AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
jaja ;)
lijken precies mijn bordjes wel doorheen de dag.
blijft toch smaken hé

• Topic Starter Topic Starter
bwaah.... als ik kan kiezen tussen dat of een verse lasagne of pizza....

Vandaag het volgehouden om 30 minuten op een loopband te stappen (6.5km/u) na men training. Al was het wel wat gemakkelijker door het lekker vrouwtje dat voor me aan het lopen/stappen was. Cardio with a view :D

Begint eindelijk te kietelen om terug te blasten, ondanks ik momenteel veel profijt heb van de cruise. Ik blijf gewoon netjes vooruitgaan.

Woensdagmorgen naar de dokter en savonds gaat de bold er al in denk ik :D

Amai, vanmorgen beetje verschoten op de weegschaal... 81.5 kg. Als dit zo blijft doorgaan dan ga ik die macro's toch eens uitrekenen als ik wat meer tijd heb want dat gaat precies snel :eek:
Oke ik zie toch echt wel een vermindering van het vet maar heb tijdens de dag eigenlijk weinig honger, enkel s'avonds een beetje.

Dat laatste vet rond de navel moet echt weg dus ik mag niet toegeven om niet door te cutten :whip: Gewoon denken aan de rebound als we terug gaan bulken terwijl de AS lekker vet aan het inkicken is :cheer:

Haha wat kan je lichaamsgewicht toch met je mind :doggy: :D:D:D

Oke genoeg onnozel gedaan. Nu eerst effe verder werken :o

Vanmorgen wezen trainen na men ochtendshake en PWO shake. Ging goed en had heel wat energie. Beetje vanalles getraind en de benen iets zwaarder aangepakt + 20 minuten cardio op het einde (hartslag 135).

Alles gaat eigenlijk zeer goed en shape is ook lekker aan het worden dus ben benieuwd wat dit gaat geven als ik de tren + bold+T3+igf erbij gooi :p
Gaat een gevalletje zijn van "lose fat and gain muscle at the same time" :eek:

Moet gewoon niet te veel op de weegschaal gaan staan de komende week maar naar de spiegel kijken :D

Alles voor men blast is binnen en heb nu ook HCG maar als ik mijn testes bekijk zie ik weinig reden omdat er nu al mee te laten lopen... Na bijna 6 weken cruise + 4 weken igf zijn die op 85 % van hun normale grootte.

Deca heb ik ook laten komen maar dit zijn plannen voor over een paar maand ;)

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Oke dit is men voeding tijdens men cut en omdat ik vind dat het vrij snel gaat dan toch maar even de macro's uitgerekend.

Schuin gedrukte is men voeding als ik thuis ben of het weekend is. Tijdens de werkweek heb ik daar niet altijd de tijd voor om dat binnen te werken en is brood en shake veel sneller naar binnen gewerkt dan rijst en eieren.

1. 65 gram Nestle baby cereals 5 granen poeder + 50 gram hydro whey.
2. 1 banaan
3. 100 (word 130) gram meergranenbrood + beleg + 25 gram hydro whey of Omelet 4 eieren + 1 snede hesp + 80 gram rijst.
4. 65 gram rijstpoeder + 40 gram hydro whey of 65 gram rijst + sla + kip/kalkoen (een maaltijdsalade dus).
5. 80 gram rijst + 150 gram groenten + 150/200 gram kip/kalkoen/biefstuk.
6. 60gram rijst + 150 gram groenten + 150/200 gram kip/kalkoen/biefstuk.
7. 50 gram All day proteine.

Macro's zijn:

Kcals : 2751
KH: 302
EI: 278
V: 31

Ik kom van 3400 kcals en toen viel ik niet af tijdens men cruise. Had zelf het idee dat ik héééél stilletjes gainde. Tijdens de kuur at ik tegen de 4000 kcals om nog te gainen tot dik 83.5 kg...

Na één week zit ik op 81.5 kg leeg gewogen en is men vet% al zeer goed gezakt. Vet zit bij mij vooral op onderrug, buik onderkant en zijkant :o. Strepen op de triceps en borst :p

Bekijk dit schema nog 1 week aan. Blast start normaal woensdag 11/2/2015 dus dat zal men gewicht wel stabiel houden rond de 80 kg en kunnen we verder cutten.

Daarna rustig de voeding uppen en lean blijven en enkel en alleen nog maar kwaliteit gainen. Ben momenteel al zeer tevreden met wat de spiegel toont maar alles mag nog nét iets ronder/dikker worden:D

Heb ze even doorgelezen. Lekker bezig allemaal zo te horen.

Binnenkort zal ik een nieuwe kuur starten. twijfel nog tussen primo en bold vandaar dat ik hier was beland. Mijn eerste kuur was met primo, beviel wel goed in principe. afgelopen zomer tren kuurtje, beviel nog beter haha.. Maar dat gaat hem niet meer worden helaas. Qua agressie enzo had ik totaal geen last. Maar al dat gezweet en die chemische lucht erbij. En met mijn huidige (nieuwe) baan is dat niet echt wenselijk. Dus op zoek naar wat cleane gains.

Bold ga ik nu uit testen maar hoor er weinig goeds van...

Primo is zeer goed maar als ik het nog gebruik zal het op 500-600mg/week moeten zijn.

Als je geen tren wilt kan je misschien NNP proberen samen met primobolan. Als je voeding dan 200% in orde is ga je er zeer netjes bijstaan na 8 weken.

Ben benieuwd naar jouw ervaringen straks met bold. En wat zijn de slechte ervaringen waar je het over hebt?
Primo zal ik zelf ook naar de 600 mg/week kijken. Mijn eerste kuur was 350 mg p week geloof ik. Dus daar mag best wat over heen XD

NPP nog weinig over ingelezen, to be honest. Ik ga het eens bekijken. Jij hebt daar ervaring mee?
wat primo betreft maak ik mij ook wel zorgen mbt de echtheid van de gear, zie het vaker voorbij komen dat het nog lastig is om aan echt spul te komen. En natuurlijk de prijs van een fatsoenlijke kuur kan aardig oplopen. Al weet ik niet meer wat ik destijds kwijt was. Moet mn dealer nog even contacten hierover.
Hoe lang ga je bold gebruiken?

Dat ze ze weinig van de bold voelen, zelfs bij 1 gram... Als ik ergens 1 gram van moet zetten om iets te voelen dan is het een no go voor mij.

Primo op 600mg moet je goed voelen haha.

Geen ervaring met NNP, ik blijf wel bij de gewone deca, maar hoor er veel goeds van. Mooie massa en dit samen met primo is een mooie combi.

Bold ga ik 6-8 weken de kans geven op 500 a 600mg/week en als ik niets voel dan ga ik over op deca (200mg).

Mijn doel is om de eerste weken van mijn blast te cutten en na 4 weken of als ik mijn doel bereikt heb terug te bulken en van de rebound goed gebruik maken...

Jeetje gaat weer lekker worden dit![emoji106]

niks voelen bij 1 gram. Dat gaat idd wel ver. Ik snap je punt.
Ik ben benieuwd naar primo. Al ben ik er nog lang niet uit.
Maar waarom ga je bold zo kort gebruiken? Ik begrijp juist dat bold pas echt lekker werkt bij langere cycles..

Maar mooi helder plan heb je voor ogen. IK zal je log blijven volgen.

Jeetje gaat weer lekker worden dit![emoji106]

Als de dokter niets gek ziet in men bloed dan gaat het nog hééééél leuk worden de komende maanden :eek:

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

niks voelen bij 1 gram. Dat gaat idd wel ver. Ik snap je punt.
Ik ben benieuwd naar primo. Al ben ik er nog lang niet uit.
Maar waarom ga je bold zo kort gebruiken? Ik begrijp juist dat bold pas echt lekker werkt bij langere cycles..

Maar mooi helder plan heb je voor ogen. IK zal je log blijven volgen.

Ja dat word heel veel herhaald dat je bold lang moet gebruiken(+10 weken) als je resultaat wilt zien maar daar geloof ik niet echt in. Op gebied van AS heb ik zo mijn eigen gedacht/mening ook ivm doseringen en dat heeft altijd al heel goed bij me gewerkt. Er zijn er genoeg hier die de dosissen gerust kunnen halveren en hun voeding en training moeten optimaliseren.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

Morgenvroeg wegen... ben benieuwd. Spiegel toont aan dat we goed bezig zijn.

Daarnet borst + Hams + kuiten getraind en tijdens de training voel ik wel dat ik laag in Kcals zit maar vind dit een zalig gevoel :p Burn the fat god***domme :D

Heb het al gezegd maar ik vind die cruise echt wel lekker en ik zie er 5x beter uit nu dan tijdens men blast... Hopelijk schiet ik straks niet vol vocht als ik men blast start... Ga de test zowiezo even op 300 mg houden en de bold op 400 mg zetten + 200 mg tren per week. Niet te gek doen en even aankijken hoe ik hierop ga reageren. Voorlopig hoef ik geen 4 kilo te gainen maar rond de 82 kg blijven + kurkdroog worden is nu de bedoeling. Daarna knal ik wel vanzelf naar de 88 kg met 10% vet :D

Igf ga ik samen starten met de bold +tren. Wederom op 50 mcg EOD.

Alleen ben ik er nog niet goed uit over de T3... Zou ik die direct starten (samen met de tren E) of 1-2 weken wachten.... Heb nog geen ervaring met T3.

Advies is welkom!

---------- Toegevoegd 10 February 2015 om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst 9 February 2015 om 23:18 ----------

Gewicht vanmorgen was 81 kg dus we blijven lichtjes afvallen maar het vet verdwijnt ook... Volgens men vetmeter toestelletje (3punt) zou ik op 8.7% zitten maar geloof ik weinig van. Die neemt gewoon een gemiddelde.

Borst: 4mm
Onderbuikbuik: 13mm
Benen: 11mm

Gemiddelde zegt hij dan 8.7.... maar daar pin ik me niet op vast.

extra metingen:
Biceps 2
Bovenkant buik: 8
Triceps 3
Zijkant buik rechts 11mm

Elke week meet ik alles en vergelijk de mm's en die moeten zakken :p Vroeger deed ik het ook zo en zo vind ik dat je de progressie het beste kan opvolgen.

Dat gaat goed!
Idd niet teveel op gewicht focussen.
Wanneer begint je blast nou precies..dacht dat je al begonnen was.
Als ik t goed begrijp word het 300 test, 600 bold en 200 tren?
T3 heb ik ook geen ervaring mee, weet wel dat het zowieso aan te raden is bij tren door vertraagde schildklierwerking.

Als je echt op 8.7% vet staat zou wel mooi zijn als begin van een blast. Lkkr droog gainen..komt je blast nog meer tot zn recht. Misschien dat de bold dan ook wat meer zn werking laat zien maar ik betwijfel dit. Die milliliters kun je beter in tren of deca investeren denk ik. Maar goed we gaan het zien :D

Aan freaky: npp is wel de moeite waard als je hierin geinteresseert bent. Ik werd behoorlijk wat sterker, spieren een volle look en hield erg weinig vocht vast.

Blast start normaal gezien morgenavond. Ga niet wachten op de uitslag van de dokter want verwacht geen echte problemen.

Volgens het toestelletje sta ik idd op 8.7% vet maar ik ga dan eerst naar de 4-5% volgens het toestelletje gaan voordat ik men voeding terug opschroef.

Wat de juiste doseringen gaan zijn bij de blast zie ik dan wel maar het plan is idd 300/500-600/200 test/bold/tren ter ondersteuning van men cut. Dan na 3-4 weken is het feest en is het tijd om te bulken maar zeker niet boven de 10% vet. Abs moeten altijd goed zichtbaar blijven.

Deca heb ik ook liggen en ook nog masteron dus alles is mogelijk haha.

Daarnet rug/biceps getraind + 15 minuten cardio na training. Even in de groepsleszaal geweest en de juiste belichting gevonden. Binnenkort eens foto maken want zag er goed uit haha

Pomp was goed en kracht ook maar was wel na 1u15 leeg, was blij dat ik men shakeje mocht opdrinken.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

**********************************************************************************

START BLAST op 10/02/2015 :D

Sorry kon niet wachten. Moest men dosis zetten van men cruise en heb dan maar ineens de bold erbij gezet.

Ik heb Bold van MT (dat is precies water dat je injecteert... zooo soepel) en van UP. Ik ga een beetje frontloaden met 800 mg/week de eerste 2weken en dan verder op die van UP en op 600 mg/week zetten. Test hou ik voorlopig op 300 mg/week.

Week 1:
300 mg test E
800mg Bold
40mg anavar/dag

Tren (200mg) zet ik pas vanaf volgende woensdag.

Gewicht op 10/2 is 81kg en focus word de eerste weken op hard cutten gelegd.

Ben benieuwd...

Laatst bewerkt:
Log blijft nog interessanter worden? Mss nog eens een foto update?

Zal binnenkort nog wel eens een foto posten. Als ik vroeg in de gym ben kan ik wel even de groepsleszaal gebruiken denk ik. Misschien volgende week.

Jeetje Ikke dit ziet er veel belovend uit!
In ieder geval goed bezig kerel en altijd goede logs , keep it up! Ben benieuwd

Vanmorgen bij de dokter geweest en mag vrijdag al bellen voor de uitslag. Daarna krijg ik een dubbeltje via de post.

Bloeddruk was wel heel hoog 11/190 dus men bloedrukmeter kan ik in de vuilbak gooien vrees ik want die gaf steeds goede waarden aan. We gaan dit even opvolgen en als dit niet lager word dan ga ik iets voorgeschreven krijgen om de bloeddruk naar beneden te krijgen. Met alles stoppen was ook een optie zei ze.... denk het niet!

Dus frontload met bold gaan we niet doen, deze houden we op 400 mg/week.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag weer een bezoekje aan de kiné en men rug ziet weer rood/blauw :D 45 minuten "deep tissue massage" op de rug is lekker hoor :p

Het dieet begint nu wel echt te werken want ik begin serieus honger te krijgen tussen de maaltijden door... men maag knort erop los haha

Vanaf morgen neem ik elke dag een kinderaspirine 100.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen bij de dokter geweest en mag vrijdag al bellen voor de uitslag. Daarna krijg ik een dubbeltje via de post.

Bloeddruk was wel heel hoog 11/190 dus men bloedrukmeter kan ik in de vuilbak gooien vrees ik want die gaf steeds goede waarden aan. We gaan dit even opvolgen en als dit niet lager word dan ga ik iets voorgeschreven krijgen om de bloeddruk naar beneden te krijgen. Met alles stoppen was ook een optie zei ze.... denk het niet!

Dus frontload met bold gaan we niet doen, deze houden we op 400 mg/week.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag weer een bezoekje aan de kiné en men rug ziet weer rood/blauw :D 45 minuten "deep tissue massage" op de rug is lekker hoor :p

Het dieet begint nu wel echt te werken want ik begin serieus honger te krijgen tussen de maaltijden door... men maag knort erop los haha

Vanaf morgen neem ik elke dag een kinderaspirine 100.

Die bloeddruk is niet mals , maar nog niet erg zorgwekkend lijkt me.
Maar zoals je zei , toch lekker in het oog houden.
Pas ook m'n bloeddruk laten checken stond op 16 over 8. (beetje hoge bovendruk)

Een hoge bloeddruk voel je niet, ik toch niet en is nu nog geen probleem. Over 20 jaar word dit wel een groot probleem en dan knakt er iets of zit er iets gekneld en is het game over. Ik neem dit dus echt wel serieus. Vermoed wel dat ik eigenlijk altijd al een wat verhoogde bloeddruk heb gehad en dat AS dat nu niet bepaald gaat oplossen.

Gisterenmorgen zei ik tegen de dokter dat het al niet van het vocht kon zijn en ze antwoorde: ja dat zie ik hahahaha

Daarnet de beentjes gaan afbeulen en ben pere total nu.

Net met de dokter gebeld ivm men bloedwaarden en het was "vrij" in orde zei ze, DUS IK BEN BLIJ :D

De opmerkingen waren:

1.Algehele cholesterol was oke maar de verhouding was niet goed zei ze. Slechte was iets te hoog en de goede iets te laag. Maar het gemiddelde was oke.... Ze zei dat ik meer gezonde vetten moet eten en eventueel ook omega 369 moet slikken. Maar dat doe ik al (B&F). Potje opwerken dus en bij XXl bestellen.

2.Yzer was goed.

3.Leverwaarden waren lichtjes verstoord maar dat is vrij normaal denk ik... De exacte waarde heeft ze niet gezegd maar dat zie ik wel op de analyse.

4. Mijn test stond op + 400 ik cruise op 250 mg/week en had de avond voor de controle 300 mg test + 400mg bold gezet. Dat wil dus zeggen dat men gear degelijk is veronderstel ik...

Ik krijg de uitslag thuis opgestuurd en zal deze dan hier posten in men log.

Zou ik al starten met de anavar of wachten op de exacte cijfers van de leverwaarden?
Bloeddruk moeten we in de gaten houden en ik ga volgende maand wel eens op controle bij haar. Bloed laat ik opnieuw nazien op het einde van men blast en daarna na 6 weken cruise.

Nu werken :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven