Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gewoon denken aan de rebound als we terug gaan bulken terwijl de AS lekker vet aan het inkicken is 

. Strepen op de triceps en borst 

niks voelen bij 1 gram. Dat gaat idd wel ver. Ik snap je punt.
Ik ben benieuwd naar primo. Al ben ik er nog lang niet uit.
Maar waarom ga je bold zo kort gebruiken? Ik begrijp juist dat bold pas echt lekker werkt bij langere cycles..
Maar mooi helder plan heb je voor ogen. IK zal je log blijven volgen.
Burn the fat god***domme 

Vroeger deed ik het ook zo en zo vind ik dat je de progressie het beste kan opvolgen.

45 minuten "deep tissue massage" op de rug is lekker hoor 
Vanmorgen bij de dokter geweest en mag vrijdag al bellen voor de uitslag. Daarna krijg ik een dubbeltje via de post.
Bloeddruk was wel heel hoog 11/190 dus men bloedrukmeter kan ik in de vuilbak gooien vrees ik want die gaf steeds goede waarden aan. We gaan dit even opvolgen en als dit niet lager word dan ga ik iets voorgeschreven krijgen om de bloeddruk naar beneden te krijgen. Met alles stoppen was ook een optie zei ze.... denk het niet!
Dus frontload met bold gaan we niet doen, deze houden we op 400 mg/week.
---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag weer een bezoekje aan de kiné en men rug ziet weer rood/blauw45 minuten "deep tissue massage" op de rug is lekker hoor
Het dieet begint nu wel echt te werken want ik begin serieus honger te krijgen tussen de maaltijden door... men maag knort erop los haha
Vanaf morgen neem ik elke dag een kinderaspirine 100.