad kerel komt goed

Ik heb ook meestal de pech dat ik tijdens een blast een weekje ziek word ofzo, gewoon goed proberen te blijven eten en goed rusten :) De schade haal je wel in :)

Koorts is weg maar kop/keel zit nog steeds potdicht.

Kon al terug wat meer eten vandaag. Zal nog wel een paar dagen duren eer ik me terug oke ga voelen vrees ik.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ben de voorbije dagen wel een paar interessante intervieuw's tegen gekomen die ik ondertussen bijna van buiten ken :D Zijn heel lange intervieuws maar vind het zeker de moeite! :cool:

http://geardup.com/geard-up-podcasts/geard-episode-60-ameen-mad-scientist/
Vanaf minuut 41 word het heel :eek: vind ik.

Alle episode's met Ameen...
http://geardup.com/?s=Ameen+Alai&x=8&y=10

Geloof er van wat je wil en haal je voordeel eruit ;)

Nog 2 dagen en ik ben er volledig door denk ik.

Morgen terug men voeding op punt zetten zodat we er weer wat voller uitzien want momenteel staan we vrij plat :eek: Ben wel maar 1 kilo kwijt dus dat valt best mee.

Komende week gaan we "rustig" 3 x full body trainen. Maandag of dinsdag gaan we terug trainen als alles goed gaat.

Net 270 mg test E gezet in de schouder met een 0.3*12mm naaldje en dat was zeer aangenaam. Enkel de olie erdoor krijgen was een ramp.

Hoop morgen terug te kunnen gaan trainen want het hangt men voeten uit.

Vind het ook raar dat ik tijdens men cruise helemaal niet het gevoel heb dat ik aan het "cruisen" ben. Vanaf volgende week terug de Test van EP erin denk ik en als dat niet helpt ga ik in de toekomst gewoon terug off tussen men kuren want merk er op dit moment vrij weinig van.

Wat verwacht je te voelen dan?

Wat ik altijd voel bij 250 mg test E/week. Kan dit moeilijk uitleggen maar voel me nu gewoon niet goed of zoals het zou moeten.

Maar ik bekijk het nog 2 weken en dan zien we wel verder.

Denk dat je je er niet teveel van voor moet stellen. Je zult minder terugvallen in libido/kracht en gewicht.
Verder zul je niet veel voelen.
Hou er rekening mee dat hoe langer je gebruikt des te minder je voelt. Ook bijwerkingen worden minder.
Ben nu al 3 weken gestopt met de arimidex op 1250mg test e per week. Geen gyno..geen vocht. Lichaam lijkt een balans gevonden te hebben

Gewicht ben ik nu wel wat kwijt door ziek te zijn maar vind dit niet zo erg want dat is er snel terug aan.
Kan inderdaad kloppen dat je na een tijdje minder voelt en dat je lichaam een balans zoekt.

Zowiezo nog even verder doen want ben heel benieuwd hoe mijn bloedwaarden er gaan uitzien tijdens een cruise.

Vandaag terug gaan trainen en het was zaaalig.... Van een metamorfose gesproken.... Zag er na 80 minuten helemaal anders uit :D:D:D:D Beestige pomp ook :cool:

Heb een beetje vanalles getraind en wou rustig beginnen en ben idd rustig begonnen maar na 30 minuten was ik niet meer te houden :eek: Van het ene toestel naar het andere gelopen en maar gaan, haha.

Donderdag ga ik weer FB doen en dan in het weekend ook nog eens als daar tijd voor is. Vanaf maandag knallen we terug zoals altijd.

Gewicht was deze morgen 82.2 kilo. Dus dit valt nog goed mee en ga momenteel men voeding ook op ong. 3500 kcals houden.

Hoe ik men voeding ga zetten bij men test/bold kuurtje ben ik nog niet helemaal uit. Nog wat voor massa gaan of wat meer voor de droge shape gaan... 85 kilo met 6/7% vind ik meer dan voldoende bij mijn lengte. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen hahaha :D:D

Haha, die tijd is gepasseerd voor mij. Vroeger genoeg gebulkt... Nu is het doel een deftige fysiek opbouwen en vrij droog blijven. :cool:

Vandaag weer FB getraind (2x deze week) en dat bevalt me wel. Ga dit tijdens deze cruise blijven doen. Maandag doe ik weer FB.

Gewicht blijft nog steeds rond 82-82.5 kilo hangen maar merk wel dat ik een pak minder hard ben dan een paar weken geleden. Zeker niet vetter maar alles is wat minder stevig tijdens de dag. Tijdens het trainen staat alles wel even terug strak :D De werkzaamheid van de primo en anavar zijn zeker uit men lichaam verdwenen. Moesten ze nu primo op 200 mg/ml hebben zou ik zeker nog eens gebruiken en doseren op 600 mg /week.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven