bodyfreakz
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 234
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik verdeel het met 1ml BW.
1 ml spuit is verdeeld per 10 eenheden dus 10,20,30,40,50 tot 100 =1ml.
10 eenheden zijn onderverdeeld met 5 streepjes. Dus 3 streepjes is dan 0.06 ml. Klopt toch of ben ik zot aant worden?![]()

Ik ga vrij diep (bijna tot tegen de kont met de hielen) in het begin, maar naar het einde toe heb ik een wat kortere "range" voor massa.Waarom? zie puntje 4..

Auto in, al bibberend je koppeling induwen en naar huis rijden
Waarom doen we dit ons zelf aan? OMDAT WE DIT HET ZALIGSTE GEVOEL VINDEN DAT ER BESTAAT![]()
Heb vorige nacht geslapen als een baby 
Optrekken blijft lastig werken maar ik probeer zo een 40-60 mcg te zetten per keer.
en zie me nog elke dag verbeteren 

Als er nog basic fitters zijn die een deftige training willen afwerken of mij iets willen/kunnen bijleren op trainingsgebied, geef een seintje![]()

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------
[/COLOR]
Nog geen vrijwilligers?
Filiaal Bornem of Zwijndrecht...

In de zomer zit ik heel veel in Gierle. Zullen dan wel eens afspreken om samen te trainen op een vrijdagavond.
Vroeger (7 jaar geleden) ging ik wekelijks 1x trainen bij Siggi (beste gym van Belgie!) en heb hem paar weken nog eens tegengekomen op een feestje. Hij herkende me direct en sprak me aan en heb hem beloofd dat ik binnenkort nog wel eens ging langskomen.
Er is ook een redelijk goede basic fit aan de Steenweg op Gierle 185. Waar ik in de zomer geregeld ben gaan trainen.

Hehe Kerel!
zeker eens afspreken dan.
Terwijl ne keer in den do-it ofzo (helaas Siggi wel niet meer eigenaar) of ne keer in den basic fit daar op de steenweg op gierle.

doen we zeker.Daar hou ik je aandoen we zeker.
Trouwens gewicht blijft inderdaad goed.
Wel vaag van je nek/keel is helaas precies zowa symptomen van een griepje of verkoudheid die er niet door wil komen. Wat bij mij altijd wel goed werkt en zo meestal een keelontsteking ofzo uit de weg ga , is zo een sprietje dat je in je keel moet spuiten (ontsmettend). Walgelijke smaak maar heeft mij al een paar keer goed geholpen!!
Dus nu hopen dat het weer niet uitbreekt...Ergens in de kuur had ik dit ook en is toen niet uitgebroken terwijl heel de familie in bed lagDus nu hopen dat het weer niet uitbreekt...
Strepsils met lidocaine (als je dit bedoeld) heb ik liggen en ben ik vanmorgen al mee begonnen, dit helpt soms wel.