AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja klopt. 1 streepje is bij die verdeling 0.02ml dus 3 streepjes 0.06ml.

De oplossing blijft hetzelfde dus 10mcg /0.01ml

ik verdeel het met 1ml BW.

1 ml spuit is verdeeld per 10 eenheden dus 10,20,30,40,50 tot 100 =1ml.

10 eenheden zijn onderverdeeld met 5 streepjes. Dus 3 streepjes is dan 0.06 ml. Klopt toch of ben ik zot aant worden?:D

natuurtalent jij ;)

• Topic Starter Topic Starter
IGF is gemengd en heb het heel voorzichtig proberen doen door het BW water er heel traag in te laten lopen. Krijg alleen daarna de insulinespuit niet op een degelijke manier gevuld. Zat telkens met een luchtbelletje. Dan heb ik dan maar eerst 20 units (0.2ml) opgetrokken en dan de zuiger naar 0.06ml gebracht en dat lukte. Dacht dat het BW wat wit zou zijn na het mengen met het witte poeder maar neen het is gewoon doorzichtig.
Daarnet dan 0.06ml geinjecteerd in de buik. Vond het raar omdat het dus echt héééél weinig vloeistof is die je per keer moet injecteren...
Sebiet zijn de benen aan de beurt en ik hoop dat ik de dikke pomp mag meemaken maar ik twijfel een beetje...

Ja je kunt het ook in meer milliliters oplossen.
Dan heb je wat meer volume te injecteren..is alleen niet zo fijn sub cutaan.
Ben benieuwd wat je ervan gaat merken!

Ik blijf het Subc zetten dus ik maak dit flesje op (net 4 weken denk ik) en dan kan ik het wat beter beoordelen of ik iets gevoeld heb van de igf of niet. :cool:

Net terug van de training (benen) en het was een van de beste benentraining tot nu toe. Nergens pijn aan de knieen dus kon voluit gaan en dat deed goed. Pomp was zoals altijd lekker heftig :D

Squatten kan ik niet met men rug ook al heb ik het genoeg geprobeerd maar men lichaam is niet gemaakt voor de squat.

1. 15 minuten opwarming fietsen om de knieen wat warm te krijgen.
2. Leg extension 2x 40 herh.(opwarming) + 4 sets (12 H) zo zwaar mogelijk waarvan de laatste set een superset is waar ik telkens minder in gewicht tot men benen daadwerkelijk bijna ontploffen.
3. Op naar de Leg press (ja de echte) en starten met 60 kilo voor minst. 20 herhalingen. Daarna word er telkens 40 kilo bij gehangen per set en doen we minsten 10 H. Vandaag ben ik tot 220 kilo gegaan en dat zijn enkel de schijven die eraan hangen die ik tel. Hoeveel sets dit in totaal is weet ik niet maar de leg press is mijn "hoofdoefening" en hier probeer ik net niet "dood" te gaan :D Ik ga vrij diep (bijna tot tegen de kont met de hielen) in het begin, maar naar het einde toe heb ik een wat kortere "range" voor massa.Waarom? zie puntje 4..
4.Als de benen het niet meer zien zitten gaan we naar de smith en gaan we voor detail. Schoenen uit en voeten beetje voorbij de bar zetten en helemaal door de knieen tot we met de kont de hielen raken. 1set opwarming met 20 kilo aan de bar. 3 werksets met 60 of 80 kilo aan de bar en 12 H.
5. Dan strompelen we naar de Leg curl liggen en puffen we even uit. 1 set opwarming en 4 werksets met focus op SQEEZEN.Nu begin ik altijd wat lichte krampen te krijgen in de benen :p
6.Terug naar de leg press en 50 kilo aan schijven ophangen en gewoon pompen zoveel je kan. Dan max 30 seconden rust en terug pompen maar de voetpositie is iets smaller nu. Terug max 30 seconden rust en de voeten heel wijd plaatsen nu en pompen maar tot je hoofd bijna van je nek springt.

Einde

shake binnen gooien, rustig want anders komt het er gewoon terug uit :eek:

Auto in, al bibberend je koppeling induwen en naar huis rijden ;)

Waarom doen we dit ons zelf aan? OMDAT WE DIT HET ZALIGSTE GEVOEL VINDEN DAT ER BESTAAT :D

Laatst bewerkt:
Dat gaat goed zo te zien!
Lekkere training.

Heb laatst ook weer eens gekotst na een training.
Was na rugtraining. Denk.te snel voor training gegeten icm dianabol 6 tabletten haha. Dit kwam er toch erg hard tot de laatste drup uit :D
Training was goed overigens haha

Auto in, al bibberend je koppeling induwen en naar huis rijden ;)

Waarom doen we dit ons zelf aan? OMDAT WE DIT HET ZALIGSTE GEVOEL VINDEN DAT ER BESTAAT :D

Hehe dat bibberen dat ken ik . Maar of dit nu het zaligste gevoel is XD
Heb dan echt de neiging om flauw te vallen , is ook al een keer gebeurd tijdens de squat en een keertje thuis na een leg training. Wat bij mij echt helpt om dat bibberen kwijt te krijgen is met m'n benen omhoog liggen.

Maar tot slot : met zo'n gevoel weet je dat je getraind hebt

Ja omhoog liggen helpt zeker. Doe dit ook altijd na zware pressen..ff met de benen hoog.
Dat bibberen is gewoon spierspanning...vind het ook wel een lekker gevoel...niet lekker maar meer voldoening dat het zwaar genoeg was

Ja de training van gisteren was wel in orde :D Heb vorige nacht geslapen als een baby :p

Sebiet schouders + armen + kuiten gaan doen. Ik blijf de igf voor de training zetten want ik wil die magische pomp meemaken :eek: Optrekken blijft lastig werken maar ik probeer zo een 40-60 mcg te zetten per keer.

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Schouders en armen zijn aangepakt en nu 2 dagen platte rust :p
Dikke pomp tijdens het trainen maar dat heb ik altijd.

Gewicht blijft stabiel (83-84 kilo) en ik begin stilletjes wat vocht te verliezen als ik de spiegel mag geloven...
Vind men shape er momenteel vrij grellig uitzien en véél beter dan 2-3 weken geleden :eek: en zie me nog elke dag verbeteren :cool:

Ik ga zeker Boldenone gebruiken in de volgende blast maar wanneer dit gaat zijn weet ik nog niet want als ik me zo blijf voelen als vandaag en zo blijf uitzien ga ik niet over 4 weken blasten ;)
Met de tren ga ik ook nog even wachten want voel me lichamelijk héél goed en met tren is dit snel anders :o

Jep jep ben content :yes:

Vandaag even geswitcht van merk (gear) om te zien of het goed is ben content van EP hoor maar de andere is wat hoger gedoseerd en dat vind ik soms wat aangenamer, blijf ook EP gebruiken. Tijdens de cruise heb je snel door of de Test E goed is of niet.
Alle gear voor de volgende blast ligt al in de kast te wachten :D

Merk dat ik minder hard ben aan het worden. Ik veronderstel dat dit de primo is die bijna uitgewerkt is...

Morgen trainen we borst en triceps + kuiten en heb er al zin in. Dinsdag trainen we rug. Dinsdagmorgen is de vaste dag om te wegen en zien we wat de weegschaal zegt.

Igf zetten we morgen vroeg bij het opstaan.

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Als er nog basic fitters zijn die een deftige training willen afwerken of mij iets willen/kunnen bijleren op trainingsgebied, geef een seintje :wl:

Nog geen vrijwilligers? :D

Filiaal Bornem of Zwijndrecht...

In de zomer zit ik heel veel in Gierle. Zullen dan wel eens afspreken om samen te trainen op een vrijdagavond.
Vroeger (7 jaar geleden) ging ik wekelijks 1x trainen bij Siggi (beste gym van Belgie!) en heb hem paar weken nog eens tegengekomen op een feestje. Hij herkende me direct en sprak me aan en heb hem beloofd dat ik binnenkort nog wel eens ging langskomen.
Er is ook een redelijk goede basic fit aan de Steenweg op Gierle 185. Waar ik in de zomer geregeld ben gaan trainen.

In de zomer zit ik heel veel in Gierle. Zullen dan wel eens afspreken om samen te trainen op een vrijdagavond.
Vroeger (7 jaar geleden) ging ik wekelijks 1x trainen bij Siggi (beste gym van Belgie!) en heb hem paar weken nog eens tegengekomen op een feestje. Hij herkende me direct en sprak me aan en heb hem beloofd dat ik binnenkort nog wel eens ging langskomen.
Er is ook een redelijk goede basic fit aan de Steenweg op Gierle 185. Waar ik in de zomer geregeld ben gaan trainen.

Hehe Kerel!
zeker eens afspreken dan.
Terwijl ne keer in den do-it ofzo (helaas Siggi wel niet meer eigenaar) of ne keer in den basic fit daar op de steenweg op gierle.

Dat begrijp ik :p

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Vandaag was de eerste training( borst + triceps + kuiten) van de week iets minder goed dan vorige week.
Ben duidelijk wat kracht aan het verliezen.

Shape is wat scherper aan het worden en begin nog meer detail te krijgen. Dus blijkbaar zat er toch nog wel water in men lichaam.
Ik voel me nu minder opgeblazen en men buik is ook terug wat platter aan het worden.Als ik bulk heb ik steeds een "GH gut" haha maar dat is puur van het eten en drinken.

Zit nu rond de 3600 kcals per dag en kijk het een weekje aan wat het doet met de shape.

Morgen namiddag gaan we rug trainen + wat biceps.

Morgenvroeg wegen en ik gok dat het stabiel gebleven is.

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Hehe Kerel!
zeker eens afspreken dan.
Terwijl ne keer in den do-it ofzo (helaas Siggi wel niet meer eigenaar) of ne keer in den basic fit daar op de steenweg op gierle.

We speken dan zeker eens af!

Gewicht vanmorgen was 83.2 kilo dus gewicht blijft gelijk terwijl men buik toch wel wat droger en platter is aan het worden. Maar op mijn onderbuik zal dat nog wel even duren hahaha :D

Begin wel weer wat keelpijn te krijgen en hoop dat het niet uitbreekt. Misschien een reactie op de nieuwe Test inject van een ander merk? Heb ook een rare hoofdpijn en pijn aan de nek. Ziek aan het worden of misschien een bijwerking van de IGF? Denk maar even luidop...

Ik injecteer (SC) nu ongeveer 50 mcg IGF per keer in en probeer minstens 24 uur speling te houden tussen twee injecties.

We speken dan zeker eens af!

Daar hou ik je aan :) doen we zeker.
Trouwens gewicht blijft inderdaad goed.
Wel vaag van je nek/keel is helaas precies zowa symptomen van een griepje of verkoudheid die er niet door wil komen. Wat bij mij altijd wel goed werkt en zo meestal een keelontsteking ofzo uit de weg ga , is zo een sprietje dat je in je keel moet spuiten (ontsmettend). Walgelijke smaak maar heeft mij al een paar keer goed geholpen!!

Daar hou ik je aan :) doen we zeker.
Trouwens gewicht blijft inderdaad goed.
Wel vaag van je nek/keel is helaas precies zowa symptomen van een griepje of verkoudheid die er niet door wil komen. Wat bij mij altijd wel goed werkt en zo meestal een keelontsteking ofzo uit de weg ga , is zo een sprietje dat je in je keel moet spuiten (ontsmettend). Walgelijke smaak maar heeft mij al een paar keer goed geholpen!!

Ergens in de kuur had ik dit ook en is toen niet uitgebroken terwijl heel de familie in bed lag :p Dus nu hopen dat het weer niet uitbreekt...

Strepsils met lidocaine (als je dit bedoeld) heb ik liggen en ben ik vanmorgen al mee begonnen, dit helpt soms wel.

Ergens in de kuur had ik dit ook en is toen niet uitgebroken terwijl heel de familie in bed lag :p Dus nu hopen dat het weer niet uitbreekt...

Strepsils met lidocaine (als je dit bedoeld) heb ik liggen en ben ik vanmorgen al mee begonnen, dit helpt soms wel.

Neogolaseptine spray (heb ik); zal ongeveer wel hetzelfde zijn denk ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven