bodyfreakz
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 234
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Preworkout opgedronken en vertrokken. En na 2 setjes waren we vertrokken voor 1.5uur plezier in de gym 
Top dat je weer beter bent en het op hebt kunnen pakken.
Een pwo en de eerste 10 reps doen wonderen!
Hoe ben je eigenlijk aan het cruizen? En hoe lang ga je dat doen? Daar heb ik kennelijk overheen gelezen.

Lekker log man! Hoe bevalt de IGF, jij nam de L3R variant als ik me niet vergis toch?
maar met igf ben ik voorzichtig omdat men weinig weet van de eventuele bijwerkingen, vooral naar later toe.

Wel nog even de PIP afwachten nu 

Daarnet en gisteren in de fitness werd ik bijna zot door die 4 fitness chicks (vrouwen die squatten zijn echt geil...) en ze wisten het goed genoeg hoor... 
Mijn testes zijn bijna helemaal op normale groote... Kan dit tijdens een cruise van 250 mg test/week maar wel met igf erbij?
Voor de rest gaat alles zéér goed en de shape blijft stappen vooruit zetten terwijl ik op een rustig tempo vet aan het verliezen ben. Ben echt blij met de huidige shape. Gewicht deze morgen was terug 83 kilo droog en leeg dus dat is
Sinds vorige week gestopt met de AI's en ik word geiler met de dag... weet niet of het daar iets mee te maken kan hebben maar als ik momenteel een vrouwtje zie (een 4 of een 8/10 maakt weinig uit) heb ik echt vettige gedachtenDaarnet en gisteren in de fitness werd ik bijna zot door die 4 fitness chicks (vrouwen die squatten zijn echt geil...) en ze wisten het goed genoeg hoor...
Vandaag weer FB getraind en morgen rust. Spijtige is dat de fitness overvol is en je niet deftig meer kan trainen rond 20uur. En met vol bedoel ik echt vol, er is zelfs amper een cardiotoestel vrij.
Zou eigenlijk nu men bloed moeten laten controleren om te zien of mijn waardes wat oke zijn. Nu nog bij de dokter geraken.

Jep in belgie. En er was net een nieuwe open gegaan en daar was het in het begin rustig.... nu dus niet meer.
En die fitness chicks moeten maar kleren aan doen als ze gaan trainen want dit gaat helemaal nergens meer over
Squatten of liggende hamstrings curls uitvoeren met shortje die tot in de bilnaad verwijnt.... neen dat gaat er echt over![]()

en kan dan onmogelijk mij arm/schouder continu ontspannen houden.