XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
???

Knobbel is kleiner geworden(0.5cm) en zal niet snel meer verdwijnen heb ik al even door. Ik heb nog Letro liggen maar dat hou ik bij voor als het erger word tijdens een kuur en dan knallen we die letro erin. Nu doe ik er niets meer aan omdat het helemaal niet zichtbaar is. Voel met terug veel beter door te stoppen met de AI's

Gyno (dikke tepel) is het niet. Het is klierweefsel dat "geactiveerd" is door de herstart en is nu een beetje gezwollen.

Oke mooi.
Ik had het ook met m'n epi kuur..Gyno zuigt. Nu een week op test en ik merk dat m'n linker tepel weer gevoelig is. Ik ga beginnen met 10mg nolva ED.

• Topic Starter Topic Starter
Beter ari of aro.

Galen en Big cat adviseren voor gyno onstaan door aas, toch echt Tamoxifen. Gisteren nog de post met studie gelezen.

Laatst bewerkt:
Oke ik ga niet met hun in discussie :p dus probeer de nolva dan maar eerst.

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

Net weer FB getraind en dikke pomp. Zie er nu beter uit dan tijdens men kuur :p

Buikvet begint eindelijk te minderen en nu stop ik pas tot ik al mijn abs kan zien + zijkant buik ook scherp staat. Voeding blijft dus op 3400-3500 kcals. Dit kan je nog niet echt cutten noemen maar zolang ik droger word ga ik niet te snel meer minderen in kcals. Ik heb tijd en dat het 2-3 maanden in beslag kan nemen stoortme niet. Blijf nu gewoon op een nette 83-84 kilo staan :D

Begin wel honger te krijgen na 2uur dus wil zeggen dat het voedingsschema zijn werk begint te doen.Heb gewoon mijn carbs geminderd. Hopelijk blijft men gewicht stabiel de komende weken.
Echt cutten doe ik op witte rijst maar is nu nog niet aan de orde.

Vandaag met de vrouw solden (koopjes) gaan doen want had nog maar 1 jeans die paste en die vond de vrouw helemaal niet mooi. Het heeft wat moeite gekost maar met de hulp van het lekkere grietje in de winkel uiteindelijk toch 3 broeken gevonden die goed passen en goedgekeurd zijn door vrouw en grietje :D Stond op gegeven moment bijna mee in het kleedhokje hahaaha Die blik van mijn vrouw was op dat moment geld waard :D:D:D:D Je ziet het de liefde tussen ons is na 15 jaar nog steeds dik in orde :p

Hehe,
waar koop jij meestal je broeken?
Heb echt enorm veel problemen met het vinden van broeken!
Bv: van die hippe broeken zijn al snel met teveel gaters of gewoon te smal :s

inb4: broekentopic

Hehe,

Ekte mannen dragen die trainingsbroek 24/7 jeweetbro :rocker:

Oke ik ga niet met hun in discussie :p dus probeer de nolva dan maar eerst.

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

Net weer FB getraind en dikke pomp. Zie er nu beter uit dan tijdens men kuur :p

Buikvet begint eindelijk te minderen en nu stop ik pas tot ik al mijn abs kan zien + zijkant buik ook scherp staat. Voeding blijft dus op 3400-3500 kcals. Dit kan je nog niet echt cutten noemen maar zolang ik droger word ga ik niet te snel meer minderen in kcals. Ik heb tijd en dat het 2-3 maanden in beslag kan nemen stoortme niet. Blijf nu gewoon op een nette 83-84 kilo staan :D

Begin wel honger te krijgen na 2uur dus wil zeggen dat het voedingsschema zijn werk begint te doen.Heb gewoon mijn carbs geminderd. Hopelijk blijft men gewicht stabiel de komende weken.
Echt cutten doe ik op witte rijst maar is nu nog niet aan de orde.

Vandaag met de vrouw solden (koopjes) gaan doen want had nog maar 1 jeans die paste en die vond de vrouw helemaal niet mooi. Het heeft wat moeite gekost maar met de hulp van het lekkere grietje in de winkel uiteindelijk toch 3 broeken gevonden die goed passen en goedgekeurd zijn door vrouw en grietje :D Stond op gegeven moment bijna mee in het kleedhokje hahaaha Die blik van mijn vrouw was op dat moment geld waard :D:D:D:D Je ziet het de liefde tussen ons is na 15 jaar nog steeds dik in orde :p
Haha mooi man. Ik krijg altijd een glimlach op mij gezicht als ik dit soort berichten lees :)
Tegenwoordig gaat iedereen maar uit elkaar en zijn lange relaties een bijzonder iets.

haha : even als consultant bij de klant komen met een joggingbroek :)

Je bent breed genoeg die gaan niks erop durven zeggen, haha :D

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Haha mooi man. Ik krijg altijd een glimlach op mij gezicht als ik dit soort berichten lees :)
Tegenwoordig gaat iedereen maar uit elkaar en zijn lange relaties een bijzonder iets.

100% gelijk hierin! Mensen gaan voor het minsten uit mekaar, of gaan bij mekaar zonder echt goed bij mekaar te passen!
true love is hard to find these days! zeker op de tren :joint:

Hehe,

ZEB

Hebben nu een afdeling broeken van Levis, jack/jones, enz allemaal aan -50%

Ik vraag gewoon hulp in de winkel en die komen de broeken gewoon naar het pashokje brengen terwijl ik pas. Heel handig en gaat snel. Zelf zoeken is geen optie want dan vind ik toch niets dat past.

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Soms is er hier ook wel vuurwerk in huis hoor :D Maar we zijn nog steeds samen dus...

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Damn... vandaag een verkeerde beweging gedaan op het werk en een blokkage opgelopen in de onderrug (L3/L4).
Denk dat elke keer FB er niet goed aan gedaan heeft en dat dit de oorzaak wel zal zijn. Het is niet de eerste keer dat ik dit voor heb, de laatste keer was ongeveer 5 maanden geleden.
De kiné kent mij en als ik bel om te zeggen dat het ernstig is dan weet hij dat ik dat meen haha. Gelukkig kon ik deze avond al langs mijn kiné gaan om alles terug los te zetten en dinsdag gaat hij er verder aan werken.

We gaan terug de onderrug moeten sparen bij de rug trainingen want de blokkage komt zeker door deze oefeningen. Veel te veel stress/spanning op de onderrug.

Vandaag dus niet trainen en morgen al zeker niet want dan ga ik het gevoel hebben dat er een trein over mijn rug gereden is.

Ga proberen van zondag wat armen/schouders te gaan trainen.

Niet meer getraind sinds het bezoek aan de kiné. Morgen is het de bedoeling om terug te gaan trainen maar zal wel een tijdje mijn onderrug moeten ontzien/sparen.

Ben nu een tijdje gestopt met de AI's en merk dat ik terug bij kom... terwijl ik op 3400 kcals per dag zit. Dus zal gewoon vocht zijn want zie er minder scherp uit.
Ben aan het twijfelen om 0.5mg Aromasin EOD te nemen. Knobbel begint ook weer gevoelig te worden.

De bold + tren zitten al te schreeuwen in de kast maar ik laat ze nog even zitten :D

Niet meer getraind sinds het bezoek aan de kiné. Morgen is het de bedoeling om terug te gaan trainen maar zal wel een tijdje mijn onderrug moeten ontzien/sparen.

Ben nu een tijdje gestopt met de AI's en merk dat ik terug bij kom... terwijl ik op 3400 kcals per dag zit. Dus zal gewoon vocht zijn want zie er minder scherp uit.
Ben aan het twijfelen om 0.5mg Aromasin EOD te nemen. Knobbel begint ook weer gevoelig te worden.

De bold + tren zitten al te schreeuwen in de kast maar ik laat ze nog even zitten :D

Hey Ikke,
ik heb een vraagje over je bold+tren.
Ik veronderstel dat je deze gewoon met een basis test gaat nemen?
Maar wat zijn hier zo de ideale verhoudingen in?
Ik weet dat bold dan ook een middel is dat eventueel test zou kunnen vervangen?? (correct me if wrong)
maar hoe zit het dan met de verhouding test & bold in deze stack ;)
ben wel benieuwd naar!

Bold op een dosis van 600-800 mg zou overeenkomen met 125mg test E als ik het goed heb. Als dit niet zo is dan dan zullen ze me hier snel corrigeren .

Bold verhoogt snel mijn bloeddruk dus ik ga dat niet te hoog zetten (rond de 400/600 mg/week). Tren E op max 200mg/week.

Test hou ik even op 300 mg/week en ga dit na 2-3-4 weken pas verhogen naar 500/600mg/week.

start kuur ziet er zo uit.

300 mg Test E
500/600mg Bold
200 mg tren E
25/50mcg T3/dag

Misschien dat ik de bold de eerste 2weken op 900mg zet maar dat zie ik dan nog wel.

Meeste vet(allez ja vet...) zit bij mij op onderrug, bovenbenen en buik en deze ga ik er nu eens definitief af smijten en er niet meer op laten komen.

Belangrijkste is dat ik echt ripped word de eerste 6-8 weken. Als dit gelukt is schroef ik mijn voeding terug omhoog en gaan we rustig bulken. Wil eigenlijk heel het jaar er vrij scherp bij lopen en iet boven de 10% komen ook op de buik /benen/rug.

Bold op een dosis van 600-800 mg zou overeenkomen met 125mg test E als ik het goed heb. Als dit niet zo is dan dan zullen ze me hier snel corrigeren .

Bold verhoogt snel mijn bloeddruk dus ik ga dat niet te hoog zetten (rond de 400/600 mg/week). Tren E op max 200mg/week.

Test hou ik even op 300 mg/week en ga dit na 2-3-4 weken pas verhogen naar 500/600mg/week.

300 mg Test E
500/600mg Bold
200 mg tren E
25/50mcg T3/dag

Misschien dat ik de bold de eerste 2weken op 900mg zet maar dat zie ik dan nog wel.

Meeste vet(allez ja vet...) zit bij mij op onderrug, bovenbenen en buik en deze ga ik er nu eens definitief af smijten en er niet meer op laten komen.

Belangrijkste is dat ik echt ripped word de eerste 6-8 weken. Als dit gelukt is schroef ik mijn voeding terug omhoog en gaan we rustig bulken. Wil eigenlijk heel het jaar er vrij scherp bij lopen en iet boven de 10% komen ook op de buik /benen/rug.

Alright ziet er lekker uit.
Hoe is het met je igf-1.(vind dat namelijk zeer interessant :) )

Kreeg gisteren en PM van iemand die het ook igf gebruikte van pepbridge en zei dat het niets deed bij hem.

Bij mij deed het wel iets maar het blijft altijd moeilijk om te zeggen of het legit is of niet. Voor die prijs was het wel het proberen waard...

Ik heb nog 1 vail liggen en ga die gebruiken als ik met men kuur start. Dosis is max. 40 mcg 3/4x per week.

300 mg Test E
500/600mg Bold
200 mg tren E
25/50mcg T3/dag

Ziet er goed uit! Ben benieuwd!

Ik ook!

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

Dokter is akkoord om bloed te laten testen maar ik moet nuchter zijn dus kon het deze avond niet gebeuren.

Wil echt wel deze week men bloed laten checken en als daar geen verrassingen bij zitten is het weer feest :D

Vandaag naar de kiné geweest en ze hebben men nek is goed los gezet :eek: blijft toch steeds een vies gevoel als ze dat doen. Bovenrug waren ook 3 plaatsen die een moesten gekraakt worden en men linker heup zat ook weer lekker vast :p

Maar nu zijn we heeeeeelemaaall LOS. Hopelijk kan ik morgen trainen want wil er weer invliegen :D

Nu nog op een morgend bij de dokter geraken voor de bloedtest. Op afspraak ging deze week niet meer dus moet gewoon in de wachtkamer gaan aanschuiven (1-2uur wachten...) smorgens en dat zie ik niet zitten. Lang leve de griep epidemie.....

Ik hoop dat ik het ook niet krijg....

Vandaag terug gaan trainen en de pomp was weer heerlijk.
Volgende week woensdag ga ik men bloed laten checken en als zij zegt dat het oke is dan zal de bold + tren er snel in gaan :p

Ben nu één week rustig aan het cutten en gewicht staat op 82.4 kg nuchter dus men gewicht zakt een beetje.
De honger begint savonds te komen dus het slaagt aan. Carbs hou ik hetzelfde zolang ik blijf vooruit gaan.

Zal sebiet mijn nieuw voedingschema posten.

Mijn bordje van daarnet 80 gram rijst + 150 gram gestoomde groeten + 200 gram biefstuk.
Straks 60 gram rijst + 150 gram gestoomde groenten + 150 gram kalkoen.

vscsjo.jpg

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

Schema:

1. 100 gram rice powder + 40 gram hydro whey.
2. 2 bananen
3. omelet 4 eieren + 40 gram jonge kaas + 180 gram meergranen brood.
4. 100 gram rice powder + 40 gram rice powder.
5. 100 gram rijst + 150 gram kip/vlees/vis + 150 gram groenten.
6. 100 gram volkoren pasta + 220 gram zelfgemaakte tomatensaus met low fat gehakt (MM).
7. 40 gram all day protein voor bedtime.

** postworkout: 40 gram hydro whey + 1 banaan.

4090 kcal / 323 Ei / 484 KH / 103 vet.

Nieuw:

1. 65 gram Nestle baby cereals 5 granen poeder + 50 gram hydro whey.
2. 1 banaan
3. Omelet 4 eieren + 1 snede hesp + 80 gram rijst of 100 gram meergranenbrood + beleg + 25 gram hydro whey.
4. 65 gram rijstpoeder + 40 gram hydro whey of 65 gram rijst + sla + kip/kalkoen (een maaltijdsalade dus).
5. 80 gram rijst + 150 gram groenten + 150/200 gram kip/kalkoen/biefstuk.
6. 60gram rijst + 150 gram groenten + 150/200 gram kip/kalkoen/biefstuk.
7. 50 gram All day proteine.

Macros moet ik nog uitrekenen maar dat doe ik pas als ik hier niet meer degelijk mee afval.

Zit nu in een cruise van 250mg test/week en vind dat het dieet zelfs met enkel test al lekker gaat.

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

laatste maaltijd voor vandaag. Kalkoentje :p

rk0g1j.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven