XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat goed dan!
Je merkt pas dat je cruised als je gaat trainen he. Ik denk soms..hmm ik merk niet dat ik on ben....tot ik ga trainen. Pomps gaan nergens meer over..kracht hetzelfde. Heerlijk!
Ga trouwens ook over naar UP...tot nu toe tevreden?

• Topic Starter Topic Starter
Hehe blij dat ik niet alleen ben dat zich zo voelt tijdens de "cruise". Was vandaag eigenlijk doodop na het werk maar ik had zoiets van "nu niet flauw doen he" :D Preworkout opgedronken en vertrokken. En na 2 setjes waren we vertrokken voor 1.5uur plezier in de gym :D

Ben nu nog maar 2 weken met up aan het cruisen dus kan er nog maar weinig over zeggen. Heb de bold ook liggen van hun 300mg/ml en hoop dat die wat degelijk gedoseerd is... Ik heb ook nog 30 ml bold van MT (200mg/ml) en die gaan we ook opgebruiken.

Volgende kuur ga ik de bold eerst op 500 mg zetten (1ml UP en 1ml MT) en de test op 250 mg laten staan. Later in de kuur verhoog ik de test nog wel. Tren E ga ik ook toevoegen op max 200 mg/week.

Doel is niet zozeer massa maar wil me eens goed scherp zetten en dan zien we wel verder.

Top dat je weer beter bent en het op hebt kunnen pakken.
Een pwo en de eerste 10 reps doen wonderen!

Hoe ben je eigenlijk aan het cruizen? En hoe lang ga je dat doen? Daar heb ik kennelijk overheen gelezen.

Lekker log man! Hoe bevalt de IGF, jij nam de L3R variant als ik me niet vergis toch?

Top dat je weer beter bent en het op hebt kunnen pakken.
Een pwo en de eerste 10 reps doen wonderen!

Hoe ben je eigenlijk aan het cruizen? En hoe lang ga je dat doen? Daar heb ik kennelijk overheen gelezen.

Tijdens het einde van men kuur nam ik eigenlijk geen PWO meer omdat het al heftig genoeg was in de gym :D
Maar ga het nu terug gebruiken als ik wat moe/down ben want het helpt wel een beetje dan. Ik gebruik die van MP Assault.

Cruise is gewoon elke zondag ongeveer 250 ml test E. hoelang ik dit ga doen weet ik niet... moet wel zeggen dat het al terug begint te jeuken om terug te blasten.... :p

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Lekker log man! Hoe bevalt de IGF, jij nam de L3R variant als ik me niet vergis toch?

Jep. Gestart op 50-60mcg 3-4 keer per week maar kreeg dan pijn in men nek en hoofdpijn, precies groeipijnen...

Nu zet ik PWO (1uur voor training) max. 40 mcg en dat ongeveer 3-4 keer per week. De L3R variant spreekt me meer aan omdat dit geleidelijk word afgegeven. Merk dat men vet een beetje mindert maar verwacht er geen wonderen van. Geloof wel als je hier 100 mcg per dag van zet het wel heftig kan zijn :D maar met igf ben ik voorzichtig omdat men weinig weet van de eventuele bijwerkingen, vooral naar later toe.

Heb nog 1 vail liggen (1000mcg) die ik tijdens men volgende kuur ga opgebruiken en dan zien we wel verder.

Haha jaa was bij mij ook zo...na 4 weken wilde ik echt weer blasten.
Vind je de igf zijn geld waar of kun je hier beter wat extra vials test voor halen?

Zo veel kost die igf nu ook weer niet dus daar ga ik het niet voor laten liggen... Ga het even op de lange termijn bekijken en wie weet maak het echt wel nieuwe "spiercellen" aan die we dan weer wat kunnen laten groeien :D

Ah waar ik wel ZEKER van ben is dat men testes terug groter worden met de igf, zelfs tijdens de cruise. Dus dat is zeker leuk.

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

Vandaag voor de eerste keer in men borst geinjecteerd met een slin spuitje en dat ging helemaal pijnloos :eek:
Sebiet ga ik het prikken nog leuk vinden:p Wel nog even de PIP afwachten nu :p

Gewicht gaat ook weer de goede kant op dus men ziekte week had me idd wel wat parten gespeeld. heb wel nog wat keelpijn maar het rotte gevoel is wel weg.

Zie er nu terug voller uit na een paar dagen weer deftig te kunnen eten maar ik hou men voeding rond de 3500 kcals. Het is nu tijd om een drogere fysiek op te bouwen en de buik ga ik eindelijk ook eens goed droog laten worden want dat is altijd al een zwak punt geweest... Strepen op de borst en triceps zijn geen probleem maar die buikspieren goed zichtbaar krijgen daarentegen ....

Volgende doel word dus scherp worden (7-8%) met zichtbare abs bij een kilo of 85-86 :cool:

goed om te horen dat de igf aanslaat.

goed om te horen dat de igf aanslaat.

Jep het is zeker real!

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Vandaag dus terug FB getraind en het ging weer heel goed. Ben duidelijk door het dipje heen. Shape begint weer goed in orde te komen en ben zelfs precies weer wat aan het gainen :D

Ben ook met de AI's gestopt sinds vorige week.

Heb vandaag weinig last gehad van de inject van gisteren in men borst, voel het wel maar is niet zo dat het hinderlijk in mijn bewegingen. Dat is bij men benen in het begin wel anders geweest...

Vanmiddag weer 50 mcg igf gezet en ik krijg telkens lichte hoofdpijn de uren erna + ik word er echt moe van. Met moe bedoel ik echt moe, zou gewoon rechtstaand in slaap kunnen vallen. Dus ik ga zeker niet hoger doseren.

Laatst bewerkt:
Mijn testes zijn bijna helemaal op normale groote... Kan dit tijdens een cruise van 250 mg test/week maar wel met igf erbij?

Voor de rest gaat alles zéér goed en de shape blijft stappen vooruit zetten terwijl ik op een rustig tempo vet aan het verliezen ben. Ben echt blij met de huidige shape. Gewicht deze morgen was terug 83 kilo droog en leeg dus dat is :rocker:

Sinds vorige week gestopt met de AI's en ik word geiler met de dag... weet niet of het daar iets mee te maken kan hebben maar als ik momenteel een vrouwtje zie (een 4 of een 8/10 maakt weinig uit) heb ik echt vettige gedachten :eek: Daarnet en gisteren in de fitness werd ik bijna zot door die 4 fitness chicks (vrouwen die squatten zijn echt geil...) en ze wisten het goed genoeg hoor... :roflol:

Vandaag weer FB getraind en morgen rust. Spijtige is dat de fitness overvol is en je niet deftig meer kan trainen rond 20uur. En met vol bedoel ik echt vol, er is zelfs amper een cardiotoestel vrij.

Zou eigenlijk nu men bloed moeten laten controleren om te zien of mijn waardes wat oke zijn. Nu nog bij de dokter geraken.

Mijn testes zijn bijna helemaal op normale groote... Kan dit tijdens een cruise van 250 mg test/week maar wel met igf erbij?

Voor de rest gaat alles zéér goed en de shape blijft stappen vooruit zetten terwijl ik op een rustig tempo vet aan het verliezen ben. Ben echt blij met de huidige shape. Gewicht deze morgen was terug 83 kilo droog en leeg dus dat is :rocker:

Sinds vorige week gestopt met de AI's en ik word geiler met de dag... weet niet of het daar iets mee te maken kan hebben maar als ik momenteel een vrouwtje zie (een 4 of een 8/10 maakt weinig uit) heb ik echt vettige gedachten :eek: Daarnet en gisteren in de fitness werd ik bijna zot door die 4 fitness chicks (vrouwen die squatten zijn echt geil...) en ze wisten het goed genoeg hoor... :roflol:

Vandaag weer FB getraind en morgen rust. Spijtige is dat de fitness overvol is en je niet deftig meer kan trainen rond 20uur. En met vol bedoel ik echt vol, er is zelfs amper een cardiotoestel vrij.

Zou eigenlijk nu men bloed moeten laten controleren om te zien of mijn waardes wat oke zijn. Nu nog bij de dokter geraken.

hahaha viespeuk! je traind zeker bij basic fit ofso?

Jep in belgie. En er was net een nieuwe open gegaan en daar was het in het begin rustig.... nu dus niet meer.

En die fitness chicks moeten maar kleren aan doen als ze gaan trainen want dit gaat helemaal nergens meer over :roflol:

Squatten of liggende hamstrings curls uitvoeren met shortje die tot in de bilnaad verwijnt.... neen dat gaat er echt over :eek:

Jep in belgie. En er was net een nieuwe open gegaan en daar was het in het begin rustig.... nu dus niet meer.

En die fitness chicks moeten maar kleren aan doen als ze gaan trainen want dit gaat helemaal nergens meer over :roflol:

Squatten of liggende hamstrings curls uitvoeren met shortje die tot in de bilnaad verwijnt.... neen dat gaat er echt over :eek:

Haha we kennen allemaal dat gevoel van alle vrouwen zijn mooi:o

Pfff ja zoo herkenbaar. Gelukkig trainen er bij mij niet heel veel mooie vrouwen / meisjes en zeker niet op de tijden dag ik ga.
Word ik ook echt helemaal gek van als dat wel zo is...soms frustrerend zelfs. Vooral die kontjes...damn brrrrr
Die vrouwen in die korte broekjes doen het er volgens mij ook wel om..kom op die weten toch ook dat wij gevoelens hebben :D

Veel broek was er bij die dames daar niet aan hoor hahaha....

Heb een rode linker borst op dit moment dus men lichaam reageert weer heel lekker op de olie van deze zondag :rolleyes:

Morgenavond gaan we terug FB trainen. Vandaag rust.

Rode plek op de borst is aan het wegtrekken. Wel voel ik de olie zitten want dat voelt vrij hard aan. Meer dan 1 ml zullen we dus in de toekomst niet zetten in de borst. Mijn upperchest ziet er wel beter uit nu :D allez links dan he :p

Haha , wat lees ik hier allemaal :)
Leuke shit daar in jou gym.
Maar ach als het dat maar is , m'n girl traind elke dag mee !!!
wat een MINDGAME is dat seg hehe (nenee kan me inhouden tot post workout action haha)

Borst injects : leuk gevoel of?
zal het anders ook eens proberen straks ofzo , doe je dit met een slinnetje of met een gewone groene?

Karakter hebben is dat als je kan wachten haha :D

Borstinjecties:

Slin naaldje + spuitje van 1ml (100u) 0.33*12.7

1ste keer zou ik max 1ml zetten ;)

Ik haal het spuitje uit elkaar en spuit de vloeistof met een gewone spuit + naald langs achter in de insuline spuit. Daarna de zuiger er terug inzetten en klaar.

Zeer traag injecteren want je voelt die vloeistof echt binnen dringen, bij glutes heb ik dat gevoel bijvoorbeeld veel minder. Ik vind borst eigenlijk een goede plaats omdat je echt goed ziet wat je doet en je hebt 100% controle.Je kan de naald stil houden en je voelt van de prik bijna niks.

Shouders heb ik ook gedaan met slin naald maar ik kan slecht aan de buitenkant van men schouders aan om te injecteren. Korte armen + iets te wijde bovenkant :cool: :D en kan dan onmogelijk mij arm/schouder continu ontspannen houden.

Nog vragen? shoot

???

Knobbel is kleiner geworden(0.5cm) en zal niet snel meer verdwijnen heb ik al even door. Ik heb nog Letro liggen maar dat hou ik bij voor als het erger word tijdens een kuur en dan knallen we die letro erin. Nu doe ik er niets meer aan omdat het helemaal niet zichtbaar is. Voel met terug veel beter door te stoppen met de AI's

Gyno (dikke tepel) is het niet. Het is klierweefsel dat "geactiveerd" is door de herstart en is nu een beetje gezwollen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven