- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Ik maak er ook geen geheim van tegen men familie want zoals ik al zei, op een gegeven moment kan je het echt niet meer verstoppen hoor.
Oke ik ga niet zeggen wat ik doe of neem want daar hebben ze geen zaken mee en begrijpen ze toch niet. Die kennen enkel het woordje kuur
---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------
Zo de benen hebben we deze week ook al gehad
Bordje pasta naar binnenwerken en voor het slapen wat trage eiwitten en de dag zit er weer op. Morgen en overmorgen rusten denk ik zodat ik maandag weer goed kan knallen. Schouders train ik maandag dan wel na borst.
Gewicht gaat goed omhoog deze week
Oke ik ga niet zeggen wat ik doe of neem want daar hebben ze geen zaken mee en begrijpen ze toch niet. Die kennen enkel het woordje kuur

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------
Zo de benen hebben we deze week ook al gehad
Bordje pasta naar binnenwerken en voor het slapen wat trage eiwitten en de dag zit er weer op. Morgen en overmorgen rusten denk ik zodat ik maandag weer goed kan knallen. Schouders train ik maandag dan wel na borst.Gewicht gaat goed omhoog deze week

Maar is gewoon een gevolg van het feestelijk eten want is voornamelijk vocht dat ik tegen de morgend weer kwijt ben