XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik maak er ook geen geheim van tegen men familie want zoals ik al zei, op een gegeven moment kan je het echt niet meer verstoppen hoor.
Oke ik ga niet zeggen wat ik doe of neem want daar hebben ze geen zaken mee en begrijpen ze toch niet. Die kennen enkel het woordje kuur :D

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

Zo de benen hebben we deze week ook al gehad :) Bordje pasta naar binnenwerken en voor het slapen wat trage eiwitten en de dag zit er weer op. Morgen en overmorgen rusten denk ik zodat ik maandag weer goed kan knallen. Schouders train ik maandag dan wel na borst.

Gewicht gaat goed omhoog deze week :cool:

Gewicht gisterenavond was 85.2 kilo :eek: Maar is gewoon een gevolg van het feestelijk eten want is voornamelijk vocht dat ik tegen de morgend weer kwijt ben :p
Deze morgen gaf de weegschaal 83.3 kg aan dus hoe men voeding nog steeds hetzelfde.

Heb nu op ongeveer 9 dagen tijd 700 mg primo gezet en het kan misschien psychisch zijn maar ik word harder met de dag....

Maar LUI dat ik ben damn.... moet me echt vooruit sleuren :eek:

Dit weekend zowiezo rust want men nek + rechterschouder doen wat ambetant. Maandag borst en dan zien we wel of we een paar oefeningen schouders erbij doen of niet.

mooie log,hoe oud ben je als vragen mag ?

Bijna 31...

ok,valt nog mee dan,tijd genoeg om terug op te bouwen

Daar zijn we mee bezig :D

Moet me weeral inhouden of ik duw in de volgende blast er een gram test in per week + een gram bold.... terwijl dat eigenlijk totaal niet nodig is:o

Niet nodig..wel leuk :p
Nee je moet idd laagste dosis proberen waar je goed op groeit.
Zo heb je zo min mogelijk bijwerkingen met zoveel mogelijk groei.
Die LUIHEID herken ik wel...niet vooruit te branden.
Even een uurtje liggen lijkt het alleen maar erger te maken!

Laatst bewerkt:
Goed fysiek allezins!!

Hoe gaat het met knobbeltje?

Niet nodig..wel leuk :p
Nee je moet idd laagste dosis proberen waar je goed op groeit.
Zo heb je zo min mogelijk bijwerkingen met zoveel mogelijk groei.
Die LUIHEID herken ik wel...niet vooruit te branden.
Even een uurtje liggen lijkt het alleen maar erger te maken!

Ik lig al een paar dagen in de zetel / bureaustoel en men vrouw moet me eruit sleuren of ik zit er heel de dag in.... verlaat deze enkel om te gaan trainen of om naar de keuken te slenteren....

Volgende week start ik terug met werken dus dan zal het wel beteren hoop ik :p

---------- Toegevoegd om 00:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:37 ----------

Goed fysiek allezins!!

Hoe gaat het met knobbeltje?

mercikes, moet de belgische "eer" hoog houden hier he :D

Deze is nog aanwezig maar is wel redelijk klein geworden. Momenteel al een tijdje op 0.5mg Arimidex/dag en dat houd het zeker onder controle al voel ik wel dat het de gains een klein beetje tegenhoud.
Wel blijf ik er redelijk vochtvrij van en zorgt er ook voor dat men bloedruk perfect blijft tot op vandaag.
Dit was vroeger een serieus probleem bij me want ik steeg zeer snel naar een bovendruk die boven de 20 zat.... is niet echt gezond/veilig... Nu zit ik op 8/12 of soms 13 dus perfect.

Vandaag 1 ml test E gezet en vanaf nu zet ik elke zondag 250 mg test. Heb het nog eens in mijn schouder geprobeerd omdat het maar 1 ml is. Vorige keer is me dat niet zo goed bevallen en heb ik bijna 2 weken met een dikke arm rondgelopen.... Injectie deze keer was pijnloos maar er kwam naderhand wel een hoop bloed uit en is eigenlijk de eerste keer dat ik zoiets meemaak.
Bedoeling is dat ik de injecties tijdens de cruise beperk tot schouders en zo men benen en billen wat kan laten "rusten". Borst vind ik redelijk scary om in te injecteren..

Vorige week de gewichten wat verlaagd en wat meer reps gedaan. Deze week ga ik terug wat zwaarder en minder reps.

Vandaag borst en triceps getraind en was een knaller van een workout. Had ook nog eens een PWO shake (MP Assault) genomen na bijna 5 weken niet en het kickte vrij goed in :D Ook de 2 dagen rust hebben me goed gedaan.

Morgenvroeg wegen en hoop dat ik rond de 83 kilo zit en dit tijdens de cruise kan behouden zonder dat men vetpercentage oploopt. :cool: Met 83 kilo starten aan de nieuwe blast zou wel lekker zijn :eek:
Voeding blijft rond de 3900 kcals zitten en die ga ik voorlopig niet meer verhogen. Als ik met dit schema gewicht kwijt raak dan is het enkel vet...

Morgen rug + biceps trainen en misschien schouders erbij... Rug training is men favoriet :cool: na benen :p

Train bij basic fit Belgie en er is net een nieuwe opengegaan en vind deze wel aangenaam. Wel klein en geen zware dumbels (38 kilo max) maar is nog vrij onbekend dus niet zo veel volk al was het vandaag iets drukker. Dit zijn de goede voornemens weer.... Is rap over hoor :D
Alle toestellen van Matrix zelfde als in Zwijndrecht. Squatrek, 2x bench, smith, leg press, kortom alles is er aanwezig om volledig kapot te gaan.

Als er nog basic fitters zijn die een deftige training willen afwerken of mij iets willen/kunnen bijleren op trainingsgebied, geef een seintje :wl:

Vanmorgen gewogen en het gewicht was 83.3kilo, helemaal leeg :D

Ik ga nu voornamelijk het vetpercentage in het oog houden ipv gewicht. Vroeger probeerde ik mijn gewicht tijdens OFF periodes altijd te behouden en dan at ik soms meer of iets niet super clean. Maar dit resulteerde steeds in toename van vet terwijl men totaal gewicht wel gelijk bleef. Dus dat heeft geen zin :o

Maar door de "cruise" verwacht ik eigenlijk niet heel veel verlies van gewicht. Is dit wel het geval dan ga ik in de toekomst gewoon terug off tussen men kuren.

Gaat nog altijd prima hier zo :)

Als er na het injecten ineens een hoop bloed uit de injectieplek komt dan heb je een ader doorboord :) heb dit bij schouder nog niet gehad maar al vaker bij quads, is de eerste keer even schrikken haha :p

Was wel even schrikken ja maar heb totaal geen injectiepijn aan de schouder dus ben blij. Was pas de 2de keer dat ik in men schouder injecteerde.

Vandaag hebben we rug getraind, lekker zwaar en afgesloten met biceps + kuiten. Zalige pomp weer en dikke rush tijdens de training. De PWO shake doet zijn werk :D

Morgen rustdag.

Men igf 1 is onderweg alsook men slinspuitjes. Als deze binnen zijn start ik er direct mee en kunnen we zien wat dat gaat geven tijdens de cruise... Ga starten op 50 mcg. Wou eigenlijk EOD injecteren maar als je 2 dagen na elkaar traint is dit zinloos niet? Of telkens na elke training injecteren?

IGF1 en insuline heb ik jammer genoeg geen verstand van :p Ben wel benieuwd wat het met je doet :)

Ze zijn binnen, altijd leuk als je zelf je cadeautjes mag kiezen :D

24exgle.jpg

Laatst bewerkt:
Nice!!
Ben benieuwd of je er iets van gaat merken.
Slin erbij of dat niet?

Slin puitjes zijn ook binnen. ik heb deze zie foto.
359jpcy.jpg
2eval1d.jpg

Op deze foto hieronder heb ik de zuiger tot op 60 mcg getrokken, klopt dit? Misschien een domme vraag maar ben graag 200% zeker.
15gwlch.jpg

Als ik 40 mcg wil zetten EOD zit ik op 7 injecties per 2 weken wat wil zeggen dat ik met 1000 mcg een dikke 4 weken verder kan. Daarna raden ze aan om 4 weken off te gaan en dan terug 4 weken on. Ik ga deze eerst subc zetten voor de training en als ik dan uit men vel barst door de pomp dan weet ik dat het degelijk is en zet ik het wel na de training. Subc of IM ben ik nog niet helemaal uit.

Moet nog even op men BW wachten,verwacht deze morgen en gaan we direct aan de slag.

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Nice!!
Ben benieuwd of je er iets van gaat merken.
Slin erbij of dat niet?

Neen insuline ga ik nog even laten voor wat het is. Ik train bijna altijd savonds vrij laat en heb na men training 1 shake(eiwit met banaan) + 1 maaltijd (pasta) + 1 shake(eiwitblend) en dan slapen... Vind het het risico niet waard.

Ligt eraan in hoeveel 1000mcg is opgelost.
Als 1000mcg is opgelost in 1ml heb je 10mcg/0.01ml
1 streepje op slinpen is dan dus 10mcg.

ik verdeel het met 1ml BW.

1 ml spuit is verdeeld per 10 eenheden dus 10,20,30,40,50 tot 100 =1ml.

10 eenheden zijn onderverdeeld met 5 streepjes. Dus 3 streepjes is dan 0.06 ml. Klopt toch of ben ik zot aant worden?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven