XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
damn, 20kg boven je lengte wegen met een aardig vp, moet je geen shitload eten dan?
wat schat je dat je aan calorieen binnen hebt deze dagen?
Niet om te bashen op ikke20, maar op 168 zal het eten wel 'meevallen denk ik als je 20kg boven je lengte zit. Als je 2m bent is dit al iets anders natuurlijk :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.942
Klopt. Vroeger moest ik wel veel eten om op gewicht te blijven. Nu ik wat ouder ben kom ik met 3000 kcals per dag toe tijdens een kuur zoals deze. Zeer lichtjes gainen en vet verliezen. Meer moet dat voor mij niet meer zijn.
Sinds ik hgh erbij heb kom ik met minder voeding toe om te gainen heb ik het idee.

Ik vraag me steeds af of je echt een stuk zwaarder kan worden met hgh.., bedoel gain je met gebruik hgh (op den duur, na rek roids) bv 8/10kg spier? Of meer drogere / hardere look met 2kilootjes erbij ofzo..?
Ben gewoon benieuwd hiernaar!
Zal ook wel persoonsafhankelijk zijn waarschijnlijk...

Klopt. Vroeger moest ik wel veel eten om op gewicht te blijven. Nu ik wat ouder ben kom ik met 3000 kcals per dag toe tijdens een kuur zoals deze. Zeer lichtjes gainen en vet verliezen. Meer moet dat voor mij niet meer zijn.
Sinds ik hgh erbij heb kom ik met minder voeding toe om te gainen heb ik het idee.

als ik cut op 3000 heb ik gewoon de hele dag honger :$ hahah. dan gaan er serieus 2 broccolis en 2 kroppen sla om het beetje te kunnen bolwerken;p

• #1.945
Ik vraag me steeds af of je echt een stuk zwaarder kan worden met hgh.., bedoel gain je met gebruik hgh (op den duur, na rek roids) bv 8/10kg spier? Of meer drogere / hardere look met 2kilootjes erbij ofzo..?
Ben gewoon benieuwd hiernaar!
Zal ook wel persoonsafhankelijk zijn waarschijnlijk...

Die 8 kilo kan ja maar dan ga je hoog moeten doseren met je AS en hgh en dan ga je het niet halen met 3000 kcals hahaha.

Nu gain ik lichtjes, dus een paar kilo en men lichaam/shape verbeterd en dat is voor mij voldoende.

Die 8 kilo kan ja maar dan ga je hoog moeten doseren met je AS en hgh en dan ga je het niet halen met 3000 kcals hahaha.

Nu gain ik lichtjes, dus een paar kilo en men lichaam/shape verbeterd en dat is voor mij voldoende.
Ik denk dat het met jouw massa niet meer moet zijn :D Wil zelf rond de 90 blijven maar lager bf, nu +-14 en 91kg op 178. Wil 90, 8% volgende zomer proberen halen

• #1.947
Ik vind het idd op dit moment wel voldoende op gebied van massa. Enkel droger en harder mag altijd :D

Als ik nu met men dochter aan het strand ga liggen dan zit 90 % van de mensen te staren zoals een koe die naar een voorbijrijdende trein zit te kijken. Ikzelf let daar al lang niet meer op maar men vrouw vind het vrij ambetant. Dan zeg ik altijd: wat wil je nu met zo een lekkere poes als jij :D
Als ik echt zou willen knal ik deze winter met gemak de 95 kg voorbij maar hoe ga ik er dan uitzien en wat gaat dit weer van men gezondheid vergen.... Iedereen die ik nu tegen kom in de gym en er buiten zeggen dat ik er een pak zwaarder uitzie dan een paar weken geleden....maar komt puur door het wat lager en vet% te staan. En de masteron helpt lekker mee om alles hard te zetten:cool:

Deze herfst/winter zal ik enkel op wat test,hgh en een beetje bold gaan zitten. Lage doseringen en zorgen dat men bloedresultaten perfect blijven.

In september heb ik nog een check up en dan zie we verder of ik eerst een paar waarden in range moet terug zetten ofzo.

Veel spannends zal er in deze log niet meer gebeuren dus weet niet of het de moeite gaan zijn om deze log te blijven updaten. We zien nog wel.

Sowieso leuk om te lezen deze log :D

Ow dacht dat dit de oude wijven chat was ;-)

post je eigelijk vaak pics hier?

Blijven loggen man, inderdaad leuk & interessant om deze log te volgen. Ik kijk persoonlijk altijd uit naar een update van je!

U

Niet meer zo vaak nee. Ben ook niet zo fotogeil. Laat ons zeggen dat ik vrij streng ben voor mezelf en als ik dan al eens een foto maak heb ik zoiets van hmmm nee nog niet goed genoeg...
Boeit toch niet :p ik sta ook totaal niet goed op foto. Zie er echt anders uit.
Heb het vaak dat mensen zeggen dat ik in het echt er veel beter uit zie (eeuj, zelfvertrouwen omhoog). Ook lijk ik op foto met kleren aan een stuk smaller, maar denk dat dat vooral komt omdat mijn armen in verhouding wat minder zijn en mijn schouders totaal niet rond, deze blijven plat waardoor de breedte niet echt 'benadrukt' wordt :( Ook relatief breed middel en deftige benen, scheelt ook een stuk. Mijn maat is even groot en 15kg minder maar heeft zo een smal middel en beentjes dat ie op foto een stuk groter lijkt. Behalve als hij dan naast mij staat ofzo :p

Dat geloof ik graag van die starende koeien op strand, ik weeg 2kg minder en ben 10cm langer en heb al blikken (ben nog vrij gemiddeld).
Mijn vrouw is stiekem dan wel trots als andere chicks kijken, heeft jouw vrouw dat niet dan?

• #1.957
Dat geloof ik graag van die starende koeien op strand, ik weeg 2kg minder en ben 10cm langer en heb al blikken (ben nog vrij gemiddeld).
Mijn vrouw is stiekem dan wel trots als andere chicks kijken, heeft jouw vrouw dat niet dan?

Mijn vrouwtje vind het vrij ambetant omdat je niet altijd positieve blikken krijgt. En soms zijn de chickies echt wel de moeite hahaha en mijn vrouw voelt dat dan aan als een soort van concurrentie... Terwijl ze goed genoeg weet dat die modellen geen kans maken bij mij. Maar ja zal wel een vrouwen iets zijn zekers.

Mijn vrouwtje vind het vrij ambetant omdat je niet altijd positieve blikken krijgt. En soms zijn de chickies echt wel de moeite hahaha en mijn vrouw voelt dat dan aan als een soort van concurrentie... Terwijl ze goed genoeg weet dat die modellen geen kans maken bij mij. Maar ja zal wel een vrouwen iets zijn zekers.

als ik iets wel heb geleerd met mijn 29 jaren aan levenservaringen is dat het soms best goed kan zijn om de vrouw af en toe er subtiel op te wijzen dat je nog goed op de markt ligt :D

• #1.959
als ik iets wel heb geleerd met mijn 29 jaren aan levenservaringen is dat het soms best goed kan zijn om de vrouw af en toe er subtiel op te wijzen dat je nog goed op de markt ligt :D

Ow maar dat weet ze heel goed hoor. Vorig weekend tijdens een trouwfeest 3 aanbiedingen ontvangen waarvan 1 x een uitnodiging om samen naar een parenclub te gaan hahaha.

Vrouwen worden gewoon geil van een goed mannen lichaam.

Zo simpel is het.

We are the chosen one :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven